עיצוב גרפי ירושלים

עיצוב גרפי ירושלים – מקצועות מבוקשים ורווחיים בתעשייה בישראל

תוכן עניינים הצג

מחפשים עיצוב גרפי ירושלים? אנחנו מאמינים שבחרתם לחפש עיצוב גרפי ירושלים בשל העובדה שאתם מתגוררים בירושלים או בסביבתה. למען האמת, כשמדובר על עיצוב גרפי ירושלים אתם לא באמת חייבים להתמקד דווקא בירושלים, יש אלטרנטיבות אחרות. מה דעתכם ללמוד בבית למשל דרך האינטרנט אונליין?

עיצוב גרפי ירושלים – אפשר גם מהבית?

בוודאי שאפשר. זהו היתרון הגדול והמאוד מהותי של מכללת סולו לימודים עיצוב גרפי על כל מוסד לימודים אחר הממחה בתחום עיצוב גרפי. במכללת סולו מאמינים כי ככל שהתלמיד ירגיש יותר בנוח, כך מידת הריכוז שלו תהיה האופטימאלית ביותר. זאת הסיבה שכדי ללמוד עיצוב גרפי אתם ממש לא חייבים לפנות לעצמכם חלק ניכר מהיום כדי להתלבש, להתארגן, לתאם עם התחבורה הציבורית או לחפש חניה. הכל קורה באופן פשוט ביותר מול המחשב הפרטי שלכם. במידה ויש לכם מחשב נייד תוכלו אפילו ללמוד מכל מקום שתרצו.

למה הכי כדאי ללמוד לימודי עיצוב אדובי במרכז?

תוכנות אדובי הם תוכנותה מאוד משוכללות המאפשרת יצירת קומפוזיציות שונות המשרתות את עולם התקשורת המשודרת, המקוונת ואפילו גם את תחום הקולנוע. חשוב לזכור כי תוכנת גרפיקה, כמו כל תוכנת מחשב, נתונה לחסדיהם של מפתחים מתחרים המציעים לעיתים קרובות שכלולים ושפצורים. זאת הסיבה שבגללה כדאי להעדיף ללמוד לימודי עיצוב גרפי במרכז. סביר להניח כי המורים במרכז יהיו המורים המנוסים ביותר בתחום, זאת בשל העובדה שמרבית העסקים המובילים בעולם עיצוב גרפי נמצאים דווקא במרכז הארץ, ומרבית המרצים המלמדים לימודי עיצוב גרפי במרכז, עובדים בעבודה נוספת בתחום.

לימודי עיצוב גרפי במרכז – אפשר גם מהבית?

אבל מה, אתם לא רואים את עצמכם נוסעים עכשיו לתל אביב ועומדים בפקקים אך ורק כדי ללמוד עיצוב גרפי או קורס גרפיקה. ודאי שלא. מכללת סולו און ליין תאפשר לכם ללמוד עיצוב גרפי ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר, בכדי שתוכלו להשתלב בשוק בצורה הקלה והמיטבית. במכללת סולו און ליין תקבלו לימודים מקצועיים המשתווים ללימודי תעודה של מוסדות מובילים בתחום. כל שנותר לכם הוא פשוט לפתוח את המחשב ולהתחיל ללמוד.

כמה מילים על העבודה בתחום איך מתחילים לעבוד בגרפיקה ועיצוב

בעיצוב גרפי או בגרפיקה ממוחשבת יש ביקוש אדיר. חברות הייטק שואבות מעצבים גרפים וגרפיקאים כדי ליצור אפליקציות ועבודה משותפת עם מתכנתים כדי לעצב בצורה נכונה עם חווית משתמש. בתחום הזה כדי להתקבל אתם צריכים תעודה שתקבלו ותיק עבודות שמעיד שאתם יודעים לעצב. תעודות כבר לא פותחות דלתות בעולם הזה ואם תקבלו עבודה זה אך ורק כי תיק העבודות שלכם נראה מקצועי וטוב. במסגרת הלימודים המורים יעבדו אתכם לכל אורך הקורס על תיק עבודות שייפתח לכם רעיונות לתעסוקה חדשה ושונה. תוכלו להתייעץ עם המורים שלכם איך מתחילים לעבוד בתחום ויחשפו אתכם למקורות מידע רלוונטיים כמו קבוצת הפייסבוק של בית הספר המונה מעל 19 אלף איש.

