גדלים של אלבום דיגיטלי - כל המידע על עיצוב אלבומים דיגיטליים - שימוש בתוכנות ואפקטים מדהימים על צילומים

גדלים של אלבום דיגיטלי – כל המידע על עיצוב אלבומים דיגיטליים – שימוש בתוכנות ואפקטים מדהימים על צילומים

תוכן עניינים הצג

אם חיפשתם ברשת דוגמאות לאלבום דיגיטלי, או איך עובדים על תוכנה לעיצוב תמונה אכן הגעתם למקום הנכון, תקבלו טיפים רבים עם מאות דוגמאות ואפקטים לדוגמה איך לעשות עיצוב אלבום בת מצווה, או יצירת אלבום תמונות, מעבר לכך תוכלו לדעת איך להרחיב את הידע שלכם לתחום מקצועי יותר ומכניס בתוכו גם כסף אפילו אם אתם רק חובבי העיצוב בתוכנות שקיימות היום בשוק. עולם האירועים וההפקות כבר לא מסתפק בעיצוב פשוט ובעלי האירוע רוצים מזכרת שתישאר כל החיים בצורה מעוצבת.

PHOTOSHOP מבית חברת אדובי הנה התוכנה המקצועית ביותר להכנת אלבומי תמונות מעוצבים ייחודיים

לאחרונה החלו להיות בשוק מאות תוכנות גרפיות בחינם להורדה שמאפשרות לכל אחד לזרוק תמונה והעיצוב הגרפי שיש בתוכנה כבר מלביש בצורה אוטומטית את העיצוב, הבעיה בכל התוכנות הללו שניתנות חינם ברשת שהם לא מביאות שום תחושה שיד של מעצבת או מעצב גרפי עבר בה, הלקוחות והצלמים כבר קלטו את הנושא ואכן נדרשת לאחרונה אלבומים מעוצבים בצורה אישית.

תוכנת הפוטושופ PHOTOSHOP של חברת אדובי הנה התוכנה המקצועית ביותר להכנת אלבומי דיגיטל בצורה אישית, גם אם חשבתם לקצר את הדרך ולהכין אלבומים מעוצבים בצורה הזאת יבוא יום ולא תוכלו להמשיך לעבוד ככה כי הצלמים בעצם נעשים חכמים יותר ודורשים אלבומים עם עיצוב שלא חוזר עם מתן תשומת לב ללקוחות, מאמר זה ייתן לכם קצת יותר מלדעת מהו הגודל הרגיל של אלבום דיגיטלי ויעשה לכם סקירה רחבה מה נהוג היום בעולם של צילום והפקת אירועים.

עיצוב-אלבום-דיגטלי-לחתונה-2019-7

האם יש עבודה בשוק האלבומים דיגיטליים

כולם רוצים לדעת לפני שהם מבזבזים את הזמן שלהם האם בכלל כדאי להיות חלק מעולם של אלבומי חתונה מעוצבים או להשקיע באלבום בת מצווה מעוצב לתיק עבודות מקצועי, בעולם הזה יש עבודה ויש הרבה כסף הכל תלוי בכם אם אתם יכולים לעשות רעש מספיק ולגייס לקוחות בכל צורה שהיא, אין ספק שכיום נוצרו אין ספור משרות בתחום ואנשים עובדים ברגעים אלו ממש ועובדים עם צלמים שהם מספקים להם עבודות קבועות כל השנה.

האם העבודות האלו בעיצוב אלבום דיגיטלי הם עונתיות כמו בעבר? התשובה היא לא!

ההסבר לכך שעולם המיתוג צועד קדימה ואנשים תמיד רוצים את הטוב ביותר ולא חוסכים שום שקל באירוע שהם מבצעים, הרי בסופו של דבר זה אירוע של פעם בחיים והם רוצים את הטוב ביותר, אין ספור פעמים נתקלנו בסיפורים שאנשים קיבלו אלבום דיגיטלי ולא אהבו את מה שיצא, לכן הם פנו לצלם שיביא להם את כל קבצי המקור ופנו למעצבים גרפיים פרטיים שיעצבו להם את האלבום בצורה אישית יותר ומקצועית. לא פלא שהצלם לאחר מכן הפסיק לעבוד עם המעצבת אלבומים דיגיטליים לאחר שגילה שהיא השתמשה בתבניות עיצוב מוכנות מראש.

