צילום דיגיטלי והאפשרות לערוך ולעצב גרפית תמונות בתוכנת פוטושופ

אחד היתרונות הגדולים בעידן של היום ” העידן הדיגיטלי” הוא צילום דיגיטלי ועיצוב תמונות.

צילום דיגיטלי והאפשרות לערוך ולעצב גרפית תמונות בתוכנת פוטושופ מאפשרת לנו לטפל בתמונות דיגיטליות לחתוך, לערוך צבעים ברבדים שונים בתמונה עם אפשרות לעיבוד תמונה מתקדם ולייצא את הטוב ביותר בכל מה שקשור לניגודיות, בהירות הצבעים, לשנות ולהטעין ערכים אחרים מהגודל המקורי שהייתה בו התמונה קודם.

עיצוב ועיבוד תמונה

תוכנה פיקסלית הפופולרית ביותר לעריכה ,עיצוב ועיבוד תמונה, כמעט כל צלם מקצועי או חובב צילום עורך ומעצב תמונות בתוכנת הפוטשופ החל מחובבן ביותר ועד למקצועי ביותר שבצלמים, תוכנה שפותחה ועובדה על ידי חברת ADOBE  וכעת פוטו שופ בין המובילות ביותר בשוק הצילום והעיבוד תמונה.
שימושית ביותר אצל מעצבים גראפיים , אדריכלים , מעצבי פנים , צלמים , מעבדי תמונה , מעצבי אופנה,  מעצבי אתרי אינטרנט ועוד.

כלים עיצוביים יצירתיים לעריכה יעילה ביותר ועיבוד התמונות
בעלת כלים עיצוביים יצירתיים לעריכה יעילה ביותר ועיבוד התמונות כמו כן מאפשרת לטפל בקובץ ולהביא תוצאות חסרות תקדים כל פעם מחדש

בקורסי הדרכה נלמד כיצד להשתמש בתוכנת הפוטו שופ ולהשתמש בכל הכלים שהיא מציעה כגון טכניקות עבודה מתקדמות, באמצעות קורס ולימודי פוטושופ תוכלו להתאים את התמונות לצרכים האישיים של כל אחד ואחד.
נלמד בקורס לנהל את אחוזי הצבעים בתמונה, תיקון אור וצל, הצרת היקפים,  תיקון קמטים, טשטוש פגמים בעור,  עיבודי תמונה מתקדמים, ריטוש, ליטוש פנים, יצירת שקפים, תיקון תמונות ישנות סרוקות, טיפול בסריקה מתקדמת, תיקון תמונות בעזרת כלי הריפוי של התוכנה. מסיעת לצלמים מקצועיים לעצב את התמונה בצורה הטובה ביותר ובקלות , באמצעות קורס ולימודי תוכנת הפוטושופ נוכל לשלב את עיבוד התמונה שביצענו עם פרסומות, שלטי חוצות, מגזינים, אתרי אינטרנט ובכל המדיה האפשרית הקיימת בשוק העיצוב הגרפי והמדיה הדיגיטלית לשמה.

  • נותנת את האפשרות לערוך תמונות לאינטרנט במיוחד בגירסאות האחרונות שלה , מאפשרת להקטין רזולוציות מבלי לפגוע באיכות של התמונה בעיצובה ועדיין להשאיר את התמונה באיכות גרפית שניתן לראות אותה בצורה טובה. היא תוכנה גרפית הידועה בשימוש הרחב שלה ובכלים החדשים שנותנים למעבדי התמונה את האפשרות לעצב את התמונה ולהביא את התמונות המעובדות למקומות רחוקים ליצור תעתוע ותחושה אחרת מהמקור שבה היא צולמה.

פוטושופ – ללמוד קורס נפרד?

קורסי גרפיקה ממוחשבת הפכו למבוקשים עבור אוכלוסייה מגוונת. אפשר למצוא רבים שמגיעים כדי לפתח תחביב, כמו עיבוד תמונות באמצעות תוכנת פוטושופ, אחרים לוקחים קורסים מקצועיים שמעניקים לבוגריהם תעודת הסמכה שבעזרתה יוכלו להתקבל למגוון משרות בתחום הגרפיקה והעיצוב. חלק מהקורסים מציעים גם לימוד על תוכנת פוטושופ כחלק מתכני הקורס, וישנם גם קורסים נפרדים שמתמקדים אך ורק בתוכנה זו.

בחירת קורסי הלימוד הינה בהתאם לצרכים ולרצונות של כל אחד. למשל, אם מישהו מגיע כדי לפתח את התחביב שלו שכולל עיצוב ועיבוד תמונות באמצעות פוטושופ, הוא יכול להירשם לקורס שמתמקד רק בתוכנה זו. אם לעומת זאת, הוא רוצה לטעום קצת מעולם הגרפיקה ולהכיר תוכנות נוספות, הוא יכול ללמוד קורסי עיצוב גרפי שנוגעים בכמה נושאים שונים, ביניהם גם תוכנת אילוסטרייטור, תוכנות תלת מימד, פוטושופ ותוכנות נוספות שמשמשות גרפיקאים. מי שמחפש ללמוד את התחום באופן מקצועי ילמד תוכנית מסודרת וממושכת יותר שבמסגרתה תלמד גם תוכנת פוטושופ באופן מעמיק ומקיף.