אילו נושאים אתה צריך ללמוד כדי לעבוד בעיצוב גרפי בשנת 2022?

כל נושא בעולם עשוי להיחקר בפירוט או באופן שטחי. כשלומדים בצורה שטחית, הרבה פעמים לומדים לצורך ידע או תחביב חטוף. על מנת להתמקצע, ההכשרה המקצועית כבר דורשת לימוד מעמיק.

ישנם מספר מוסדות חינוך במדינה, חלקם מחנכים ביתר פירוט מאחרים. אם אתה רוצה להמשיך בקריירה מסוימת, עליך לחפש בתי ספר המספקים הדרכה מעמיקה בדיסציפלינה זו. הנרטיב הזה באמת מתרחש בתעשיית העיצוב הגרפי, שהתפוצצה בפופולריות מאז הקורונה, מכיוון שחברות שאינן מקוונות באינטרנט בכל מקום יפסיקו להתקיים. בקריירה זו, אתה יכול ללמוד תוכנות עיצוב וכיצד להשתמש בכלים שלהן בצורה בסיסית ושטחית, או שאתה יכול ללמוד בפירוט חשיבה עיצובית וטיפים מרכזיים המשפיעים עליה. בפוסט הבא, נדון במה עליך לחפש בתוכנית הלימודים בבית ספר לעיצוב גרפי על מנת ללמוד את התחום בפירוט ובמקצועיות.

מהו התוכן של סילבוס קורס עיצוב גרפי? לדוגמה, כדאי לשקול את הדברים הבאים:

סילבוס הוא מעין חוזה בין המרצה לסטודנט המפרט את הנושאים הנלמדים בקורס וכן את החובות שעל הסטודנט לבצע על מנת לעבור את הקורס. מה שחיוני עבורך כסטודנט הוא לשקול את הנושאים הנלמדים בקורס. בעיצוב גרפי יש אתגרים שאם תוותרו עליהם לא תצליחו לפתח חשיבה יצירתית ומקצועית.

מהם הדברים המשמעותיים ביותר ללמוד בעיצוב גרפי?

לכן, בעיצוב גרפי, יש הרבה נושאים שנחשבים כחיוניים ומשמעותיים בזמן הלימודים; הנה כמה דוגמאות:

  1. תורת הצבעים – הנושא הראשון שתלמדו בבית ספר לעיצוב גרפי הוא תורת הצבעים. על פי תורת הצבעים, לכל צבע יש מסר מודע שהוא שולח. צבעים עשויים לשמש כדי לחדור לתשומת לבם של אנשים וכך להשפיע על החלטתם לקנות או לרכוש שירותים מחברה מסוימת.
  2. חברה שרוצה לבנות אתר אינטרנט, לוגו, או להוסיף צבעים לפרסומת שיווקית חייבת לזכור שהצבעים של הוויזואליים הללו חייבים לבטא את המסר שהחברה רוצה להעביר. אם המסר הוא ביטחון עצמי, כמו במשרד מכירות העוסק בכסף, אז הצבע שיש להשתמש בו הוא כחול, מה שמעודד ומשדר את תחושת הביטחון. אם אתה הבעלים של חברה שנותנת שירותים לצעירים, צבעים כמו כתום וורוד יהיו אידיאליים. אלו רק שני מקרים, אבל לכל גוון יש משמעות סאבלימינלית משלו.
  3. מעצבים גרפיים לומדים נושא זה מתחילת הקורס באמצעות תוכנת גרפיקה ממוחשבת של אדובי על מנת לשלב חשיבה זו בתמונות שהם יוצרים, במיוחד אם הם עוסקים במיתוג החברה.
  4. טיפוגרפיה היא שיטה לארגון ויצירת טקסט. במהלך לימודיהם מבינים מעצבים גרפיים את תורת הטיפוגרפיה, שצמחה בעשורים הקודמים עם כניסת הדפוס. כחלק מתאוריה זו, לומד המעצב הגרפי שלטקסט, צורתו, גודלו, צבעו ומאפיינים נוספים יש משמעות זהה לצבע מתורת הצבעים.
  5. כתב עשוי להשתמש בקווים ישרים כדי להעביר מושג של נוקשות או אמת. כתב עשוי גם להיות מעגלי ולהעביר זרימה, ויש הרבה אותיות לבחירה. רובנו מכירים את תוכנת וורד, ולמעצבים יש גישה למשאבים שבהם הם עשויים להוריד או לקנות גופנים מסוימים.
  6. כשמדובר ביצירת ויזואליה, לטיפוגרפיה יש מגוון רחב של משמעויות. אם ללוגו יש קו תיוג מקושר אליו, על המעצב הגרפי לוודא שהשפה והצורה מתאימים למה שהלוגו צריך לייצג. כאן נכנסת לתמונה החשיבה הדמיונית והמקצועית של המעצב.

