תוכנת הפוטושופ ספר להורדה

תוכנת הפוטושופ ספר להורדה

ספר פוטושופ הינו מושג המוכר לכל האנשים אשר מעוניינים ללמוד כיצד לעבוד עם תוכנת הפוטושופ, אם בצורה עצמאית או דרך קורס זה או אחר. כמו כן, יש לדעת, כי בימים אלו כאשר הטכנולוגיה צועדת קדימה, ישנה גם אפשרות ללמוד אונליין, כלומר: בצורה מקוונת דרך קורסים המוצעים באמצעות האינטרנט וכך תוכלו ללמוד מנוחיות ביתכם בשעות הנוחות לכם והן באמצעות מורה פרטי שיגיע לביתכם, ינחה אתכם כיצד להשתמש בתוכנה המותקנת במחשב האישי שלכם או שיעורים פרטיים בביתו של המורה הפרטי. ישנן מגוון דרכים ללמוד בימים אלו את תוכנת הפוטושופ אשר נדרשת ברוב מקומות העבודה העוסקים בעיצוב, גרפיקה ועוד, כשכמובן ספר פוטושופ אונליין הינו דבר החיוני לכל תלמיד ותלמיד.

 פוטושופ שיעורים 1-12 – לחיצה על הקישור תוריד לכם את הספר

מהו הספר המתאים לכם?

בתחילת המאמר קבענו עובדה, כי לכל אדם המעוניין ללמוד את תוכנת הפוטושופ נדרש ספר פוטושופ. אך ישנם ספרים רבים בשוק הספרים הלימודיים המלמדים כיצד להשתמש בתוכנה זו בשפות רבות, אם באנגלית או בעברית. לאחר שהגעתם לחנות ספרים או מאגר ספרים אינטרנטי תתקלו בשלב הבא: בחירת ספר פוטושופ. בחירת ספר עיצוב גרפי או PHOTTOSHOP אינו משימה קלה, הספרים כתובים במגוון סגנונות שונים, חלקם מכילים תרגילים, חלקים מכילים גם אמצעיים ווקליים או חזותיים, כגון דיסק שמאגד בתוכו שקופיות הממחישות את השיעורים, או מרצה המסביר את השיעורים הכתובים בספר ומנחה את אותו אדם ואתם אלו שצריכים לבחור מהו ספר פוטושופ המתאים לכם ביותר.

 

היתרון של רוב האנשים הוא שהם למדו בבית הספר או במוסד לימודי אחר והבינו מהי המסגרת הלימודית והסגנון הלימודי המתאים להם וכך הם יכולים לדפדף במגוון ספר ולהחליט מהו ספר פוטושופ הקולע לשיטה הלימודית המתאימה להם, כמובן שהאלטרנטיבה היא ספר פוטושופ אונליין. אם אתם מתלבטים, אל תקנו במידית ספר פוטושופ, אלא גשו הביתה, רשמו לעצמכם כיצד אתם קולטים את החומר בצורה הטובה ביותר, אם זה על ידי תרגילים, אם זה על ידי שיעורים קצרים ולאחר מכן תרגול הרשום בספר, אם זה דרך קריאה משולבת במימד  וכולי ורק אז חזרו לחנות או בחרו את ספר הפוטושופ המתאים לכם ביותר. וודאו כי השפה מובנת לכם והחומר בספר מחולק בצורה ברורה, אל תתפשרו. זכרו. ספר פוטושופ טוב הוא ספר שיקנה לכם את כל הבסיס לתוכנת הפוטושופ ולכן רוב האנשים מעדיפים קורס פוטושופ אונליין המעביר את הבסיס לתוכנת הפוטושופ בצורה המתאימה לכל אחד ומוגדר על ידי רבים כ: “ספר הפוטושופ” הטוב ביותר.

 היכן קונים

היכן קונים או מוצאים את מאגר ספרי המחשבים הגדול ביותר שממנו תוכלו לבחור ספר פוטושופ, זו השאלה הבאה.
המוסד הלימודי- באם נרשמתם לקורס פוטושופ במוסד לימודי זו או אחר, קרוב לוודאי שהמרצה שמעביר לכם את הקורס יאמר לכם איזה ספר פוטושופ עליכם לקנות.

אינטרנט- באינטרנט ישנו מבחר עצום של ספרים לימודיים בכל התחומים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הקטגוריה של ספרי המחשבים ולהחליט באיזו שפה אתם מעוניינים שהספר יהיה כתוב: עברית או אנגלית ואז לבחור במתאים לכם ביותר.

רוב רובם של האנשים מעדיפים להירשם לקורס פוטושופ אונליין ולהוריד קובץ המכיל ספר פוטושופ המותאם לשיעור ומציע בסיס רחב בצורת ניסוח ברורה.
ישנם אתרי ספרים רבים באינטרנט שגם מאפשרים לכם “הצצה” בראשי הפרקים של ספר פוטושופ, על מנת שתראו אם הסגנון של הספר מתאים לכם וכמובן ישנו גם תקציר, המתאר בדרך כלל את השיטה הלימודית שבה נוקט מחבר הספר.
חנויות ספרים- ישנן חנויות ספרים שבהם ניתן למצוא קטגוריה של ספרים ומדריכים בנושא שפות המחשב ותוכנות שונות. ההמלצה היא לגשת למוכר ולבקש ממנו שיראה לכם היכן נמצא ספר פוטושופ וזאת על מנת שלא תבזבזו את זמנכם בחיפוש, אך כדאי גם לזכור כי תמיד אפשר לגשת לאתר לימודי גרפיקה ולהוריד ספר פוטושופ בחינם.

