פוטושופ היא כבר מזמן התוכנה ששולטת בעולם עיבוד התמונות, עולם העיצוב הגרפי.

פוטושופ היא כבר מזמן התוכנה ששולטת בעולם עיבוד התמונות, עולם העיצוב הגרפי.

 בשביל לנצל את היכולות שיש לה צריך ללמוד אותה לעומק, אך גם אם לא יודעים הכול אפשר לעשות לא מעט דברים.בסרטון זה תוכלו ללמוד חלק מהתכונות ומהכלים שהתוכנה מציעה ותוכלו ליישם אותם על תמונות שאתם רוצים לעבוד עליהם. בין אם אתם אנשי מקצוע מתחום הגרפיקה ובין אם לא, המדריכים הללו הם בשבילכם. הם ברורים, איכותיים ומסבירים את הדברים בצורה פשוטה. כל מ שאתם צריכים לעשות הוא לצפות בסרטונים הללו כמו גם בסרטונים אחרים מבית מכללת סולו, ולהפיק מהם את המרב וכמובן לתרגל את הנאמר בהם. אז קדימה למה אתם מחכים?

שולטת בעולם עיבוד התמונות, עולם העיצוב הגרפי

פוטושופ – התוכנה היעילה ביותר לעיבוד תמונות מאז ומעולם

מי לא מכיר את פוטושופ? נדמה שאין ילד שלא מכיר את התוכנה הזו… פוטושופ כתוכנה לעיבוד תמונות היא תוכנה שקיימת כבר שנים רבות והיא רק הולכת ומשתבחת עם השנים. זו תוכנה מבית חברת אדובי, חברת תוכנות הגרפיקה המתקדמת ביותר בעולם. פוטושופ היא תוכנה שכל הזמן עוברת שינויים ולכן צריך לעקוב אחריה כל הזמן, ויש בה עוד ועוד כלים שניתן לעשות בהם שימוש. פוטושופ היא תוכנה קלה לשימוש אם יודעים לעבוד איתה נכון, וניתן להפיק ממנה כל כך הרבה. אם אתם רוצים להתמקצע בה ולהכיר אותה לעומק, אתם יכולים ללמוד אותה גם מהבית בשיטת אחד על אחד דרך האינטרנט. הנה כמה יתרונות לשיטת הלימוד הזו…

ללמוד דרך האינטרנט פוטושופ אונליין מתי שנוח

אם אתם רוצים ללמוד את תוכנת פוטושופ, אתם יכולים ללמוד אותה במכללת סולו בשיטת אחד על אחד עם מורה פרטי. בשיטה זו התלמיד מקבל יחס אישי מלא וגם אם הוא מתקשה בדרך כלל בכיתה, זו שיטת הלימוד המושלמת בשבילו. יש לא מעט בעלי הפרעות קשב שמצאו את השיטה כטובה ביותר עבורם כמו גם כאלו שאין להם הפרעת קשב ובחרו בה בגלל הנוחות ובגלל היעילות. תארו לעצמכם את עצמכם יושבים בערב בבית כשילדים כבר ישנים ולומדים כמו במכללה אבל בלי לצאת מהבית ורוכשים יידע רב וגם מקצוע. לא היית הולכים על זה?

קצת על מכללת סולו עיצוב גרפי אונליין.

מכללת סולו היא המכללה המובילה בישראל בתחום הגרפיקה הממוחשבת. היא קיימת כבר לא מעט שנים ומאות תלמידים מרוצים שלמדו תוכנות גרפיות שונות כתחביב או כמקצוע (עיצוב גרפי) הם ההוכחה שמדובר על אחת המכללות המובילות בישראל. מכללת סולו מציעה לכם לימודים נוחים מתי שמתאים לכם עם מרצים מן השורה הראשונה שהגיעו מתחום הגרפיקה והפרסום. עם מכללת סולו כל אחד מתקדם בקצב שלו ובסופו של דבר מקבלים גם תעודה מוכרת על הלימודים, כמו גם מכינים תיק עבודות אותו ניתן להציג בפני מעסיקים או לקוחות פוטנציאליים.

הסבה מקצועית לתחום העיצוב הגרפי ברמה מקצועית

חושבים לעשות הסבה מקצועית בתחום העיצוב הגרפי? רוצים לבנות קריירה נעימה ובטוחה כלכלית? האם אתה רוצה להיכנס לתחום העיצוב הגרפי אבל לא יודע מאיפה להתחיל? הכנו שפע של סרטים פנטסטיים שממחישים מהו עיצוב גרפי בינתחומי בפוסט הבא. אין ספק שעל ידי חיבור לעולם הזה, תוכל להגיע לגבהים גדולים.