  1. פרספקטיבה – רוב האנשים מכירים את הביטוי פרספקטיבה מעולמות האמנות או הקולנוע. מכיוון שעיצוב גרפי הוא צורת אמנות, נקודת מבט או נקודת מבט היא מרכיב חיוני ביצירת גרפיקה מגוונת.
  2. כאשר אנו מדברים על פרספקטיבה בעיצוב גרפי, אנו מתייחסים לנקודת המבט של הגרפיקה. על המעצב הגרפי לשקול כיצד תראה הגרפיקה מזוויות שונות וכיצד יתפוס אותה מי שרואה אותה. כשמדובר בגרפיקה מודפסת או שרטוטים גרפיים, הדבר ברור ביותר.
  3. גרפיקה להדפסה – היסטורית, גרפיקה שימשה אך ורק להדפסה. מקצוע העיצוב הגרפי קיבל תפנית דרמטית עם הגעת הטכנולוגיה, והרבה דברים נעשו במחשב עבור האינטרנט. למרות שהאינטרנט הוא כלי חזק עכשיו, ורוב התמונות נמצאות בו, עדיין יש הרבה דברים שקורים בדפוס.
  4. גרפיקה המיוצרת להדפסה שונה משמעותית מגרפיקה מקוונת, וישנם היבטים רבים שהמעצב הגרפי חייב להיות מודע אליהם, כמו צבעי הדפסה, פריסה ושוליים, מרכוז וכדומה. לחברות דפוס יש סטנדרטים מסוימים למכונות דפוס, שעליהם על המעצבים הגרפיים לפעול בעת הגשת יצירות אמנות להדפסה.

  1. איור בסיסי – איור הוא אחד מתחומי העיצוב הגרפי. כדי לבנות לוגו, תחילה עליך להבין איור. בקורס עיצוב גרפי תלמדו כיצד להשתמש בתוכנת אילוסטרייטור כדי לייצר גרפיקה פשוטה ויוצאת דופן ללא מאמץ.
  2. סודות מיתוג – אחד התחומים החשובים ביותר בהם עוסקים מעצבים גרפיים הוא מיתוג. מיתוג הוא תהליך של ביסוס היבטים ויזואליים עבור חברה, שכאשר קהל היעד רואה אותו, הוא אומר להם באופן מיידי באיזה סוג עסק מדובר. מיתוג משפיע ופועל על המוח והזיכרון של אנשים.
  3. מעצבים לומדים כיצד לזהות קבוצות יעד, כיצד להתאים עבורם את המיתוג הנכון, כיצד לעצב פרסומת מושכת וכישורים נוספים בבית ספר לעיצוב גרפי. זוהי תיאוריה מקיפה הנתמכת על ידי מספר רב של פסיכולוגים, ואין ספק שהיא עובדת. כל עולם השיווק והפרסום מבוסס בעיקרו על מיתוג מתאים קודם כל, וכל השאר אחריו.

