גרפיקה ממוחשבת דוגמה

קורס מעצבים גרפיים עיצוב תוכנות לעיצוב גרפי ובניית אתרים לאינטרנט. – ללמוד לשווק עסקים ברשתות החברתיות – שיעורי הסבר חינם

כיום תחום העיצוב הגרפי ובניית אתרי אינטרנט נפוץ מאוד בקרב המגזר הפרטי והמגזר העסקי היות והוא בא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים כגון: איור או עריכת תמונות שצולמו, הפקת הזמנות, יצירת אנימציות, הכנת חוברות ואלמנטים לאתרי אינטרנט, בניית ועיצוב אתרי אינטרנט והעלאה שלהם לרשת וכו’.

  • עסקים בכל הגדלים המעוניינים לשווק את עצמם בדרך מהירה, להעביר מידע, לתקשר עם לקוחותיהם, ליצור הכרה בהם ולמשוך לקוחות – משתמשים באתר אינטרנט המכיל את כל הנדרש עבורם כדי להשיג זאת, אנשי מקצוע כגון צלמים, מקומות כגון בתי דפוס בהם גרפיקאים מעצבים חוברות, כרטיסי ביקור וכו’, מאחורי כל תחומי עיצוב אלו ותחומים רבים נוספים נמצא איש מקצוע – גרפיקאי המביא לידי ביטוי את כשרונו העיצובי ויוצר בהתאם לנדרש ממנו. מוסדות לימודים שונים המציעים לימודי עיצוב גרפי ממוחשב מקנים לסטודנט את הכלים לעבודה בתוכנות גרפיות, בניה ועיצוב של אתרי אינטרנט.

לימודים עיצוב גרפי – לימודי תעודה מקצועית קורסים מקצועיים לתיק עבודות בעיצוב

במכללת “סולו לימודי גרפיקה אונליין” ניתן ללמוד מגוון רחב של קורסים בתחום העיצוב הגרפי, בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט תוך שימוש בתוכנות גרפיות מקצועיות מבית Adobe, הקורסים הינם במגוון רמות, למגזר הפרטי והעסקי ומתן דגש והתאמה למטרת לימודיו של הסטודנט ובתאום מראש למועד קיום השיעורים, זאת בשיטה ייחודית ואוירה מהנה עבור הסטודנט, במהלך הלימודים הסטודנט ילמד חומר עיוני ומעשי בתחום, יבנה תיק עבודות ואתר אינטרנט משלו שהם המפתח למציאת עבודה בתחום לאחר סיום לימודיו, כל זאת תוך ליווי צמוד של מרצה מקצועי מוסמך בתחום העיצוב הגרפי ובניית אתרי אינטרנט שילווה אותו לאורך כל הלמידה ויוביל אותו להצלחה.

קורסים במכללת עיצוב גרפי – תקשורת חזותית “סולו לימודי גרפיקה אונליין”.

הלימודים מתבצעים בעזרת גישה וצפייה מרחוק במחשב של הסטודנט (או של המרצה) בעזרת תוכנה חינמית זום אותה יונחה הסטודנט כיצד להוריד ולהתקין במחשב בו ילמד, הגישה למחשב מרוחק נעשית בעזרת קוד המשתנה מידי שיעור, בעזרת גישה וצפייה במחשב המרצה יוכל להסביר לסטודנט את החומר הנלמד. לקיום השיעורים יש צורך להצטייד ברמקול ומיקרופון כדי שהסטודנט שיוכל לשמוע ולדבר עם המרצה הנמצא אתו לאורך כל השיעור ומלמד אותו צעד אחר צעד את חומר הלימוד העיוני והן המעשי, המרצה  נוכח בזמן תרגול החומר הנלמד במהלך השיעור ועונה על שאלותיו של הסטודנט במהלך השיעור – וכך התלמיד מקבל את מלא תשומת ליבו של המרצה, הסטודנט נמצא בסביבה המוכרת והנוחה לו בתנאים שלו, אפשר גם שהסטודנט יצפה במסך המחשב של המרצה והמרצה יסביר לו את חומר הלימוד דרך המחשב שלו, בסיום השיעור הגישה מרחוק למחשב נסגרת.
קרא עוד איך ללמוד לימודי עיצוב מהבית

5 טיפים האם עלי להיות מעצב גרפי עצמאי?

