הסברים אדובי פוטושופ 2022 מדריך על סגנונות עיוות לטקסטים בפוטושופ

הסברים אדובי פוטושופ 2022 מדריך על סגנונות עיוות לטקסטים בפוטושופ

תוכן עניינים הצג

טקסטים ותמונות תמיד הלכו ביחד ותמיד תרמו האחד לשני. הם תומכים ומעצימים האחד את השני, הם מבהירים וממרכזים, הם מגדילים ומבליטים והם צמד כל יכול, במידה כמובן ועושים בהם שימוש נכון. קחו לדוגמא איזו שהיא תמונה שראיתם לאחרונה, תמונה ללא טקסט שאמור להעביר לכם רעיון מסוים. תארו לעצמכם עכשיו שהיא תהיה עם טקסט כלשהוא למעלה, למטה, בצד או בכל מקום אחר, טקסט קצר שיתרום לה, איך היא תשפיע עליכם. זה עובד גם להיפך. טקסט לבדו יכול להיות סתמי וללא אפקט משמעותי. כשמוסיפים לו תמונה הוא מיד הופך למיוחד יותר ולברור יותר. התמונה באה “לתרגם” אותו, להוסיף לו נופך ויזואלי וביחד הם עושים עבודה מדהימה.

הסברים אדובי פוטושופ 2019

עיוות טקסטים להכנת פרסומות

בשביל ליצור טקסטים עם תמונות או טקסטים מיוחדים בלבד, כאלו שיש להם סגנונות שונים, צריך לעשות שימוש בתוכנת פוטושופ. פוטושופ היא תוכנה מדהימה ובין השאר היא מאפשרת לעוות טקסטים בסגנונות שונים שיכולים להתאים לאובייקט העיצובי. למה בכלל צריך לעוות טקסטים? כי טקסטים יכולים להיות עוצמתיים יותר אם נותנים להם את העיוות הנכון. יצירת עיוות כזה מתבצע על ידי תוכנת פוטושופ שיודעת לעשות המון דברים ובין השאר גם להפוך טקסטים משמימים לכאלו שיוצרים עניין רק בגלל איך שהם נראים. אם אתם רוצים לדעת יותר על סגנונות עיוות לטקסטים בפוטושופ, אתם צריכים את המדריך הזה.

למה אתם חייבים ללמוד לעבוד על תוכנת עיצוב גרפי של אדובי?

לא משנה אם אתם חובבנים או אנשי מקצוע בתחום, פוטושופ היא תוכנה שיכולה לתת לכם לא מעט. זו תוכנה שיכולה לאפשר לכם לעשות בתמונות כרצונכם, ולא רק בתמונות אלא באלמנטים גרפיים שונים כמו טקסטים. המדריך פה כמו מדריכים רבים באתר של מכללת סולו הוא מדריך שיעשה לכם סדר בדברים ויסביר לכם צעד אחר צעד איך לעבוד על טקסטים ועל סגנונות שלהם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתרגל עוד ועוד את הנלמד ולחזור למדריך שוב ושוב אם תצטרכו, ולאט לאט תוכלו לבצע את הפעולות הללו בטבעיות ובמהירות. מדהים מה זה יעשה לטקסטים שלכם.

עולם העיצוב הגרפי והאנשים העוסקים בתחום העיצוב.

אם כן, איפה אני יכול למצוא אחד כזה היום? אם אתה מעצב גרפי מקצועי ועובד בהייטק, האם זה שווה את זה? עבורך, ריכזנו רשימה של כמה מהטיפים הטובים ביותר לעיצוב גרפי שמצאנו. אנו מקווים שזה יעזור לך כמעצב גרפי חדש להבין מאיפה להתחיל.

עבודה שמאוד פופולרית בעולם העסקים הישראלי.

הסרטנים בעברית ומראים לך כיצד להשתמש בתוכנה ליצירת אתרים או גרפיקה ממוחשבת שלב אחר שלב. אתה יכול לצפות בהם ביוטיוב. זה אומר שאם תתחבר לדברים האלה, תוכל להתאים את העבודה שלך בעולם העסקים הישראלי.

מעצבים גרפיים לומדים מה? כדאי לברר מה הם לומדים בבית הספר?

כדי להפוך למעצב גרפי מקצועי, אתה צריך ללמוד הרבה כללים על איך לעצב טלפונים ניידים וטאבלטים באינטרנט. יש הרבה כללים שמעצבים גרפיים צריכים ללמוד על יצירת אפליקציה או אתר עכשיו. הסיבה לכך היא שתחום העיצוב הגרפי משתנה. יש הרבה דברים שאתה צריך ללמוד, כמו תורת הצבעים וכיצד ניתן לקשר אלמנטים גרפיים זה לזה כדי לגרום לכל מודעה שיווקית או פרסומית להשתלב עם הוויזואליה הנכונה.