איך תדע אם קורס עיצוב גרפי נתון מכסה את הנושאים הדרושים?

לכן, על מנת לדעת האם הקורס בו אתם עומדים להשתתף הוא איכותי ויכסה את הנושאים העדכניים והרלוונטיים ביותר, עליכם לבדוק את הסילבוס. העצה שלנו היא להשוות את כמות מקומות הלימוד הזמינים עבור תכנית הלימודים שניתנה. מלבד זאת, חשוב לקבוע כמה זמן כל נושא נלמד ואם הוא נלמד גם בצורה מעשית מחוץ לתיאוריה. בשוק העיצוב הגרפי, תיאוריה אינה מספקת; מה שחשוב בסופו של דבר הוא היישום והחשיבה העיצובית שמתפתחת עם הזמן.

תכנית הלימודים של מכללת סולו

מכללת סולו לא חותכת ומקצרת פינות בכל הקשור לאיכות. המותג של המכללה שלנו נוצר בזכות הסטודנטים שלנו שסיימו בהצלחה את הקורסים שלהם ונקלטו בעסק לאחר חיזוק ולמידת השפה של חברת אדובי הידועה ביותר, המאפשרת למעצבים להתאים כל קונספט לעיצוב דיגיטלי. התלמיד שלנו נמצא במרכז, וקריטי לנו שהוא יעזוב עם ידע אמיתי / מקצועי מול היכולת ליישם את מה שלמד בצורה שתואמת את הגרפיקה הנוכחית.

במכללה שלנו לומדים אחד על אחד, עם מדריך מולך. שיעורים פרטיים לוקחים את התלמיד לרמה הגבוהה ביותר; בדרך, יש לו הזדמנות לשאול שאלות ולקבל תשובות מיד, במקום להסתמך על המהירות של תלמידים אחרים.

בנוסף להדרכה אחד על אחד, אנו מציעים שיעורים מקוונים מהנוחות של הבית שלך. המטרה היא להנגיש את הלימודים לכולם, בין אם היא אמא שמחלקת את זמנה בין ילדיה, ביתה ועבודתה, או סטודנטית שחייבת לעבוד במשרה מלאה. במשך שמונה חודשים לומדים כל שבוע שעה וחצי במכללת סולו. תקופה זו אידיאלית להעברת הנושא, והתרגול נעשה בבית בשעות הפנאי, תוך בדיקת שיעורי הבית בשיעור הבא. זוהי חווית למידה מדויקת, שקופה ומהנה בה הסטודנט צובר קריירה יוצאת דופן תוך הרחבת החשיבה העיצובית שלו לאורך לימודיו. עיין באתר האינטרנט שלנו אם אתה רוצה לראות איך נראית הדרכה אינטרנטית במכללה. באתר תמצאו עשרות סרטונים של שיעורים לדוגמה. היכנס עכשיו, צור איתנו קשר והירשם בטופס צור הקשר לקבלת פרטים מנציגי הלימודים.

כמה בוגר מסלול תקשורת חזותית תורם למקום העבודה שלו בהייטק? מה העלות של פיתוח אפליקציה?

בשנים האחרונות, נושא עיצוב האפליקציות זכה לתהילה עד כדי כך שמעצבים גרפיים שולבו בכל עסק. אין ספק שתחום העיצוב הדיגיטלי באפליקציות יציע לכם אסטרטגיית עבודה מוצלחת אם אתם רוצים להשתלב במגזר רווחי במיוחד המאפשר לכם לעבוד מהבית באמצעות מחשב תוך השתלבות בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי. במאמר הבא נסביר כיצד מייצרים אפליקציות וכיצד מעצבים גרפיים עלו לגדולה בתעשיית ההייטק.