עיצוב גרפי נחשב כיום כאחת הקריירות המבוקשות ביותר בטכנולוגיה עילית ושיווק בשנת 2021. זוהי קריירה שמבוקשת כיום, עם הרבה הזדמנויות הן כשכיר והן כעצמאי. עם זאת, הנושא של מה יותר משתלם עולה כל הזמן. מה עדיף? האם עדיף עליי לעבוד כשכיר או להיות עצמאי בתחום? זה נושא ממש משמעותי ומסקרן שכן, בסופו של דבר, אנחנו מחפשים מקצוע שנמצא חן בעינינו ועדיין להתפרנס בכבוד. בחיבור זה נלמד על מקצוע העיצוב הגרפי. , למה זה עכשיו מקצוע מאוד מבוקש? ולמה אתה צריך להיות עצמאי בתחום היום?

מה זה בעצם גרפיקה ממוחשבת?

בשנת 2021, מקצוע הגרפיקה הוא אחד מדיסציפלינות האמנות הפלסטית. לא מדובר ביצירות אומנות או עיצוב העוסקות באסתטיקה, אלא בגרפיקה שנועדה להעביר מסר ויזואלי באמצעות תמונות, רכיבים ויזואליים, צבעים, מילים מעבירות מסר ופונטים מתאימים. זהו השלב הרעיוני של עיצוב גרפי. כיום ניתן לראות עיצוב גרפי בכל מקום. המעצבת הגרפית אחראית או הגרפיקאי על השרטוטים והפריסה של ספרים וחוברות, כמו גם עיצוב אתר אינטרנט ספציפי ואפילו עיצוב קופסת הדגנים ממנה אכלתם הבוקר. מכיוון שכל חברה בימינו נשענת על כישוריו של מעצב גרפי, זוהי קריירה רווחית ומבוקשת ביותר, הן כשכיר והן כפרילנסר.

שיווק החברה שלך בסיוע מעצב גרפי

בשנת 2021, המעצב הגרפי הוא האדם שיוצר שיווק מסחרי איכותי. כבר לא מספיק ליצור משפך שיווקי ולקדם במדיה הדיגיטלית כדי לשווק חברה; הנראות של מה שמשווק היא קריטית. הסיבה לכך היא שאנו אנשים פרטיים שנמשכים לפריטים ולחברות איתן אנו מתחברים. החיבור הראשון ייווצר באמצעות הוויזואליה של המעצב הגרפי באתר, באפליקציה, בכרטיס ביקור או בלוגו. צבעים, גופנים ורכיבים ויזואליים כולם מעבירים מסרים, וקהל היעד מחפש מסרים שמדברים אליהם. אם קהל היעד מחפש אמון בחברה, סביר יותר שהם יתחברו לארגונים שהלוגו שלהם כחול, גוון שמעיד על אמון. אז, בימינו, כל חברה מבינה ששיווק מעולה מתחיל במעצב גרפי מוכשר.

למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי בשנת 2021?

אז, כפי שאולי ניחשתם, עיצוב גרפי נמצא כעת בכל מקום, וכל חברה חייבת להעסיק מעצב גרפי. מעצבים גרפיים מספקים שירותי עיצוב למשרדים רבים החל מראשית החברה, בעת יצירת מיתוג עסקי, דרך פיתוח האתר ושילוב חומר פרסומי בו לאחר הקמת העסק. זוהי עבודה לא גמורה; ארגונים רבים זקוקים למעצבים גרפיים לאורך כל חיי החברה, במיוחד מכיוון שכל הקידום נעשה באינטרנט ובמדיות החברתיות. למעצבים גרפיים יש כיום הזדמנויות רבות, הן כעובדים והן כעצמאים. בתחום השיווק, המעצב הגרפי בשנת 2022 עשוי להשתלב בכל תחום שהוא מתעניין בו בלבד. הוא עשוי להיות מעצב גרפי שיוצר מיתוג חברה, מעצב גרפי שיוצר אתרים ואפליקציות, איור או היי-טק מעצב גרפי יוצר חווית משתמש ועיצוב אפליקציות. אין גבולות לאפשרויות המקצוע, והמגזר רק הולך ומשתפר ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ועולם הפרסום באינטרנט מתרחב.

האם עלי להיות פרילנסר או שכיר במגזר אם אני רוצה לתת שירותי עיצוב גרפי?

זו השאלה הנידונה בכל קריירה שבה יש הזדמנות לעבוד עבור מישהו אחר או לעבוד עבור עצמך. להיות שכיר זה ללכת, ללא ספק, אבל עם מגבלת שכר. המעצב הגרפי החדש מחפש עבודה באחד מתחומי העיצוב הגרפי. המשרה הראשונה אליה יתקבל בתחום תכריע את המשך ההעסקה אליה יתקבל. למה בדיוק הכוונה? אם למשל מעצב גרפי יסיים את לימודיו ויתקבל לעבודה במשרד פרסום המתמחה בשיווק עסקי, סביר להניח שהוא יתקבל לעבודה על בסיס ניסיון כשיחפש שוב עבודה בתחום. כתוצאה מכך הוא יחזור לעבוד במשרד פרסום אחר. המשמעות היא שכאשר הגרפיקאי הנשכר יעבור לעבודה חדשה, סביר להניח שהוא יוכל להגדיל את שכרו במקסימום בין 4,000 ל-5,000 שקלים לעומת המשרה הקודמת. בניגוד לגרפיקאי שכיר, גרפיקאי עצמאי יוכל להציע שירותים ממגוון רחב של תחומים ולא יהיה מוגבל לתחום אחד בענף זה. הוא גם לא מוגבל למשכורת ספציפית, וככל שיעבוד יותר, כך הוא יוכל למקסם את שכרו כמעט ללא הגבלת זמן.