קורסים מעצבים גרפיים איך מתחילים?

אם אתם מחפשים ללמוד את מקצוע תקשורת חזותית נוכל להגיד לכם שבחרתם באחד התחומים המבוקשים ביותר בתעשייה הישראלית. כיום מעצבים גרפיים מרוויחים שכר גבוה מאוד לעומת תקופת הלימודים הקצרה שהם עובדים. מעצבי גרפיקה לדיגיטל יכולים להתחיל עם שכר של שבע עשרה אלף שח במידה והם עובדים בהייטק ואם הם הולכים לעבוד בעולם הדפוס הם יכלים להתחיל עם שכר של שתיים עשרה אלף שח נטו ללא ניסיון.

בכתבה הבאה הכנו במיוחד בשבילכם אין ספור סרטונים וטכניקות חדשות מעולם התקשורת חזותית ועיצוב גרפי שנעשו על ידי מיטב המורים שעובדים בבית הספר. הסרטונים בעמוד זה אמורים לתת לכם אינדקציה מדהימה אם אתם מתאימים לעולם זה וכיצד אתם יכולים להרוויח מעצם האהבה שלכם לעולם המדיה הדיגיטלית. בשיעורים בגרפיקה ממוחשבת נעשו תוכנתן דגש בחשיבה הוויזואלית ושימוש בתוכנות אדובי גרפיקה ועיצוב שהם המבוקשות ביותר בעולם. פוטושופ אילוסטרייטור ותוכנת אנדיזיין. בסרטונים תוכלו לראות שלכל תוכנה יש תפקיד אחר ושילובים של שלושת התוכנות ביחד זה מה שיוצר את הקריירה של המעצבים הגרפיים.

עיצוב גרפי רב תחומי מה זה?

עיצוב גרפי רב תחומי הוא תחום שנותן שירותי עיצבו ומיתוג ופתרונות דיגיטליים לאו דווקא לעולם הפרסום והשיווק. מעצבי גרפיקה נמצאים באין ספור תחומים ותוכלו לראות את זה כבר בסיום הקורסים שלכם שאתם מחוזרים מאוד בתעשייה כולה. נוכל לראות מעצבי גרפיקה שעובדים בעולם האדריכלות, צילום, בניית משחקי מחשב ואיור לסימולציות להכנת אפליקציות ואתרי אינטרנט. תחום העיצוב הגרפי בנוי מנישות רבות ותתי נישות שאותם תם תלמדו לכל אורך הלימודים.

בבית הספר ללימודי מקצועות העיצוב אונליין מלמדים אתכם כיצד להתייחס לכל הנישות האלה ולא רק להיות מקובעים לנישת המיתוג והפרסום שדורש מעצבים גרפיים. אין ספק שבסוף הקורס אתם תוכלו לראות שאתם מתחברים לנושא אחד ולעומת זאת לא מתחברים לנושא אחר המטרה בלימודים היא לתת לכם את כל הכלים כדי להתמודד עם בקשות ומשרות לאחר ביום הקורס.

נושאי הלימודים במקצועות העיצוב גרפי.

מעצבי גרפיקה ומותג צריכים לתת שירותים ופתרונות דיגיטליים גם לעולם השיווק וגם לעולם העיצוב הרב תחומי. תלמדו מושגים כגון קומפוזיציה והכנת מודעות ופרסומות לרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם והבנת צרכים של לקוחות ומעסיקים כדי לחבר את קהל היעד לסגנונות העיצוב והקונספט שאת בונים. התוכנות שאתם תעבדו איתם הם פוטושופ להכנת מניפולציות לתמונות, אילוסטרייטור עבודה על קווים צורות ובניית תהליכי מיתוג רבים, אנדיזיין תוכנה לבנייה של קטלוגים וחוברות מידע שמתפרסמות באתרי אינטרנט או בהפקות והוצאות לאור.

השילוב של כל תוכנות הגרפיקה מול בנייה של שפה וויזואלית זה מה שיוצר את תיק העבודות. כיום זה לא משנה עד כמה אתה יודע את התוכנות גרפיקה או אם אתה מגיע עם ניסיון קודם מה שחשוב שאת השפה העיצובית שלך תהיה מנווטת עם כל החוקים הרבים שעולם העיצוב גרפי צריך. כיום מאוד חשוב ללמוד את כל עולם פסיכולוגיית הצבעים כי זה מה שצריכים להראות בכל תיק עבודות את הקשר בין הצבע למותג עצמו. תיק עבודות הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל מעצב גרפי בוגר מסלול לימודים היות והתעודות כבר לא פותחות דלתות תעסוקתיות בתחום זה.