באתר זה תמצאו מספר סרטים המסבירים את עולם העיצוב הגרפי במלואו, פרי יצירתם של המדריכים הבכירים בבית הספר. עלות האפליקציה משתנה בהתאם לדרישה ולתוכן האפליקציה. על מנת לבנות חיבור משמעותי בין המותג ללקוח, על מעצבים גרפיים לשקול היטב כיצד לבצע את כל קודי התכנות תוך הדגשת כל בעיית הקומפוזיציה והטיפוגרפיות הנכונות. אפליקציות היום מתחילות בשכר מינימום של שלושים אלף שקל לחברה, כך שצוות שלם של אנשים פועל כדי שהאפליקציה תיראה הכי מקצועית שאפשר, כמו גם עמידה בכל הכללים של גוגל, אפל ומיקרוסופט נושא על בסיס יומי כדי להבטיח שהאפליקציות ימשיכו לעבוד במערכות ההפעלה שלהן.

עיצוב גרפי ויישומי תוכנה מהו בדיוק הקישור?

מכיוון שמעצבים גרפיים אחראים לפיתוח הגרפיקה המתאימה כדי להגביר את הנראות הכוללת של עסקים במכירות או שיווק באמצעות דיגיטל, תחום השיווק הדיגיטלי קשור קשר הדוק לכל סוג של עבודה ביישומים. המטרה של כל סגנון עיצוב אסטרטגי היא לבנות קשר רגשי בין הלקוחות למותג עצמו על ידי אספקת ויזואליה ונתונים המייצגים את החברה בצורה מדויקת. הנתונים הסטטיסטיים והמותגים נגזרים מנתונים שמספקים פייסבוק או גוגל על ​​מספר הכניסות, לכן חיוני שהגרפיקה תהיה מקצועית כדי שהמותג ירוויח מכל מה שהוא מנסה להשיג, שהוא למעשה מספר הגולשים שניגשים להורדה אפליקציה. גולשים בימינו מנתחים אפליקציות תוך שניות, כך שאם אפליקציה לא נראית רצינית, לא תוכל להפיק ממנה כסף.

תחום הגרפיקה והמיתוג הארגוני

תחום הגרפיקה והמיתוג הארגוני באמצעות פלטפורמות דיגיטליות ימשיך להתקיים רק מכיוון שהדור של היום משיג את כל המידע שלו רק דרך האינטרנט. כפי שאתה יכול לראות, יישומים משמשים כיום על בסיס קבוע לעבודה באתרים שמנוע החיפוש של גוגל מספק. כדי להצליח במגזר זה, תצטרך להכין הרבה שיעורי בית ומשימות שיעזרו לך לשפר את כל כישורי החשיבה העיצובית שלך. בבית הספר יש קבוצה מצטיינת שיכולה לעזור לך לקבל את העבודה הראשונה שלך, כך שזה לא משנה אם סיימת עיצוב גרפי היום או אתמול; מה שיבקשו ממך לראות זה איך אתה חושב על עיצוב.

שכר העיצוב הגרפי הוא מהגבוהים במשק הישראלי כמה מרוויחים בוגרי חווית משתמש UI UX

בהשוואה לזמן הקצר, שכר העיצוב הגרפי הוא מהגבוהים במשק הישראלי. בנוסף, בוגרי חווית משתמש UI UX אם יביאו אפליקציות שונות שיצרו במהלך הלימודים, הם עשויים להתחיל עם שכר של תשעה עשר אלף שקל נטו. סטודנטים בענף הדיגיטל רשאים להתחיל בשכר מינימום של ארבעה עשר אלף שקל נטו. מכיוון שענף הדפוס עדיין חי ופורח, אנו יכולים להבחין שרוב הבוגרים בוחרים שלא לעבוד בענף הדפוס בגלל שהשכר כה נמוך (אחד עשר אלף שקל נטו).

