שיעורי גרפיקה ממוחשבת בפוטושופ בחינם – דוגמאות למעצב הגרפי המתחיל – בדוק התאמתך לתחום התקשורת חזותית

אם חיפשתם ברשת אפקטים בתוכנת הפוטושופ, אכן הגעתם למקום שבו תוכלו לראות אפקטים וטיפים של ספר הפוטושופ החדש לגרסת ADOBE PHOTOSHOP CC , הגרסה החדשה של התוכנה עושה פלאים בעולם העיצוב והגרפיקה, ידוע שכדי להיות מעצב טוב צריך לחשוב בצורה יצירתית מאוד, האם ידיעת התוכנה ואיך להשתמש בפוטושופ תהפוך אתכם למעצבים גרפיים טובים? לא בטוח, כדי להיות גרפיקאית מבוקשת בשוק העבודה עליכם לדעת עוד טכניקות שונות חוץ מלדעת איך לעבוד בתוכנה הזאת.

תתבקשו לתיק דיגיטלי או בלינק לתיק העבודות שלכם

כיום תצטרכו תיק עבודות מקצועי שיכלול עבודות שונות בעיצוב גרפי, במסגרת חיפושי עבודות בעיצוב תתבקשו לתיק דיגיטלי או בלינק לתיק העבודות שלכם, בתיק הדיגיטלי שלכם בגרפיקה תצטרכו להראות איך אתם חושבים כמעצבים גרפיים, איך אתם יכולים להוציא רעיון ולהביאו לתקשורת חזותית עם זהות מותג בצורה נכונה, טיפוגרפיקה מעולה עם שימוש בקומפוזיציה טובה בגרפיקה, משרדי פרסום וחברות שמעסיקות מעצבים גרפיים מבינים הכי טוב מהו מעצב גרפי איכותי, בסרטונים הבאים נתנו לכם דוגמאות איך להציג את תיק העבודות שלכם ודוגמאות עם אפקטים בתוכנות הגרפיות החדשות.

מה תראו בסרטון של הגרפיקה בפוטושופ

נפח ופרספקטיבה ותחושה של עומק בתלת מימד הם עובדים הכי טוב על מעסיקים וחברות פרסום, אמנם הסרטון יותר מדבר על הכנת אפקטים בגרפיקה אבל זאת עוד צורה להציג תיק עבודות, כלומר תוכלו לפתוח המון דפים בצורה של ספר ולהציג את העבודות שלכם בצורה יפה, בסרטון הגרפיקה בפוטושופ השתמשנו עם כלי עיוות שנקרא DISTORT, כלי זה עושה פלאים במיוחד אם אתם רוצים להציג גרפיקה ממוחשבת מעוותת, בכל סגנון עבודה אשר עיצבתם לאיזה לקוח ספר או שעשיתם במסגרת הלימודי גרפיקה שלכם עבודה לקטלוג או מגזין, תוכלו פשוט להוריד ספר ריק מהרשת ולהלביש עליו את הגרפיקה שלכם, לשלוח סתם קובץ עם כל העבודות שלכם אמנם זה ירשים אבל הטכניקות שראיתם או תראו בסרטון בהחלט יכול לעשות פלאים, אנשים אוהבים לראות מוצר מוגמר, גם אם עשיתם עיצוב אריזה או כל עיצוב מסובך אחר, תוכלו פשוט לקחת את העבודה בגרפיקה שלכם המוגמרת ולהלביש אותה בצורה מעוותת עם נפח כדי להראות שאתם קצת מבינים בתחום על ידי עיצוב עם מוקאפ.

איך אפשר להתקבל למקומות עבודה בגרפיקה בקלות?

