מכללת סולו לימודי תעודה אונליין אחד על אחד עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת לימוד פרטי קורס אישי עם מורים פרטיים 03-6202111 דרך האינטרנט 

סולו עיצוב גרפימכללת סולו לימודי עיצוב גרפי, גרפיקה,

כיצד מתמחרים ומחייבים לקוחות בעיצוב גרפי?

דף הבית >> לימודי תעודה עיצוב גרפי >> עיצוב גרפי- פרוייקטים >> כיצד מתמחרים ומחייבים לקוחות בעיצוב גרפי?

דוגמאות משיעורי לימוד עיצוב גרפי - בניית אתרים - גרפיקה ממוחשבת אחד על אחד עם מורים פרטיים!

סרטון מדהים!! הטיפ השבועי בגרפיקה ועיצוב מחכה לכם בעמוד ממליצים עלינו כנסו...

שתפו את כולם :
הוסף למועדפיםשלח בטוויטרשתף בפייסבוק
צור קשר והזמן שיעור הדגמה חינם:

שם : טלפון : מייל :

כיצד מתמחרים ומחייבים לקוחות בעיצוב גרפי? כיצד נתמחר לוגו? כמה עולה עצובי מודעות שונות?

לדעת מהו תקציב בעיצוב גרפי מבלי לראות במה מדובר , יהיה מאוד קשה לתמחור, המון לקוחות רוצים הצעות מחיר בגרפיקה בטלפון , לכן חשוב מאוד להיות מקצועיים ולבקש לראות במה מדובר , כמו כן כדאי מאוד לא לתת הצעת מחיר בהתחלה כדי לאפשר ליצור מערכת יחסים עם הלקוח על ידי המנעות מלדבר על כסף בהתחלה, מומלץ לשלוח הצעת מחיר מסודרת שגם תחסוך זמן בהתמקחות על המחיר וגם תראו מקצועיים ביותר.


-לדעת מהו התקציב שהלקוח נותן


כיצד מחייבים לקוחות בעיצוב גרפי?

יש מספר דרכים לחייב לקוחות , בצורה הכי ידועה היא אפשרות לעבוד על פי שער מטבע כלשהוא או לתמחר ללקוח שעת עבודה בגרפיקה , יש אפשרות לשלב בין שני הצורות.
יש מעצבים גרפיים שמעדיפים לעבוד עם קבלת מקדמה, חשוב לדעת גם מה יהיו הזמנים שבהם אנחנו נחייב את הלקוח שלנו,
כמה יהיה התשלום הראשוני ? ועוד..


-להלן מספר דוגמאות לחיוב לקוחות:

שעת עבודה
חיוב שעתי על פי שער הדולר.
תחשיב לפי פרוייקט עבודה בדולרים.
מחיר גלובלי להכל בשקלים
תחשיב שעות עבודה עתידיות כפול שכר השעה שאתם מקציבים לעצמכם.


-הערכה של שעות עבודה בעבודות בעיצוב גרפי

הערכה של שעות עבודה לפרוייקט מאפשרת לך לתמחר את שעות העבודה בגרפיקה ונותנת ללקוח הערכה לתקציב הפרוייקט,אין לתת מדד מדוייק לשעות העבודה , יש לפרט ללקוח את כל מה שתבצעו בפרוייקט על יד מתן הסברים מפורטים על כל שלב ושלב בעבודה כולל מספר סקיצות שנשלחו, הרעיון הוא תמיד להשאיר את הלקוח בעינינים ולתת לו תחושה שיש לו שליטה על מה שקורה עם הפרוייקט וההתמקדות בעיצוב גרפי.

מתן הצעת מחיר קבועה היא יתרון טוב לך וללקוח, כמובן שהמעצב הגרפי צריך לחשב כמה שעות עבודה הולכות להיות לו על עבודה זו, וכך גם המעצב הגרפי וגם הלקוח מוגנים ומרגישים טוב עם ההצעת מחיר.


-מתן לוחות זמנים לעיצובים גרפיים

מתן לוחות זמנים לעבודה והסדר תשלומים כגון "דד ליין" חלק בלתי נפרד מכתיבת חוזה או סיכום עם לקוח
לאחר סיכום עם לקוח על הנתונים הללו שני הצדדים יהיו מחויבים בסדר עבודה, העבודה השוטפת ועידכונים קטנים ידונו בהסכמים נוספים או בעל פה עם הלקוח או בכתב.
בדרך כלל נהוג לקבל אחוז מסויים באמצע העבודה בעיצובים גרפיים ומה שנשאר בסוף העבודה בעיצוב גרפי, המלצה זו מומלצת מאוד עם התמודדות עם לקוחות חדשים בגרפיקה שתקבלו או עבודה שוטפת עם לקוחות בכלל. על עינינים מסוג זה יש לדון בתחילת העבודה.

לביצוע הפרוייקט יכולה לחסוך הרבה זמן בהתמקחות על המחיר לכן צריך לשאול אותו מספר שאלות על כיוון העסק והיעד של העיצוב.
- לעיתים קשה לדעת מה התקציב שהלקוח מאפשר לעבודה עיצובית כלשהיא, אף לקוח לא ירצה לחשוף את המחיר , רובם ירצו שאתה תגיד להם ראשון מהי הצעת המחיר שאתה מעוניין.
לחצו על תמונת העמוד :


במדור זה של האתר אנחנו גאים בתיקי העבודות ברמה הכי גבוהה בארץ ,שהם בעצם הפנים שלנו והצלחת התלמידים

 
תיק עבודות עיצוב גרפי
בחלק זה של האתר ניתן לראות תיקי עבודות גרפי ברמה הכי גבוהה בארץ , שהם בעצם הפנים שלנו והצלחת התלמידים

 
קישורים מהירים ומומלצים לגלישה מהירה באתר של מכללת סולו עיצוב גרפי
מסלולי לימודי תעודה בתחום גרפיקה ועיצוב:
© כל הזכויות שמורות למכללת סולו עיצוב גרפי 03-6202111 גרוזנברג 26 ת"א 65811