רוב בוגרי העיצוב הגרפי רוצים לעבוד מהבית כדי למנוע את הצורך לדווח למפקח. אנו מזמינים אותך לצפות בכל הסרטונים שהרכבנו בעמוד זה כדי להדגים את החשיבות של המומחיות הזו. אין ספק שאם תתחברו לעולם ההייטק והעיצוב, תוכלו להגיע לרווחה כלכלית ולאורחות חיים שופעים. צור איתנו קשר עכשיו כדי לשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו כיצד גם אתה יכול לעבוד מהבית במגזר המבוקש ביותר.

מה אני צריך לדעת כדי לבנות אפליקציות?

כדי לעצב אפליקציות, עליך להכיר את כל עולם השיווק הדיגיטלי, כמו גם את האופן שבו הלקוחות תופסים את עולם הצבעים ואת משמעויות הקומפוזיציה. מטרת המותג היא ליצור חיבור משמעותי כך שהגולשים יוכלו להשתמש באפליקציה או בכל סגנון עיצובי ללא הגבלת זמן, ולכן מבנה התוכן של האפליקציה צריך להיות מעוצב בצורה כזו שהמסר השיווקי יועבר בצורה הטובה ביותר דרך מתאימה אפשרית באמצעות תוכנת כמו גם תוכנה.

UI UX מייצג חווית משתמש.

חווית המשתמש ועיצוב התוכנה הופכים להיבטים קריטיים ביותר בכל יישום כדי שאפליקציה תהיה יעילה לפעולה עם תוכנת. חווית המשתמש מקיפה את כל בעיית הפער בין הרכיבים הבסיסיים של האפליקציה לבין מהירות תוכנת האפליקציה בטלפונים של הגולשים החכמים של היום. התמונות נוצרו באמצעות תוכנת פוטושופ ואילוסטרייטור. לבסוף, הוא מעריך אם המותג מבין מי קהל היעד שלו. הלקוחות להם האפליקציה נועדה להפגין מקצועיות הם קהל היעד של האפליקציה.

הגולשים די אינטליגנטים, ואם תפיסת העיצוב של המעצב הגרפי לא נכונה, הגולשים יאמינו שהמותג לא רציני. כל אסטרטגיה שיווקית בעולם העיצוב הגרפי כוללת חשיבה כיצד לתקשר טרנדים חדשים הדורשים גישה אחרת, והחשיבה העיצובית מוצגת לעולם החדשנות שהגרפיקאי מביא עמו על בסיס התכנים שלמד ב- מסלול מעצבים גרפיים.

תיק עיצוב גרפי

כדי לקבל אישור לעבודה בעידן הדיגיטלי, מעצבים גרפיים חייבים ליצור תיק עבודות המכיל סגנונות עיצוב רבים ושינויים שעשו כדי לשפר כל סגנון מכירה על ידי מתן תמונות מגוונות. כדי להפוך למעצב גרפי, יש לשלוט תחילה בכל החוקים השונים שתחום העיצוב הגרפי טומן בחובו, כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, ו-Inesign, וכן במאות תקנות נוספות החלות על המקצוע. סטודנטים רשאים להצטרף לעולם התקשורת החזותית ועיצוב המובייל רק לאחר סיום מסלול לימודים זה מכיוון שהם מגיעים לתחום התקשורת החזותית עם ידע קודם המקיף את השפה העיצובית המלאה.

תקשורת חזותית מול עיצוב גרפי מהן ההבחנות?

כדי ליצור אפליקציה או אתר אינטרנט, מעצבים גרפיים חייבים לפתח סגנון ביטוי ויזואלי המשיג את כל המטרות העיקריות של המותג. בפיתוח אתר המכיל את מערכת ההפעלה וורדפרס וכיצד לכלול את חווית המשתמש המלאה בצורה מקצועית בשימוש באלמנטור, ניתן משקל משמעותי לשפת העיצוב. במקביל, מרכיב מרכזי בשיווק זה הוא האופן שבו המעצבים החזותיים דבקים בכל הנורמות שגוגל ואפל דורשות.

כיצד אוכל ללמוד באמצעות האינטרנט?