להיות מקורי ולהדגיש את היד שלכם בעיצוב ייחודי

הסוד בעולם הזה הוא להיות מקורי ולהדגיש את היד שלכם בעיצוב וללמוד בצורה מקצועית מהי קומפוזיציה גרפית ואיך לשלב ולהכין רקעים משלכם ולא להוריד כל מיני רקעים מוכנים מראש מהתוכנות חינמיות שהורדתם למחשב שלכם. היום בעולם זה יש עבודה לכל אורך השנה כי כל הזמן יש ימי הולדת ואירועים חברתיים שונים כמו לדוגמה אירוע של ימי חברה לחברות ועסקים שונים שרוצים לספק לכל עובד אלבום תמונות מקצועי מהאירוע, שלא נדבר בסופי שנה שבתי ספר מספקים לכל התלמידים אלבום ספר מחזור לסוף השנה אז המעצבים עובדים יומם ולילה.

מחירון אלבום דיגיטלי

לרוב הצלמים עובדים עם מספר מעצבים יחד כדי לעמוד בלחץ שלפעמים יש בתקופת האירועים, המחירים נעים החל מ 2900 ש”ח לאלבום תמונות של עד 20 עמודים ויכול להיות יותר מכך אם יש בקשות מיוחדות, לרוב המעצבים מביאים הנחה לצלמים במידה והם מזמינים כמויות ולכל אורך השנה, עבודה בתחום לא חסר ומספיק שתפסתם לכם לקוח אחד כבר יבואו אחריו צלמים אחרים עולם פה ואוזן בתחום הזה מאוד חזק.

לפתח תיק עבודות מקצועי בהדרכה אישית שתלווה אתכם קדימה

הפייסבוק לא פוסח על אף אחד ומאפשר לכם גם לעצב לאו דווקא לצלמים אלה לכל מיני חברים שירצו להנציח את ההורים או אירועים פרטיים שונים שיהיה להם. כדאי מאוד תמיד להשמיע ולפתוח דף פייסבוק אישי עם כל מיני דוגמאות מקצועיות שעשיתם ולפרסם מידי פעם ומשם כבר ההצעות יגיעו.

במהלך הלימודים שלכם בצורה מקצועית תקבלו הנחייה איך לעצב בצורה מקצועית אלבום דיגיטלי ואיך בכלל לשווק את עצמכם, המטרה בלימודים היא לאפשר לכם לפתח תיק עבודות מקצועי בהדרכה אישית שתלווה אתכם קדימה, תוכלו ללמוד את התחום הזה גם אם אתם רוצים לפתח את זה לתחביב ולא לעבור הלאה כדי לקבל תשלום, הרי זה סה”כ לנשמה שלנו עולם העיצוב ומי שרוצה לעשות מזה קריירה יוכל תמיד להצעיד את זה קדימה.

דוגמאות לאלבום דיגיטלי

דוגמאות לאלבומים מעוצבים כמו שהבטחנו תוכלו לראות בסוף העמוד וגם כמובן לראות סרטונים מצורפים לכל הפסקאות, טיפ מאוד חשבו לגבי הדפסת אלבומים, היום כדי שתבטיחו את תיק העבודות שלכם זה הכל בסוד שנגלה לכם הכל תלוי באיכות של התמונות, ככל שהאיכות של התמונות מגיעים אליכם ברזולוציה של מעל 200 DPI קל מאוד לבדוק בתוכנות שונות וכמובן הפוטושופ, ככל שהאיכות תהייה גדולה יותר כך יהיה לכם יותר קל להוציא תיק עבודות מבריק עם תמונות שמשתלבות בצורה טובה מאוד.