שיעורי גרפיקה מקוונים שהם מדהימים

תחום העיצוב הגרפי התפתח בצורה דרמטית בשנים האחרונות, ועל כך נדון במאמר הבא, אשר יתאר בהרחבה כיצד השתנתה עבודתו של מעצב גרפי כיום. יצרנו שיעורי גרפיקה נפלאים שנעשו על ידי מדריכים בבית הספר רק בשבילכם כדי להמחיש מה מעצב גרפי מבצע בעסק פרסום. השיעורים נוצרו ביוטיוב ומועברים בעברית, כולל הסברים על הייחודיות של חברת אדובי. ללא ספק, צפייה בסרטים עשויה לעזור לך לקבוע אם אתה שייך לעולם הזה או לא.

תפקידו של מעצב גרפי כבר לא כמו שהיה לפני עשר שנים.

דיסציפלינה של עיצוב גרפי השתנתה באופן דרמטי בשנים האחרונות, ועבודתו של מעצב גרפי כבר אינה זהה לזו שהייתה לפני עשר שנים. המעצבים הגרפיים של היום חייבים לתפוס את כל תחום העבודה בהייטק, ורוב הכשרתם לאחר סיום הלימודים ללא ספק תאפשר להם להתקבל לחברות כמו הייטק, משרדי פרסום דיגיטליים ועוד שלל תעשיות אחרות. במהלך הלימודים תשלוט במספר יישומי גרפיקה ממוחשבת של אדובי, כמו גם קריטריונים להבנה מהו מותג המשלב צבעים ורכיבים חזותיים הרמוניים. אין ספק שכל מי שמתעניין בתחום העיצוב הגרפי ימצא את הקורס הזה כחוויה לימודית פנטסטית.

מה השמות של חברות אדובי אלו?

אדובי היא החברה היחידה שבה גרפיקאים יכולים לעבוד באמצעות כלי פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. הקורס הראשון לעיצוב גרפי כולל את התוכנה שצוינה קודם לכן. כדי לנצל את כל תוכנות החברה, על המעצב הגרפי לשלם תשלום חודשי של 70 שקלים. בית הספר יסייע לך בחיבור לאדובי ובהורדת התוכנה ישירות למחשב האישי שלך. אין ספק שתוכנת אדובי מתעדכנת באופן שוטף לאורך כל השנה על מנת לעזור לך לעבוד בצורה מהירה ויעילה יותר.

הנחיות עיצוב

הנחיות העיצוב כלולות כנושא למידה. כדי להפוך למעצב גרפי מיומן, על הסטודנט להבין מספר כללים הכוללים את השפה החזותית השלמה. תלמדו כיצד למזג צבעים לפי ההנחיות החדשות, מהי קומפוזיציה וסימטריה גרפית וכיצד להשתמש בהם ליצירת פרסומת שיווקית או כל סגנון אחר.

התחום הרב-גוני של עיצוב גרפי

תלמדו כיצד ליצור לוגואים ומיתוג ויזואלי מקצועי ובמקביל תלמדו על עולם העיצוב הגרפי הבינתחומי על מנת לעשות סימולציות רבות לתיק העבודות שלכם. הפריט המשמעותי ביותר להתקדמות בתחום זה הוא תיק עיצוב גרפי. לא תוכל לפתח את יעדי החברה שלך בתחום זה אלא אם יש לך תיק עבודות.

מהי המשמעות של תיק עבודות בעולם העיצוב הגרפי?

תיק העבודות שלך מבטא את מי שאתה. בפורטפוליו יש להציג מגוון עבודות בתחום העיצוב הגרפי, שכן אישורים אינם פותחים דלתות לתעסוקה בענף זה. הדבר העיקרי שיש לזכור הוא שבתיק עבודות צריכים להיות מאות עבודות החל מסימולציות עסקיות וסימולציות לעיצוב גרפי חוצה תחומיות. כל עוד תיק העבודות שלך מכיל מגוון עבודות, הם יוכלו לראות שאתה מקצוען אמיתי במגזר.

מה קורה אם יש לך תעודה בעיצוב גרפי? האם זה משנה?

לא נדרשת עוד הסמכה כדי לייצר כסף בעיצוב גרפי או לעבוד במשרד פרסום דיגיטלי. תעודה מעידה שלמדת במסגרת ראויה ומקצועית, אך אינה מעידה על מידת החשיבה המעצבת המצוינת שלך. מה שיפתח לכם דלת ברמה שתפתח לכם דלתות בעסק הוא רק תיק עבודות בו תוכלו לראות האם אתם יודעים לערבב צבעים ואם למדתם את כל חוקי הקומפוזיציה והטיפוגרפיה בצורה מקצועית. תעודות אינן פותחות דלתות בתחום הפרסום הדיגיטלי והעיצוב הגרפי הטרנס-דיסציפלינרי, ולכן על הסטודנט לעסוק באופן מהותי ביצירת סימולציות עסקיות במהלך לימודיו.