הנושא של עיצוב לימודים מקוונים גדל בפופולריות בשנים האחרונות, במיוחד בתקופת הקורונה, מכיוון שחברות ואוניברסיטאות רבות הכירו שאם לא יתחילו ללמד ולעבוד דרך האינטרנט, הן יאבדו את הרלוונטיות שלהן בשוק העולמי. מדינות רבות, כולל ישראל, נכנסו לסגירות, וכתוצאה מכך, המרחק החברתי קיבל משמעות חדשה. אוניברסיטאות רבות ומשרד החינוך החלו לחנך את תלמידיהם באופן מלא דרך האינטרנט, ואפשרו את המשך הפעילות השוטפת. בחמש עשרה השנים האחרונות, אנו מלמדים את הנושא המלא של תקשורת חזותית ועיצוב גרפי מקוון מהבית באינטרנט.

איך אתה יכול ללמד עיצוב גרפי ותקשורת חזותית מקוונת מהנוחות של הבית שלך?

המדריך רשאי לצפות במסך התלמיד ולהסביר לו שלב אחר שלב כיצד לבנות רכיבים בתחום השיווק או כיצד לבצע גרפיקה דיגיטלית בהכנת אפליקציה באמצעות תוכנה המקשרת בין מחשבים כמו Zoom . בעקבות הוראת המדריך, התלמיד מבצע את כל חומר הלימוד כדי להוכיח למורה שהוא באמת מכיר את הנושאים. מבלי שהתלמיד יבין את כל הטקטיקות והמטרות להכנת התרגיל, המדריך לא יכול להתחיל עם נושאים ויעדים חדשים בעולם העסקים מבחינת עיצוב. בסיום כל שיעור ניתנים שיעורי בית ופרויקטים על מנת לבנות חשיבה עיצובית על מנת לתכנן קמפיין ולהבין את מהות המסר השיווקי על מנת ליצור קשר ישיר בין הלקוחות למותג לחשיבה עיצובית.

תיק עיצוב גרפי למה זה חייב להיות קבוע ומדויק?

תעודות ותואר ראשון או שני בתקשורת חזותית אינטראקטיבית אינם מרשימים מפעלי היי-טק בתחום הדיגיטלי. מה שחשוב הוא הופעת תיק הגמר בעיצוב גרפי במסלול חווית המשתמש UIU. אין ספק שתתקבל אם תיק העבודות שלך ידבר על כל מה שמתרחש כעת בתחום העיצוב הגרפי. לקוחות וארגונים דיגיטליים שירצו לשתף אתכם פעולה פשוט ירצו לראות תיק עבודות וסימולציות שעשיתם בתחום השיווק הבינתחומי בכל ראיון עבודה או באופן של עבודת פרילנסר עצמאית. אין ספק שאם הדוגמאות יחשפו יצירות שלא נראו בעבר וחשיבה מקוונת מעבר לקופסה, תקבל תעודת הסמכה.

אין לי ניסיון קודם ביצירת אפליקציות. איך אני יכול להתחיל בתחומי עיצוב גרפי ועיצוב אפליקציות?

מכיוון שתחום ההיי-טק והאפליקציות נחשבים כיום לתחום חדש, אין ספק שחברות היי-טק אוהבות לעבוד עם אנשים שמגיעים עם רוח רעננה לשדה החזותי ומפתחים טרנדים שטרם נראו. כל מי שלמד את כל תחומי העיצוב הגרפי ותקשורת חזותית מעודכן במה שקורה כעת ואיזו טכנולוגיה נדרשת כדי להבטיח את הצלחתו של כל קמפיין פרסומי, כמו עיצוב ויזואלי של משפך פרסומי או אילו מושגים חדשים בייצור אפליקציות. אין ספק שעליכם למצוא זמן במהלך הקורס לייצר מטלות ופעילויות על מנת לבנות את כל אסטרטגיית החשיבה והשיווק על ידי פיתוח תמונות ומושגים שונים שטרם נראו.