תיק העבודות שלכם לא יהיה ילדותי עם מליון אפקטים

תשתדלו שתיק העבודות שלכם לא יהיה ילדותי עם מליון אפקטים, הצורה הקלאסית והנעימה היא הכי טובה כדי שיבחרו בתיק העבודות שלכם בתחום הזה, תשתדלו לשמור על המינימלזים ולא להעמיס בפרטים, לשמור על קווים נקיים בעיצוב גרפי,  לעבוד עם סרגלי מידה ותמיד תשמרו על קשר בין הצבעים שאתם בוחרים ועל חוקי תורת הצבעים, הרי ידוע שכל צבע הוא מסמל משהו והוא עובד עלינו בצורה כזו או אחרת בצורה שונה. כל הנושאים הללו אכן נלמדים בלימודים של עיצוב אלבומים דיגיטליים מקצועיים בהם אתם תבנו לעצמכם את הרקעים שלכם ותתנו את קווי העיצוב שלכם, תוכלו לבנות תבניות עיצוב משלכם ולא להיות מוגבלים יותר במה שהתוכנות החינמיות מביאות לכם, הרי אתם רוצים לעצב לא? אז תעצבו מהנשמה והעבודה כבר תגיע אחרי זה שיהיה בהצלחה!

גדלים מפורסמים בבתי דפוס המידות בסנטימטרים

20X20

25X25

50X60

30X40

38X38

30X30

50X60

40X30

קורס פוטושופ להכנת אלבומים דיגיטליים – קורסי גרפיקה ועיצוב אלבום דיגיטלי – לימודי מעצב גרפי אחד על אחד לימודים מקוונים ללימודי תעודה רב תחומיים ולאו דווקא לשיווק עסקים ומה עם עולם הצילום?

אתה רוצה ללמוד איך להשתמש בתוכנות לעיצוב אלבום ויודע איך להתחיל? כל המידע שאתה צריך על עיצוב גרפי ועיבוד תמונה נמצא במאמר זה. תוכנת פוטושופ משמשת אנשים רבים, ממעצבים גרפיים ועד צלמים. במאמר זה תראה שיעורי יוטיוב שיתנו לך מידע רב על מה ניתן לעשות עם תמונות וכיצד לתפעל אותן במהירות. השיעורים הם בעברית והם טובים גם למתחילים שרוצים להבין מה פוטושופ יכול לעשות וגם לאנשים שכבר יודעים הרבה על התוכנה ורוצים ללמוד עוד. כיום ניתן ללמוד כיצד להשתמש בפוטושופ בשיעור גרפיקה ממוחשבת אונליין. כדאי ללמוד איך לעבוד עם תוכנת העיצוב הגרפי הנקראת פוטושופ דרכה עולמות שלמים יפתחו לך.

הסילבוס המלא של קורס פוטושופ

אם תרצו לראות את הסילבוס המלא של קורס פוטושופ אונליין, תוכלו לבדוק את עמוד קורס הפוטושופ. אתה יכול גם לקבל מידע טכני נוסף על השיעורים על ידי מעבר לדף זה ועיון בסילבוס. במהלך תקופת הלימודים שלך, נעזור לך בכל דבר, החל מעיבוד תמונה ותיקון לאחר צילום ועד להכנת גרפיקה לקידום מכירות. זה יותר פרקטי עבור מה שאתה רוצה לעשות.

מטרת הלימוד היא לשפר את החשיבה שלך ולהיות יצירתיים יותר על ידי שימוש בפקודות הנכונות בתוכנה כדי ליצור עיצובים גרפיים שנראים טוב. במהלך הלימוד נשתמש בחלקי תמונות כדי ליצור רקעים יפים, נעבוד על המברשות ונראה כיצד הן עוזרות בעיצוב גרפי, ונשתמש בפילטרים שגורמים לתמונות להיראות אחרת, כמו הפיכת תמונה לציור. לפרויקטים מושכים את העין של עיצוב גרפי.

פוטושופ יכול להתמזג עם גרפיקה ממוחשבת – איך לומדים במחשב בצורה פרטית ואישית דרך האינטרנט? עם מורים פרטיים מהבית כמובן!

אנשים יוכלו ללמוד על תוכנות באינטרנט. באמצעות תוכנת חיבור, המורה האישי שלכם יכול להתחבר ישירות לתוכנת הפוטושופ במחשב שלכם. המורה יעבוד איתך על אותו עכבר ויראה לך כיצד להשתמש בתוכנת עיצוב פוטושופ שלב אחר שלב. הוא או היא יראו לך איך לעשות דבר מסוים, ואז תצטרך להראות שאתה מבין מה המורה אומר.

