שיווק עצמאי לעסקים תפקידם של המעצבים הגרפיים

מדריך הכנת מברשות בפוטושופ איך מכינים איך יוצרים? יצירת מברשת 2022

כל מה שרציתם לדעת על עולם מברשות בפוטושופ נמצא בעמוד הזה. הכנו לכם אוסף סרטונים מדהימים בעיצוב גרפי שמתאימים למתחילים ומתקדמים שרוצים לקבל טיפים חינם איך להתעסק עם מברשות בפוטושופ. המברשות בתוכנות הגרפיות זה עולם בפני עצמו שמאפשר עם טיפה יצירתיות להגיע לעיצובים מאוד יפים. יש אין ספור צורות  וסגנונות של עבודה עם המברשות בפוטושופ אנחנו הראינו לכם כאן בסרטון סגנון אחד של מברשת כדי להראות לכם עד כמה תוכנת פוטושופ היא מניפולטיבית מאוד ביצירת עיצובים גרפיים.

שילוב של מברשת עם כיתוב בפוטושופ – להכין עיצובים גרפיים עם טקסט

בשיעור בפוטושופ עשינו אפקטים על טקסטים בתוכנה. הבאנו תמונה ושילבנו את המחיקה של המברשת מהטקסט כדי ליצור אפקט של מריחה. טכניקות האלה מאוד פופולריות במידה ואתם רוצים לעשות עיצובים לאינסטגרם או מודעות לפייסבוק כדי להביע איזה שהוא מסר מכירתי או להוציא דרמטיות מתוך תמונה. הרי כולנו יודעים שאפשר לקחת בפוטושופ כל תמונה סתמית ולהפוך אותה למעניינת יותר לכולם. במידה ואתם יודעים עוד תוכנות חוץ מפוטושופ תוכלו לייצר את המברשות לדוגמה בתוכנת אילוסטרייטור ולאחר מכן להכניס אותם בתוך הפוטושופ כדי לבצע מניפולציות גרפיות. כמו כן ברשת יש אינספור מברשות להורדה חינם שיאפשרו לכם לשפר ולשדרג את המאגר שכבר קיים בתוכנה. חברת אדובי הכניסה קרוב ל-600 מברשות שונות ותמיד אפשר להוסיף לתוכנה עוד.

מברשת עם כיתוב בפוטושופ - להכין עיצובים גרפיים עם טקסט 

קורסים בעיצוב גרפי לאוהבי האמנות הדיגיטלית

אם אתם אוהבים את העולם הפוטושופ  או את האמנות הדיגיטלית אתם בהחלט תוכלו לקחת צעד קדימה את הקריירה המקצועית שלכם. הרבה מעצבים גרפיים וגרפיקאים שמצליחים בתעשייה בישראל ובעולם התחילו גם כמוכם בידיעת תוכנת פוטושופ בלבד לתחביב או לכל מטרה אחרת ולאחר מכן התקדמו ולמדו תוכנות חדשות. כדי להיות מעצב גרפי או גרפיקאית מצליחה לא מספיק רק לדעת את התוכנות הגרפיות אלה צריך גם להבין את חוקי העיצוב הגרפי בעולם הזה. דרך תוכנת פוטושופ ואילוסטרייטור אפשר לעצב אפליקציות ואתרי אינטרנט ולכל אורך הלימודים אתם תהיו עסוקים בתיק העבודות שלכם. תיק העבודות הוא הדבר הכי חשוב כיום כדי להתקבל למקומות עבודה או לעבוד בתחום הזה כפרילנסרים מהבית.

קורסים אונליין בעיצוב גרפי

במסגרת הלימודים במכללה תוכלו ללמוד את המקצוע מעצב גרפי או גרפיקאי וכל זה בשיטת לימודים אונליין. לימודים אונליין עם  מורים פרטיים אחד על אחד דרך האינטרנט במכללה. בית הספר מספק לכם תוכנת חיבור שדרכה המורה יוכל לעבוד אתכם על תוכנת הפוטושופ או כל תוכנה גרפית אחרת ולהסביר לכם צעד אחר צעד איך לעצב עיצובים מקצועיים. לאחר הסבר של המורה אתם תתרגלו את החומר ותכינו שיעורי-בית כדי כדי לבנות את תיק העבודות שלכם. הלימודים במכללה הם לימודי תעודה ולכל אורך הקורס אנחנו נהיה עסוקים בתיק העבודות שלכם כי זה הדבר הכי חשוב היום כדי להתקבל למקומות עבודה. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם אחד מיועצי הלימוד שלנו על מגוון מסלולי הלימוד בתקשורת חזותית ועיצוב גרפי.