אם אתם מעצבים גרפיים וכבר בניתם לכם כל מיני דוגמאות בעיצוב ואתם יודעים בדיוק מה להראות ללקוחות שלכם, פייסבוק הוא כלי אדיר לשיווק שלכם ולמיתוג השם שלכם, הכינו מודעה מעוצבת יפה, מה שהכי קשה למעצבים לעשות זה לעצב עבורם, התחילו לפרסם בכל מיני קבוצות בפייסבוק שאתם פנויים לראיונות עבודה או לעבודה כפרילנס, מה תעשו אם אין לכם בכלל ניסיון בתחום? או שאתם בעיצומם של לימודים? פשוט הציעו לעצב בחינם לכל מיני אנשים וזה רק כדי לתפוס ניסיון בתחום, כל ההתמודדות עם לקוחות והבנת צרכיי הלקוח זה יגיע אם תתחילו לעצב מספר עבודות בגרפיקה בצורה חינמית.

הדמיה טובה מצדיקה את החשיבה העיצובית

בעתיד שזה יהיה על אמת כמו שאומרים, יהיה לכם יותר קל להתמודד עם לקוחות ולקלוע ישירות לרעיון הגרפי שלהם, מאמר זה אמנם אמור לתת לכם טיפים בעיצוב אבל הוא בהחלט יכול לשנות לכם חשיבה אחרת ולתת לכם כיוון כיצד להתמודד עם שוק העבודה שצמא לידיים איכותיות. במסגרת ההכשרה ללימודי המעצבים שלנו שעוברים מסלול גרפיקה אנחנו נותנים להם עבודות ישירות משוק העבודה, חושפים אותם לתהליכי עבודה נכונים ונותנים להם כלים כיצד להתמודד עם ההגשמה של החלום שלהם להיות מעצבים גרפיים טובים בתחום, ברשותנו קבוצה בפייסבוק מעל 19000 איש בהם נותנים עבודות למעצבים גרפיים ללא ניסיון, תמיד צריך להתחיל בקטן ולאט לאט לגדול ולפתוח לכם דלתות במקומות הנכונים.

עיצוב גרפי ותקשורת חזותית הוא מקצוע מדהים עם ביטחון כלכלי עם הזדמנויות רבןת לקידום בתחום ההייטק ומשרדי פרסום אבל לא רק.

זה לא כיף להסתכל על לוגואים או דיוור ולתהות איך הם השיגו את זה במיוחד שאתם לא יודעים וצמאים לידע? מתפעלים מפרסומות בפייסבוק או באינסטגרם ותוהים איך המעצב הגרפי יצר אותן? במאמר הבא נסביר מה לומדים מעצבים גרפיים בעולם העיצוב הגרפי, ואם אתם מתעניינים בתחום זה, ללא ספק תמצאו מקצוע מדהים עם ביטחון כלכלי ואינספור הזדמנויות קידום בתחום ההייטק ומשרדי פרסום. לכתבה משלימים מספר סרטים שעשינו כדי להמחיש מהו עיצוב גרפי. אם אתה תוהה אם כדאי לך להמשיך בקריירה בעיצוב גרפי, מאמר זה יספק לך את כל התשובות. ההרצאות הועברו על ידי צמרת המרצים בתחום העיצוב הגרפי, וחלקן מחנכות את הסטודנטים כיצד לעבוד כפרילנסרים או כעובדים בחברות הייטק. עולם הטכנולוגיה השתנה מקצה לקצה, והצורך במעצבים גרפיים גדל באופן דרמטי בשנים האחרונות, במיוחד מאחר שההייטק מעסיק מספר לא מבוטל של מעצבים גרפיים חסרי ניסיון לעבודה עם מפתחים ומתכנתים על בסיס יומיומי.

מדוע יש צורך במעצבים גרפיים?

איפה נראה מעצבים גרפיים עובדים בימינו? האם אפשר לקבל קריירה כמעצב גרפי בקלי קלות? כל הפתרונות הללו עשויים להימצא באינספור פרסומי דרושים בפייסבוק או באתרים אחרים שמעצבים גרפיים מחפשים על בסיס יומי. למעצבים גרפיים יש ביקוש גבוה, ואין מספיק אנשים לספק את כל הפתרונות הדיגיטליים לפיתוח נוכחות אינטרנטית לחברות. אם בעבר רוב הבוגרים שסיימו עיצוב גרפי ותקשורת חזותית היו הולכים לעבוד רק בבתי דפוס, אריזה, הוצאה לאור וכדומה, כעת אנו יכולים לראות שלמעצבים גרפיים יש שפע של הזדמנויות העומדות לרשותם ושהם יכול אפילו לעבוד מהבית במגזר זה. מעצבים גרפיים מקבלים הכנסה נטו של שנים עשר אלף שקל מיד לאחר סיום הלימודים. תעשיית הדפוס סובלת ממשבר עבודה שכן רוב הבוגרים בוחרים לעבוד בתחום ההייטק בשל הרווחים והביקוש הגבוהים מול שיפור טכנולוגי בלתי פוסק.