כדי ללמוד את החומר, תצטרך לתרגל אותו ליד המורה שלך. אם אתה לא מבין חלק ממנו, המורה שלך יסביר לך את זה. ישנן דרכים רבות ליצור איתנו קשר היום. אתה יכול לשלוח לנו מייל או להתקשר אלינו ולשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו. עד אז אנחנו מזמינים אתכם לצפות בהדרכות שהכנו עבורכם ולהתאהב בפוטושופ.

לימוד בקורס בנושא זהות מותג

במאמר הבא נדבר על איך להתפרנס היטב כמעצב זהות מותג. מהי זהות מותג, וכיצד היא פועלת עם תקשורת חזותית? ראינו הרבה מעצבים גרפיים בתעשיית ההייטק עושים טעויות ומנסים להראות את כישוריהם בצורה קלה ומשכנעת בשנים האחרונות. לאנשים שמעצבים זהויות מותג בתחום ההייטק יש ביקוש רב, והשכר שלהם לא רע. בעשור האחרון חלה עלייה גדולה בפופולריות של מעצבים גרפיים, מה שמקשה על תעשיות הדפוס והאופסט להבין מה לעשות עם בעיית חוסר בכוח אדם מקצועי כי רבים עוברים בסיום הלימודים להייטק. זה המקום שבו נציג לכם כמה דוגמאות של עיצוב גרפי ונראה לכם מה מעצב זהות מותג עושה כל יום. המורים בבית הספר הכינו סרטוני יוטיוב מעולים בעברית לקורסים באתר.

מה זה מותג?

מותג הוא סוג של ארגון או מחשבה שחייבים לתקשר עם קבוצה מסוימת של אנשים מכל סיבה שהיא, מקניית מוצרים ועד תמיכה בעמותה. למעצבים גרפיים אכפת מהמותג כי הוא צריך להיות מוצג בצורה הטובה והאמינה ביותר שיש. כל חברה חייבת להיות בעלת נוכחות בעולם הדיגיטלי באמצעות מודעות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם וכן הקמת עמוד פייסבוק עם לוגו החברה. זה יעזור למעצב לבנות זהות מותגית.

קומפוזיציות ותורת המשקל

זה מאוד חשוב כשאתה מגדיר את הלוגו למותג הלוגו שלך, מכיוון שהוא צריך לשלוח את כל האותות החברתיים לאנשים שיראו אותו. קבוצת האנשים שתשתמש במוצר נקראת שוק היעד. כאשר מעצב גרפי מדבר על הכללים שלמדו לגבי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית, המבט שלו רחב. כמעצבים גרפיים, אנחנו מדברים הרבה על טיפוגרפיה ותורת האותות. אנחנו גם מדברים הרבה על פסיכולוגיית הצבע וכיצד היא יכולה לעזור לנו לתקשר עם קהל היעד שלנו באמצעות צבעים. כללים אלו מכסים הרבה שפות שונות בעולם העיצוב הגרפי.

במסגרת עיצוב גרפי נלמדות גם קומפוזיציות ותורת המשקל. אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדזיין מיוצרים כולם על ידי Adobe ויכולים לעזור בכל הבעיות הללו. בוגרי תכנית זו יכולים להמשיך ללמוד תקשורת חזותית ומדיה חוצת תחומית.

בקורס מעצב גרפי מעצב זהות מותג אתה לומד איך לעבוד עם אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדזיין.

כל תוכנית אחראית על חלק אחר ביצירת זהות המותג, החל מעבודת עיצוב. בנוסף, ניתן ליצור קטלוגים או אינפוגרפיקה כדי לעזור לאנשים להבין מה החברה אומרת. הכנת חוברת או קטלוג חשובה תמיד בעסקי הדפוס. קורים הרבה דברים. צור לוגו עם תוכנת אילוסטרייטור תוך שימת לב לצורה ולגימור של קווים. ציור ואיור בעזרת מחשב הם שני תחומים שבהם אילוסטרייטור יכול להיות שימושי מאוד. מעצבים גרפיים יכולים להשתמש בו כדי לבצע שינויים בלוגו ועיצובים גרפיים בינתחומיים אחרים.