  • בתחתית העמוד הכנו לכם שיעורים נוספים על עולם העיצוב הגרפי כדי שתוכלו להבין עד כמה קל לעצב בתוכנת הפוטושופ עם קצת יצירתיות השיעורים מתאימים למתחילים וגם לכאלה שיודעים קצת פוטושופ צפייה מהנה.

האם כדאי להיות גרפיקאי?

האם כדאי להיות מעצב גרפי? ישנם סוגים רבים ושונים של עיצוב בחוץ. הסתכלת מסביב?  מי מייצר את האריזה שלנו? אנחנו רואים הרבה מודעות שיווקיות בפייסבוק ובאינסטגרם. מי מייצר אותם? האנשים שמכניסים את המודעות לאפליקציות בהן אנו משתמשים כדי לשחק אחראים על כך. אנשים שעוסקים בתחום העיצוב, כמובן שמעצבים גרפיים הם האנשים שגורמים לכל מה שאנחנו רואים להיראות כמו שהוא נראה. בפסקה הבאה נציג לכם הרבה סרטוני יוטיוב מעולים שמסבירים עיצוב גרפי רב תחומי וכיצד תוכלו לשלב את העבודה והאהבה שלכם לתחום ליצירה חדשה. במהלך השיעורים תוכלו לראות הרבה שיעורים מעולים שמראים לכם איך להשתמש בתוכנת אדובי בצורה מאוד ברורה.

האם כדאי להיות מעצב גרפי? בשוק העבודה, מה עושה מעצב גרפי כדי להתקבל לעבודה

מעצב גרפי אחראי על הרבה עיצובים שונים בכל מיני פלטפורמות שונות. כיום, תפקידו של מעצב גרפי חשוב מאוד. בכל מקום שאנחנו הולכים, אנחנו יכולים לראות יצירה של גרפיקאי. למד את השפה החזותית המשמשת בעיצוב גרפי רק תוך כדי שימוש בתוכנת גרפיקה ממוחשבת. לאחר מכן, תוכל להעביר את הקריירה שלך לתחום עבודה חדש ורווחי.

התפקיד שלהם הוא ליצור גרפיקה.

כדי להיות מעצב גרפי אתה צריך ללמוד כללים רבים הקשורים ליצירת סגנונות ועוד אלמנטים רבים הקשורים לשפת העיצוב במקביל תשתמש בתוכנות גרפיות של לכל תוכנה יש תפקיד שונה בעולם העיצוב הגרפי והשילוב של כל התוכנות יחד הוא מה שמאפשר את הקריירה המקצועית. אנשים שרוצים להיות מעצבים גרפיים עובדים בחברות הייטק ואנחנו רואים שאין מספיק כאלה.

מה עושה כל תוכנה בעיצוב גרפי? ללמוד כללים רבים הקשורים ליצירת סגנונות

תוכנת פוטושופ אחראית על העברת מסרים מכירתיים ושיווקיים דרך תמונות והיא מומחית ביצירת מניפולציות של תמונות. זה מאוד שימושי בעולם האינטרנט. אתה יכול להשתמש בו כדי לכתוב הודעות שיווק ומכירות לכל עסק.

תוכנית בשם Illustrator משמשת כדי לגרום לדברים להיראות טוב

תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לאחת התוכנות המובילות ביצירת קווים וצורות ומשתמשת בה ליצירת לוגואים, שרטוט והמחשה עסקית, הדמיות והדמיות ועוד אינספור תחומים שעולם הקווים הוקטוריים זקוק להם.

האם אתה צריך תוכנת InDesign כדי לעשות זאת?

אנשים שרוצים ליצור ספרים וחוברות יכולים להשתמש בתוכנת InDesign. זה מאפשר לך לעבוד עליהם ויכול לקבל הרבה טקסט מתוכנות אחרות כמו Word או Excel. אתה לא יכול ליצור עיצובים עם תוכנת אינדיזיין כי זו לא תוכנה גרפית, והיא מקבלת את כל העיצובים שלה מפוטושופ ומאילוסטרייטור.

אנחנו צריכים לדעת מי הן חברות הללו ולמה הן כל כך חשובות לנו.

אדובי נחשבת לחברה היחידה שמעצבים גרפיים משתמשים בה כדי לייצר פתרונות דיגיטליים לתחומים שונים. בהרשמה לחברה, תצטרכו לשלם 70 שקלים בחודש כדי להשתמש בכל התוכנות הגרפיות שאדובי מאפשרת לכם. משלמים 100 שקל בחודש אחרי שנה. אם מורידים את התוכנה מקבלים מדי חודש עדכון שמוסיף פקודות ותכנים חדשים. אין ספק שהתוכנה יכולה לקרוא את הטקסט בעברית.

מדוע יש היום מחסור בשוק העבודה?