לומדים כיצד להשתמש בטיפוגרפיה

בשיעור זה, התלמידים לומדים כיצד להשתמש בטיפוגרפיה נכונה ובהבדלים בין מותג למותג כדי לגרום לכל מערך שיווק לעבוד. אחרי המאמר הזה, נגיד לכם לאן העולם הדיגיטלי הולך ונראה לכם גם כמה סרטונים ממש מגניבים.

אנשים שעושים גרפיקה ועושים דפי אינטרנט איך קוראים לתפקיד הזה?

כיום, עולמות העיצוב הגרפי ועיצוב אתרים התאחדו, ומעצב גרפי טוב צריך לדעת איך לעשות אתר וגם איך לעשות תמונה. כשאתה רוצה להיות מעצב גרפי טוב שיודע לבנות אתרים, אתה צריך ללמוד שפות שונות. למד כיצד להיות מעצב גרפי במסלול הראשון ללימודים. כשתסיים את המסלול הזה ותלמד על עולם התקשורת החזותית, תהיה מוכן להמשיך הלאה.

“תקשורת חזותית” הכנת אפליקציות XD.

יש כיתה שנקראת “תקשורת חזותית”. תלמדו איך לעבוד עם מערכות להכנת אתרי וורדפרס אלמנטור ותוכנות להכנת אפליקציות XD. הרבה אנשים רוצים לעבוד בתחום הזה בעולם השיווק, ועוד שנייה נדבר על זה.

בעולם העיצוב הגרפי השכר גבוה.

עולם העבודה של אנשים שעושים גרפיקה וגרפיקה ממוחשבת משתנה מאוד, ולכן יש מחסור גדול באנשים שעושים גרפיקה וגרפיקה ממוחשבת בימינו. לאחר סיום לימודים בעבר, רוב האנשים היו הולכים לעבוד רק בעולם הדפוס והכנת קטלוגים או ספרים בהוצאת לאור היום. אבל עכשיו הדברים שונים מאוד. אנשים שזה עתה סיימו את לימודיהם מקבלים שכר של 17,000 בחברות הייטק. בעולם הדפוס משלמים להם כ-17,000 פחות. מעצבים גרפיים רוצים לעבוד בהייטק כי השכר טוב יותר מאשר בעולם הדפוס.

עבוד עם מפתח או מקודד

עבוד עם מפתח או מקודד כדי לתת את השפה החזותית לפרויקט. תחום הפרסום הדיגיטלי השתנה רבות בשנים האחרונות. בתקופת הקורונה זה זכה לתשומת לב רבה.

יש הרבה סוגים שונים של פרסום דיגיטלי.

אם אתה רוצה לפרסם את העסק שלך בכל פלטפורמה אפשרית, משרד פרסום דיגיטלי נותן לך את הכלים הדרושים לעשות זאת. יש פלטפורמות דיגיטליות חינמיות, אבל יש גם פלטפורמות בתשלום שבהן ניתן לפרסם. לדוגמה, אתה יכול לשלם עבור מודעות ממומנות בפייסבוק או לשלם עבור גוגל כדי לקדם את האתר שלך במנוע החיפוש שלהם. אנשים שעושים גרפיקה אחראים על איך לעשות שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ובחיפושים שאנשים עושים באינטרנט בכל סגנון שתבחרו.

בשיעור עיצוב גרפי מה לומדים התלמידים

התלמידים לומדים כיצד להשתמש בתוכנות Photoshop, Illustrator ו-InDesign כדי ליצור גרפיקה העוקבת אחר כללים רבים ושונים. כל יסודות העיצוב וכיצד להשתמש בגרפיקה בצורה מקצועית תוך שמירה על המותג נלמדים בנוסף לתוכנה עצמה.

כשאתה משתמש בפוטושופ, אתה יכול לשנות את הדרך בה דברים

פוטושופ היא אחת התוכנות הפופולריות ביותר בעולם העיצוב מכיוון שניתן להשתמש בה כדי להראות לאנשים את מה שהם רוצים לומר באמצעות תמונות. תפקידו של המעצב הגרפי הוא להפוך את התמונה לממוקדת מטרה. התמונה יכולה להעביר הרבה מסרים שיווקיים או מכירתיים שונים, ולכן תפקידו של המעצב הוא לגרום לתמונה להיות ממוקדת מטרה. פוטושופ נחשבת לאחת התוכנות המניפולטיביות ביותר שניתן להשתמש בהן מכל סיבה שהיא.

אילוסטרייטור משמש בלימודי עיצוב.

אילוסטרייטור מאפשר לך ליצור גרפיקה וציורים גרפיים לעסקים. תוכנת אילוסטרייטור משמשת מעצבים גרפיים ליצירת לוגו עם או כל סוג של אינפוגרפיקה כזו או אחרת. קווים וצורות משמשים באילוסטרייטור. תוכנת אילוסטרייטור מאפשרת למעצב גרפי לצייר נקודות מקו אחד למשנהו וליצור כל סוג של עבודה או קישוט למטרות שונות.