פוטושופ מייצרת תמונות חדשות מישנות ומשתמשת בהן להצגת מסרים מכירתיים ושיווקיים

מכיוון שפוטושופ מייצרת תמונות ומשתמשת בהן להצגת מסרים מכירתיים ושיווקיים, לפעמים חושבים שהיא התוכנה הכי חשובה בעולם העיצוב הגרפי, אבל זה לא תמיד נכון. כולנו יודעים שתמונה שווה אלף מילים, ולכן כל פוסט או מודעה שירצה לפרסם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם יצטרך לעבור דרך תוכנת פוטושופ. זה מה שמאפשר לאנשים להרוויח כסף כשהם גולשים באינטרנט. פרויקטים וסימולציות דיגיטליות ניתנות לתלמידים כדי לעזור להם לשפר את כישורי החשיבה היצירתית והביקורתית שלהם בזמן שהם בבית הספר.

בוגרים בעיצוב גרפי אחרי שתסיימו את הקורס, מה קורה עם עבודה?

הרבה אנשים שמסיימים את המכללה עובדים בסופו של דבר במחלקות הפרסום והשיווק באינטרנט של חברות הייטק או עסקים. בעולם הפרסום באינטרנט, יש חברות שעוזרות לאנשים אנשים שעושים גרפיקה אחראים על המודעות שמופיעות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או בלוגים עסקיים. אם אתה רוצה להיות מעצב גרפי טוב, כדאי שתבחר בחברה שמייצרת ומנהלת חנויות מקוונות לעסקים. במקביל, מעצבי זהות מותג עובדים עם ארגונים כדי לוודא שיישומים ודברים אחרים ייראו טוב.

מעצבי זהות מותג מבוקשים מאוד בעסקי ההיי-טק מכיוון שהם עובדים עם מתכנתים ומפתחים כדי לכתוב את כל הכללים איך דברים צריכים להיראות. אנחנו יכולים לראות מתוכנית הלימודים שמעצבים גרפיים הם היחידים שצריכים להרכיב תיק עבודות, ושהפוקוס צריך להיות בסימולציות המשמשות בתוכנת אדובי, לא בעבודתם.

מה נלמד על עיצוב גרפי וזהות מותג?

עיצוב גרפי הוא תכנית לתואר ראשון של ארבע שנים שניתן ללמוד בבית ספר או מכללה. כיום גם לימודי תעודה בהחלט מספיקים היות ומה שחשוב בתעשייה זו זה אך ורק תיק העבודות והסימולציות שתעשה. עם כל ההתקדמות שקורונה עשתה, אתה יכול גם ללמוד מהבית עם תוכנות כמו זום. המורה מסתכל על המסך של התלמיד ומדריך בצורה מקצועית כיצד הוא יכול לעבוד לבד איתך במהלך שיעור אישי אחד על אחד. אם יש בעיות בעיצוב גרפי, כמו יצירת לוגואים או יצירת תמונה אישית, המורה יעבור שוב על כל העניין עד שהתלמיד יבין מה עשה.

שיעורי בית ותרגילים בסוף כל הדרכה בעיצוב

התלמידים מקבלים שיעורי בית ותרגילים בסוף כל הדרכה כדי לעזור להם לחשוב בצורה יצירתית יותר על איך ליצור לוגו בסיסי או זהות מותג עם טיפוגרפיות וצבעים. אין ספק שכמו כל שפה אחרת צריך ללמוד עיצוב גרפי כדי להיות טוב בזה. באפליקציה לעיצוב גרפי יש הרבה הוראות ברורות שמבקשות מהתלמיד להפעיל את דמיונו ולפעול לפי פקודות כדי ליצור עיצובים יפים.

בית ספר סולו מלמד תלמידים אחד על אחד כבר יותר מעשור, ומאות בוגרים המשיכו לעבוד בתעשיות ההייטק והפרסום. אין שיעורי גרפיקה בקבוצה היות ורבים שבאו אלינו כבר למדו בקבוצות וכשלו. בעיצוב גרפי בלימוד פרטני התלמיד מרגיש שיש לו מורה פרטי איתו כל הזמן, כך שהתלמיד יכול להשתמש בכל מדיה במהלך השבוע, משיעור לשיעור, תוך שהוא מודע לכך שמישהו נמצא איתו תמיד.תוכלו ליצור איתנו קשר עכשיו. ניתן להיעזר בטופס יצירת הקשר של האתר או להתקשר ליועצי הלימוד.