תפקידם של המעצבים הגרפיים השתנה מאוד בשנים האחרונות. אנחנו יכולים לראות שגם עולם הדפוס וגם עולם האינטרנט זקוקים למעצבים גרפיים. לפני שנים רבות לא היו סגנונות עבודה למולטימדיה בתקשורת חזותית ובמקביל, עבודה לעולם הדפוס. זו הסיבה שמעצבים גרפיים מבוקשים היום. מעצב גרפי עובד עם חברות הייטק, ובמקביל הוא עובד עם חברות שיווק כדי לעזור לעסקים להשיג יותר לקוחות בכל סוג של פלטפורמה דיגיטלית, כמו האינטרנט.

שיווק עצמאי לעסקים תפקידם של המעצבים הגרפיים

רוב האנשים שמסיימים את לימודיהם בתחום זה עובדים מהבית ומציעים שירות שיווק עסקי בתשלום. הם חייבים תמיד לחשוב על דרכים חדשות לשווק את עבודתם. זה לא דבר חד פעמי. הם חייבים לחשוב על דרכים חדשות לשווק את עבודתם כל הזמן, לא רק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. בהחלט, מעצבים גרפיים צריכים לחשוב איך לגרום לדברים להיראות מקצועיים ולשים את כל סגנונות העבודה שלהם בפורטפוליו כדי שאנשים יוכלו לראות את כל העבודה שלהם בבת אחת.

מדוע תיק עבודות כל כך חשוב היום?

כשזה מגיע להיות מעצב גרפי, תיק עבודות זה אחד הדברים הכי חשובים שהם צריכים להתמודד איתם. זה מראה אם ​​אתה באמת מקצועי או לא כאשר לקוח או חברה מבקשים ממך להראות להם את עבודתך. בתיק, אתה צריך להראות איך אתה חושב על עיצוב ואיך לעשות גרפיקה מקצועית על ידי חיבור של הרבה דברים שונים.

מקוון: איך בית ספר המתנהל בפני עצמו מלמד?

אם אתה רוצה ללמוד על מקצועות העיצוב הגרפי אחד על אחד דרך האינטרנט, אנחנו קיימים כבר יותר מ-15 שנה. בבית הספר יש תוכנה המחברת מחשבים כך שהמורה יוכל לראות את מסך התלמיד. במהלך השיעור המורה מספרת על דרכים שונות לעבוד על אתר אינטרנט ואפליקציות. לאחר שיחות המורה, על התלמיד לתרגל את החומר לאורכו ולרוחבו. כדי לוודא שהתלמיד מבין הכל, הוא או היא מדברים על הכל שוב עד שהם מבינים הכל. בסוף כל שיעור ניתנים שיעורי בית ומשימות כדי לעזור לתלמידים לתרגל את מה שלמדו, ועליהם לעשות אותם.

כמעצב גרפי חדש, איך אתה יכול לגרום לעצמך לבלוט מהקהל?

בבית הספר יש קבוצה של יותר מ-19,500 אנשים שיכולים לעזור למעצב גרפי חדש להגיע לעבודה בשוק העבודה. אין ספק שהמורים שלך יקחו אותך לקבוצה הזו בזמן שאתה עדיין בבית הספר. תוכל לקבל משרות בתחום. רוב בוגרי העיצוב הגרפי עובדים מהבית ועושים עבודה עצמאית עבור לקוחות פרטיים. כך רובם מרוויחים כסף.

אחרי שהם מסיימים את הלימודים, כמה מרוויחים מעצבים גרפיים בשנה?

מעצב גרפי מקצועי בהייטק יכול להרוויח שכר נטו של 19,500 שקל גם אם לא עבד בתחום בעבר. יש משרות שבהן הוא יכול להרוויח 14,000 שקל בתשלום חודשי. עולם הדפוס עדיין חי וקיים, כך שהשכר גבוה בהשוואה למעט הזמן שלקח ללמוד את העבודה. כדי להימנע מלהיות מוגבל בסגנון עיצוב אחד, רוב המעצבים הגרפיים עובדים לבד או עם קבוצות קטנות כדי שיוכלו לעזור הן לעולם הדפוס והן לעולם ההייטק בעבודת הגרפיקה שלהם.

ישנן סיבות רבות לכך שמעצבים גרפיים רבים רוצים לעבוד כפרילנסרים. הם רוצים להיות מסוגלים לעזור הן לעסקים והן לאנשים פרטיים עם צרכי העיצוב הגרפי שלהם.  אנו רוצים שתתקשרו אלינו ותדברו עם יועצי הלימודים כיצד תוכלו ללמוד את התחום הפופולרי ביותר מהבית.

יצירת מברשת 2022 adobe photoshop 

מתוך תמונה EDIT – DEFINE – BRUSH – PRESET  לאחר שבחרתם אזור מתוך תמונה

Gradient מדריך הכנת מברשות בפוטושופ איך מכינים איך יוצרים יצירת מברשת