InDesign היא תוכנה שעוזרת לך ליצור דברים

מכיוון ש-InDesign משמש להכנת קטלוגים שיווקיים, היא נחשבת לתוכנה שאינה עיצובית. InDesign היא תוכנה שעוזרת לך ליצור ספר ולעבוד עם הרבה טקסט. אתה יכול להשתמש בו כדי להוסיף גרפיקה שנעשתה בפוטושופ או באילוסטרייטור. אינדיזיין פופולרי מאוד בעולם ההוצאה לאור מכיוון שהוא עוזר לאנשים ליצור ספרים וקטלוגים שאנשים יכולים להוריד מאתר אינטרנט.

תיק עבודות של עיצוב גרפי.

כיום, כדי לעבוד בעולם העיצוב הגרפי, לא מספיק להיות בעל תעודה או תואר ראשון כדי להראות שאתה יודע הרבה על עולם העיצוב הגרפי. לקוחות ומעסיקים רוצים לראות שהגרפיקאי הוא אדם שיודע מה הם אוהבים. במהלך הלימודים, תעבדו על תיק עבודות שמראה את כל כישורי העיצוב שלכם ואיך כישורי הגרפיקה שלכם עובדים עם תוכנת גרפיקה של . פורטפוליו צריך לכלול הרבה סגנונות שונים של גרפיקה ועיצוב אתרים, כמו גם סגנונות עבור אפליקציות מובייל ועיצוב אתרים. האם יש דרך כלשהי שתוכל להתחיל לעבוד בשוק העיצוב הגרפי אם תיק העבודות שלך מראה מה קורה בתחום כרגע?

יש הרבה דרכים ללמוד באינטרנט.

בבית הספר ללימודי עיצוב מתקיימים קורסי הייטק ושיעורי עיצוב גרפי מקוונים מהבית כבר 15 שנה. בין אם אתה רוצה להקים חברת פרסום דיגיטלית משלך או לעבוד בשביל עצמך, מכללת סולו היא המקום ללכת אליו. בית הספר משתמש בתוכנה המתחברת דרך מחשבים או באמצעות תוכנת זום. כך עובד בית הספר. המשמעות היא שהמורה יכול לראות את המסך של התלמיד במהלך השיעור ולהראות לו שלב אחר שלב כיצד ליצור גרפיקה פרסומית מכל סיבה אחרת.

התאמן ולמד את החומר בעצמך ובדרך שלך.

במהלך השיעור, התלמיד מקבל תרגילים ולומד את החומר בעצמו. מכיוון שחלק מהדברים בעיצוב גרפי אינם ברורים, המורה עובר עליהם שוב עד שכל תלמיד יכול להבין אותם בעצמו. אין ספק שלימוד לבד עם המורה שלך הוא רעיון מצוין כי זה מאפשר לתלמיד לקבל יחס אישי ותשומת לב מהמורה שלו לאורך כל הקורס, וזה נהדר עבורו. התמיכה היא לא רק בשיעור עצמו. התלמיד יכול למשוך את תשומת לב המורה במהלך השבוע משיעור לשיעור ולבצע שיחות טלפון בכל שאלה שיש לו.

איך בית הספר שלי יכול לעזור לי להשיג את העבודה הראשונה שלי.

בבית הספר יש מעל 19 וחצי אלף חברות הייטק ומשרדי פרסום דיגיטליים, והם תמיד מחפשים מעצבים גרפיים טובים שיעבדו אצלם. רוב הסיכויים שתצטרפו לקבוצה הזו בזמן שאתם בבית הספר. תוכלו לראות כמה משרות הייטק ושיווק עסקי יכולות להגיע אליכם. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל ליצור קשרים עסקיים הוא תיק עבודות מקצועי כדי לעשות זאת.

עולם העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית עומד להשתנות רבות בשנים הקרובות

עולם העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית עומד להשתנות רבות בשנים הקרובות. הביקוש למעצבים גרפיים לא הולך להיעלם, ותהיה עבורם הרבה עבודה. אם אתה עובד כמעצב גרפי, עליך לדעת למשוך את תשומת הלב של הלקוח ולגרום למותג למכור באמצעות מודעות שיווקיות או כל סגנון אחר של גרפיקה רב תחומית. אנשים שמתעניינים בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית צריכים לצפות בכל השיעורים בעמוד זה כדי לראות אם הם מתאימים אליהם. אנו רוצים שתדברו עוד היום עם יועצי הלימודים כיצד תוכלו ללמוד מהבית על התחום הפופולרי ביותר בעולם העסקים הישראלי.