עבודה בתעשיית העיצוב הגרפי האם יש מספיק עבודה בשוק?

אנו יכולים להבטיח לך שתהיה מבוקש מאוד עוד לפני שתתחיל בלימודים. קיים מחסור חמור במעצבים גרפיים שכן רוב הבוגרים כיום לא יעבדו במקצועות שהיו חשובים בעבר למעצבים. אם בעבר, כל בוגר המסלול לתקשורת חזותית היה צפוי לעצב אריזות או להתאים גרפיקה כמו מדבקות למכונות דפוס, המצב כיום שונה מאוד, ומעצבים גרפיים צפויים לעבוד בהיי-טק לא רק בגלל השכר הגבוה הם מרוויחים, אבל גם בגלל התפתחויות טכנולוגיות עתידיות.

שכר העיצוב הגרפי הוא כיום מהגבוהים בענף.

בגלל המחסור הנוכחי בכוח העבודה, השכר ההתחלתי למעצבים גרפיים הוא 18,000 ₪ נטו לבוגרי תכנית לימודים זו; עם זאת, אם תבחר לעבוד בהוצאה ובהפקת ספרים, תוכל להרוויח 12,000 ₪ נטו. רוב הבוגרים בוחרים לעבוד במגזר העיצוב הגרפי באופן פרטי ופרטני, כמו גם לפתוח משרד פרסום דיגיטלי כדי ליצור אינטראקציה עם מגוון חברות.

משרדי פרסום דיגיטליים השוכרים באופן קבוע מעצבים גרפיים

כבר במהלך הלימודים, אתה יכול ליצור עמוד פייסבוק של החברה או אתר אינטרנט שבו תוכל להציג את כל הדברים השונים שהשלמת. אתה יכול לשווק את האתר שלך דרך קבוצת בית ספר ולעקוב אחר כמה שאילתות אתה מקבל מחברות. קבוצת בית הספר פועלת כבר 12 שנים, וניתן לראות את כל מפעלי ההייטק המובילים בישראל וכן משרדי פרסום דיגיטליים השוכרים באופן קבוע מעצבים גרפיים. תחום הפרסום והשיווק באינטרנט רק תופס תאוצה, כפי שראינו כולנו בתקופת הקורונה.

התוכנה הנלמדת בתחום העיצוב הגרפי.

בקורס הראשון ללימודים עליכם להבין את כל חוקי השפה החזותית ולשלבם בתוכנת הגרפיקה של אדובי. יישומי Photoshop, Illustrator ו-InDesign כל תוכנית משרתת מטרה שונה. תלמד כיצד לשנות תמונות בפוטושופ ולבנות עבודות עם קווים וצורות בתוכנת אילוסטרייטור על ידי ביצוע ההנחיות הרבות לעיצוב גרפי. במקביל, תלמדו כיצד להשתמש ב-InDesign, התוכנה היחידה המאפשרת ליצור ספר וקטלוג דיגיטלי.

תרגול וצמיחה של חשיבה יצירתית.

אין צורך להתמחות מוקדמת בתחום העיצוב הגרפי, ותלמדו כיצד לבנות חשיבה יצירתית במהלך הקורס. תלמדו להבין את הדרישות של החברה כמו גם את ההבחנות הקריטיות בין מותג למיתוג. האם עיצוב גרפי הוא רק ייצור של פרסומות ופרסומות רבות בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי? לא. מכיוון שעולם העיצוב הגרפי הבינתחומי השתנה באופן דרמטי בשנים האחרונות, אנו עשויים להיות עדים למעצבים גרפיים הפועלים במגוון מגזרים.

כדאי להשקיע בתיק הדוגמאות רק במהלך הקורס שכן זה מה שהם מצפים ממך. קבוצת הפייסבוק כוללת אלפים רבים של חברות שנצברו במשך 12 שנים בבית הספר, והמרצים שלך יכולים ללמוד מה הם צרכי השוק באמצעותה.

לסיכום, התחום הדיגיטלי ימשיך לתפוס תאוצה בשנים הקרובות.

ככל שהקורונה שינתה את הדרך בה ארגונים רבים חושבים, התחום הדיגיטלי ימשיך לצבור תאוצה בשנים הבאות. כולנו ראינו כמה חברות נסגרו בתקופת הקורונה כי לא היה להן מערך דיגיטלי. מעצב דיגיטלי בימינו אחראי על מאות משימות מגוונות, כמו בניית חנות מקוונת, אתר אינטרנט או אפליקציה. אתה תעשה את זה. צור איתנו קשר עכשיו כדי לשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו על איך אתה יכול ללמוד את המגזר המבוקש ביותר בעסקים הישראליים וברחבי העולם מהנוחות של ביתך, אחד על אחד עם מדריכים פרטיים המקושרים למחשב שלך עבור לימודי תעודה ותיק עבודות.