איזו תוכנה גרפיקאים לומדים, ובאיזה שפת עיצוב הם משתמשים?

פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדזיין הן דוגמאות לתוכנות עיצוב גרפי. כל תוכנה משרתת מטרה מובהקת בתחום העיצוב הגרפי, וכל תוכנה נוצרת לסגנון מסוים של פיתוח קונספטואלי ויצירה ויזואלית. התפקיד העיקרי של תוכנת פוטושופ הוא לטפל בתמונות, לבצע שינויים חזותיים ולשדר הודעות באמצעות טקסט וכיתובים. תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לרוב כתוכנית עבודה הרצינית והחשובה ביותר במגזר ההייטק ליצירת אינפוגרפיקה ובניית נהלי מיתוג לארגונים. התוכנית עובדת עם קווים וצורות, והיא יכולה להשיג כל מה שפוטושופ לא יכולה לעצב. מה תפקידה של תוכנת אינדיזיין? תוכנת אינדיזיין היא לא תוכנת עיצוב, אבל היא כן מאפשרת לעצב חוברות וקטלוגים ולהשתמש בה עם הרבה טקסט שמגיע מלקוחות. זה מאוד שימושי בעולם ההוצאה לאור, ונוכל לראות בשנים האחרונות שרוב האתרים משתמשים בתוכנת indesign אם הם רוצים להעביר מניוזלטר מסרים שיווקיים או מידעונים על המוצר שהם מוכרים.

איך אתה יכול ללמוד עיצוב גרפי מהנוחות של הבית שלך?

בית ספר סולו פועל כבר למעלה מחמש עשרה שנה ומלמד את כל מקצועות המולטימדיה והטכנולוגיה לתלמידי הייטק אונליין דרך האינטרנט. למרות שהזום גרם לרבים לחשוב שזו האופציה היחידה ללמוד מהבית בשנים האחרונות, סולו סקול עושה לימודים וקורסים מקוונים כבר חמש עשרה שנה ומכין את הסטודנטים לתעשיית ההייטק ולעולם הדפוס. השיעור הוא אחד על אחד, כך שהתלמיד מקבל את כל היחס האישי שהוא צריך להשיג במהלך הלימוד האישי. במהלך השיעור, המדריך מתבונן במסך התלמיד ומדריך אותו כיצד ליצור גרפיקה דיגיטלית באמצעות השפה העיצובית.

אם נושא לא ברור, המדריך יעבור שוב על כל חומר הלימוד עד שהתלמיד יבין אותו לחלוטין. בסיום כל שיעור, התלמידים מקבלים מטלות קשות ותובעניות כדי לעזור להם לשפר את היצירתיות ואת כישורי החשיבה הביקורתית שלהם. מכיוון שהם פועלים בתוכנת מחשב, המפתח בתחום העיצוב הגרפי הוא כולו תרגול, ולכן על הסטודנט לתרגל הנחיות רבות לשלוט ולהפגין מקוריות בלימודים. ככל שתתרגל יותר, כך הסיכויים שלך לפתח תיק עבודות, אשר יעסיקו אותך ואת המורה האישי שלך לאורך כל הקורס.

האם לעבוד כפרילנסר בתחום העיצוב הגרפי וההייטק, או כשכיר בחברה מסודרת?