איך אני יכול להתחיל לעבוד בתחום אם אין לי ניסיון מספק?

בית ספר סולו עשה לכם כבר חצי עבודה וכבר בתקופת הלימודים תוכל להתחבר לקבוצה מעל תשע עשרה אלף חמש מאות מעסיקים וחברות ששם מחכים לתת לך עבודות למתחילים. קבוצה זו מתאימה למתחילים ללא ניסיון. ברשות הקבוצה אין ספור חברות הייטק גדולות במשק שמחפשות מעצבים גרפיים ללא ניסיון. חברות הייטק כיום מעדיפות לעבוד עם אנשים שאין לה ניסיון בגלל שאנשים כאלה מגיעים עם חוש יזמות ורצון להתפתח.

מעצב גרפי חדש מביא איתו טרנדים חדשים שעוד לא נראו ולכן חברות רבות מעדיפים לעבוד איתם. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הלימודים שלנו על מגוון מסלולי הלימוד שעומדים ברשותכם עד אז אתם מוזמנים לצפות בכל הסרטונים כדי לראות עד כמה אתם באמת מתאימים לתחום זה ואם אתם מתחברים לנישת העיצוב. נוכל להגיד לכם שאם אתם אוהבים את עולם העיצוב הרב תחומי אין ספק שתוכלו לפתח לכם מקצוע מדהים בתחום ההייטק או לפתוח לכם עסק פרטני ולקבל לקוחות בצורה אישית. שיהיה לכם צפייה נעימה.

תיק העבודות בעיצוב גרפי למה הוא כל כך חשוב?

כיום בעולם העיצוב הגרפי מה שחשוב שתגיעו עם תיק עבודות מקצועי כי זה מה שמעסיקים וחברות פרסום אינטרנטיות רוצות. ככל שתיק העבודות שלכם ידבר את השפה המקצועית מול טרנדים חדשים שאתם מראים אין ספק שאתם תתקבלו לתעסוקה זו במהירות. זה לא משנה אם יש לכם תואר בעיצוב גרפי או לימודי תעודה לקוחות ומעסיקים לא מרשים אותם במיוחד עם איזה תעודות מגיעים מה שחשוב זה שתראו שאתם באת מבינים עניין.

תעודה לא אומרת כמה אתם יודעים לעצב לוגו או אפליקציה תעודה רק מסכמת את מקום הלימודים שבו אתם למדתם. תיק העבודות צריך להכיל מאות של עבודות בתחומים שונים ולאו דווקא עבודות בתחום הפרסום והשיווק. מומלץ להראות את תיק העבודות בכל דף פייסבוק שהוא כדי להראות את החשיבה העיצובית מול עבודה בתוכנות אדובי. המורים שלכם לכל אורך הקורס ייתנו לכם טיפים חשובים כדי להתקבל למקומות עבודה מול יצירת קשרים עם הבלוגים של בית הספר.

לימודים אונליין בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית איך זה קורה?

נוכל לראות שבשנים האחרונות מכללות לעיצוב גרפי ואוניברסיטאות רבות עברו ללמד אונליין דרך האינטרנט בצורה מקוונת. הקורונה איתגרה את עולם העסקים ומדינת ישראל קראה בלי סוף לבעלי עסקים לעבור ולעבוד אך ורק מהבית. אנו עושים את זה כבר מעל חמש עשרה שנה ומלמדים דרך האינטרנט עם תוכנות חיבור שדומות מאוד לזום או זום עצמה בשיעור פרטני אחד על אחד במתכונת לימודים לתעודה ותיק עבודות. במהלך השיעור המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט ולהסביר לו צעד אחר צעד איך לעצב גרפיקות מקצועיות לעולם הרב תחומי.

במהלך השיעור המורה מסביר תכנים רבים ולאחר מכן מביא לסטודנט את האפשרות לתרגל את החומר בשיעור הלייב. אם יש נושא שהוא לא ברור המורה יחזור שוב ושוב עד שכל החומר יוסבר במלואו לסטודנט. בשיעור פרטני כל היחס ותשומת הלב מופנים אך ורק לסטודנט מה שגורם לסטודנט לקבל את כל החומר בצורה מלאה. בית ספר סולו מאמין בלימוד פרטני היות וזה דבר היחיד שיכול לגרום לסטודנט להתקדם בתעשייה זו. בסיום כל שיעור מתקבלים שיעורי בית רבים כדי לחזור על החומר הלימודי ולתת לסטודנט לפתח את החשיבה היצירתית מול תיק עבודות שנבנה לכל אורך הלימודים. התמיכה בקורס היא לא רק בשיעור עצמו והסטודנט רשאי ליצור קשר עם המורה בכל שלב במהלך השבוע בין שיעור לשיעור כדי לתת לו את התמיכה המלאה לה הוא זקוק. לכל אורך הקורס תיק העבודות הוא הדבר החשוב ביותר שאיתו אתם תתמודדו כי זה מה שאתם תצטרכו להראות למעסיקים או ללקוחות בעתיד שתעבדו איתם.