שכרו של גרפיקאי בהייטק הוא 14,000 ש”ח ללא ניסיון, ו-11,500 ש”ח בפרסום ושיווק.

להיות שכיר גם מרמז שמישהו מנהל את הזמן שלך ושאתה לא מתערב בשיווק העסק. זה באחריות המנהלים. אתה עובד רק את השעות שבגינן אתה מקבל שכר, והמנהל שלך אחראי לתנאים הסוציאליים ולשכר ההוגן שלך. אלו הטבות חשובות שקיימות אצל העובד. המעצב הגרפי העצמאי, לעומת זאת, מנהל את שעות העבודה שלו בעצמו ושכרו ייקבע לפי העלות שהוא לוקח למשרה וכמות הלקוחות שיש לו. המעצב הגרפי העצמאי דואג לשווק את העסק שלו לניהול זמן ותנאים סוציאליים בעצמו.

אז מה עדיפה משתי האפשרויות? אם מבחינת שכר, ניהול זמן באופן חופשי ומימוש רעיונות, כנראה להיות עצמאי בעיצוב גרפי יהיה עדיף. אבל אם אתם אלו שמחפשים להיות מנוהלים, לחזור הביתה ולא להתעסק בכלל בעבודה ולקבל תנאים שחשובים לכם, כנראה שלהיות שכיר זו התשובה עבורכם. בעניין הזה אין אמת אחת וכל מעצב גרפי יכול לבחור במה שהוא מאמין בו.

בחרתי באופציה להיות מעצב גרפי עצמאי, איך אני משווק את עצמי?

היתרון הגדול ביותר של המעצב הגרפי העצמאי הוא היכולת לייצר לעצמו את הגרפיקה השיווקית. מעצב גרפי עצמאי יכול ליצור לעצמו מיתוג של עסק. הוא יבנה לוגו, כרטיסי ביקור ועיצוב אתר הכולל תיק עבודות מכובד. המשמעות היא שהמעצב הגרפי, בתכנון המיתוג שלו כבר עשה חמישים אחוז מהשיווק העסקי שלו. עכשיו הוא צריך להתחיל לפרסם את עצמו. הפרסום הטוב ביותר הוא מפה לאוזן. זו פרסומת בעלת האמינות הגבוהה ביותר מהסיבה שהיא מגיעה על סמך ניסיון וכפי שכולנו יודעים, אף אחד לא חכם כמו בעל ניסיון. לכן חשוב שכבר מההתחלה תמצאו אחד או שניים מלקוחותיהם שיתנו לכם שירות ברמה גבוהה מאוד. מכאן שהשמועה כבר תעשה כנפיים ויבואו אליכם לקוחות נוספים.

שיווק שירותי עיצוב גרפי לפרילנסרים באמצעות פעילות אקטיבית

דרך נוספת לשווק את עצמך בתוך מעצבים גרפיים עצמאיים היא להיות פרואקטיביים. כלומר, צריך למצוא עסקים קטנים שאין להם מיתוג. עבור עסקים אלה אתה יכול לשלוח מייל המציע את שירותי העיצוב הגרפי שלך. תוכלו לתת לעסקים אלו מחירים מיוחדים וכך ליצור לעצמכם מספר לקוחות חדשים. בסופו של דבר, אם שלחת מייל כזה למאה עסקים, סביר להניח שלפחות שניים עד חמישה לקוחות חדשים יוכלו להגיע בדרך זו. פעולה אקטיבית נוספת, היא שיווק שירותיכם בקבוצות פייסבוק לעצמאים ולמחפשי שירותי עיצוב גרפי. זו גם דרך מצוינת להגיע לקהל גדול וממוקד.

אז אם גם אתם חולמים להיות פרילנסרים בתחום העיצוב הגרפי, בואו אלינו למכללת סולו ולמדו את התחום בצורה מקצועית, אחד על אחד. המכללה שלנו תעזור לכם להכין תיק עבודות מקצועי וגם תלמדו את התחום בצורה הטובה ביותר שתכין אתכם להיות שכירים או עצמאיים.