נוכל לומר לך שאופי המעצב קובע אם תוכל להפיק כסף כשכיר או כעצמאי בשני המקרים. אנו יכולים להודיע ​​לך שעובדים רבים מעולם לא עבדו והלכו לעבודה פיזית אלא עובדים בענף זה מהבית. אם אתה רוצה לעבוד בעצמך, אתה יכול לארגן לקוחות למספר נושאים בנישה שאתה רוצה לחלוש עליה. עיצוב גרפי הוא לא רק התמחות אחת, והוא גם לא מוגבל לענפי הפרסום והמיתוג. אנו עשויים למצוא מעצבים גרפיים עצמאיים הפועלים בעולמות האריזה, הדפוס, האופנה והתמונות. מספיק שלקוח אחד יבטח בך שתשיג אותו באמצעות שיווק כזה או אחר, והוא יביא אתו שלל לקוחות נוספים. ככל שתיק העבודות שלך מתרחב וכולל מגוון רחב של נושאים, אתה תהיה מוצף בהצעות עבודה.

מהו בעצם הריכוז  התחומי בלימודי תקשורת חזותית?

לאחר סיום לימודי עיצוב גרפי, תוכל לעבור לקורסים נוספים המותאמים לתעשיית ההייטק. קורסי תקשורת חזותית כוללים הכל, החל מהו אתר אינטרנט ועד איך לפתח אפליקציה. לא ניתן ללמוד נושאים אלה אם אין לך בסיס בסיסי בעיצוב גרפי. מכיוון שכל אפליקציה או אתר זקוקים ללוגו, לקוחות מעדיפים להתמודד עם אדם אחד שיכול לפקח על כל ההיבטים הללו ברציונל. בסופו של דבר, ללקוחות יש פחות כאב ראש לעבודה משותפת מכיוון שהם יודעים שאדם אחד אחראי לכל הקשיים הללו במקום להיות קשור לשני אנשים. תקשורת חזותית נחשבת לתחום חשוב מכיוון שהיא מאפשרת לחברות לתקשר את הנוכחות הדיגיטלית שלהן מכל מקום. נוכחות דיגיטלית חיונית ביותר בימינו, במיוחד מכיוון שחברות קורונה הבינו שללא אתר אינטרנט או חנות מקוונת, הן לא יוכלו להרחיב את מערך השיווק שלהן לקהל היעד שלהן. קהל הצרכנים שמנצל את הפריטים שאיתם עובדים כל חברה או ארגון הוא קהל היעד.

מה המשמעות של תיק עבודות כזה, ואיך אני יכול להתחיל לעבוד בשטח?

התיק חושף את האני האמתי שלך. מציין אם אתה מעצב מקצועי או חובב. עסקים או לקוחות בודדים שרוצים ממך עיצוב ספציפי ירצו לראות דוגמאות מהעבודות הקודמות שלך. זה לא יעורר את תשומת לבם אם אתה מחזיק בתעודה או תואר ראשון ממוסד מסוים. רק עד שהם יבינו שתיק העבודות שלך והדוגמאות בו רציניות ומקצועיות יתחילו אתך שותפות מלאה. כל עוד תיק העבודות שלך מגוון ואינו מתמקד בתחום בודד. תוכל לעבוד בכל תחום. על הפורטפוליו לכלול מאות הדמיות עיצוביות במגוון תחומים כמו הפקת גרפיקה עסקית, עבודה בוויז’ואל דיגיטלי, שיווק ופרסום לרשתות חברתיות, הבדלים ביצירת קונספט לעסק חדש או קיים ועוד אינספור תחומים בהם לומדים.

עיצוב גרפי הוא עצום ובהחלט חשוב להראות שאתם מבינים את כל הנישות הקיימות ברב תחומי ולא בנישה אחת. בית הספר נושא באחריות, כמוך, שכן כל הקורס דורש מאמץ מרבי ושעות תרגול אינסופיות כדי ללמוד מהי השפה העיצובית. אתה יכול ליצור אתנו קשר דרך אתר זה או להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו, שפועלת כבר למעלה מ-12 שנה ומונה למעלה מתשעה עשר אלף חברות וארגונים שמעסיקים גרפיקאים חדשים. תהנה בצפייה.