כיצד לבחור קורס פוטושופ?

כדאי שתגדירו לעצמכם קודם את המטרות והתכנים שמעניינים אתכם. למשל, אם אתם כבר מכירים את התוכנה באופן בסיסי ורוצים להתמקד בפונקציות התלת מימד של התוכנה, אז כדאי שתמצאו קורס לימודי המשך של פוטושופ שמיועד עבור מי שמכיר את התוכנה ומעוניין להתמקצע באספקטים של התלת מימד. אם אתם צלמים שמעוניינים להכיר על בורייה את השינויים שאפשר לעשות על תמונות באמצעות התוכנה, אז כדאי שתרשמו לקורס שמיועד לקהל יעד דומה. קורס יכול לכלול מגוון נושאים, ואז יכול להיות שיגעו מעט בכל נושא ותישארו עם טעם של עוד לגבי תחום מסוים.

לכן, אם מה שאתם רוצים מהקורס הוא להיות מומחים בעריכת תמונות, חשוב שתבחרו בקורס המתאים לכם. למשל אם צלמתם מישהי והייתה לה שריטה על הלחי, תלמדו כיצד לטשטש את השריטה כך שעור פניה יראה חלק ומושלם. אם ברקע הופיע חתול ואתן רוצים להעלים אותו מהתמונה, תוכלו לעשות זאת בקלות. תוכלו לשנות כל תמונה לפי הצרכים והרצונות שלכם ושל לקוחותיכם.

קורס פוטושופ למעצבים גרפיים בשילוב תוכנות אילוסטרייטור או אינדיזיין

ישראל בהחלט מוכרת בעיקר בשל מעמדה הביטחוני. זו מדינה שראתה קשיים רבים בשנים האחרונות, והיא כל הזמן עולה לכותרות כשהמצב בעוטף עזה מתחמם. אבל זו גם מדינה חיה ועמוסה, מדינה עם הרבה צעירים והרבה מקומות בילוי  עם הרבה הבטחות. עם זאת, אחת הסיבות לכך שצעירים רבים עוזבים היא בגלל שזה מקום שקשה להתפרנס בו, ולמרות שיש לו מסילת רכבת למרכז, זה עדיין מאתגר באזור הזה. עם זאת, אם אתה רוצה למצוא עבודה ולהישאר בה, אם אתה רוצה להשתלב במגזר ההייטק, קורס הפוטושופ הוא בשבילך. הוא כרטיס כניסה לתחום העיצוב, דרכון לעולם של אפשרויות בלתי מוגבלות.

לגלות את עולם הדיגיטל דרך גרפיקה ממוחשבת ועיצוב גרפי

להיות בונה אתרים לשלוט בגרפיקה ממוחשבת ועיצוב גרפי זה משהו  שהיום כבר דיי נדוש כי הכל עובד באינטרנט. יש כיום מיליוני אתרים ברחבי העולם, בכל הגדלים, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף: הם נוצרו על ידי מישהו. כיום, על מנת להיות מפתחי אינטרנט, עליכם להכיר גם גרפיקה, ופוטושופ היא תוכנת גרפיקה חובה. פוטושופ היא תוכנה שנוצרה על ידי אדובי, חברת תוכנות הגרפיקה המתוחכמת בעולם, חברה שקיימת כבר זמן רב ואחראית למוצרים אחרים כמו אילוסטרייטור, אידנזיין, flash ואחרים. בניית אתרים היא משימה בלתי נגמרת, וגם פוטושופ נדרשת.

תוכלו ללמוד עיצוב גרפי או פוטושופ באינטרנט.

אם אתה רוצה ללמוד פוטושופ אבל לא רוצה לנסוע לתל אביב פעמיים בשבוע, אנחנו מציעים לך פתרון. אתה יכול ללמוד מבלי לצאת מהבית שלך על ידי לימוד מקוון עם מדריך במסגרת של אחד על אחד. איך זה מתפקד? זה קל כמו זה. ישלח אליכם קישור להורדת תוכנה ספציפית זום אשר תספק קוד הן למדריך והן לתלמיד, ובאמצעות הזנת קוד זה יתחברו שני המחשבים. כתוצאה מכך, כולם יכולים במסך של האדם האחר ועשויים ללמוד בדיוק כמו בפגישה פרטית.

היתרונות של לימוד גרפיקה לימוד אחד על אחד באינטרנט ללימודי תעודה ותיק עבודות מקצועי שיפתח לך דלתות בשוק ההייטק

ישנם יתרונות רבים ללימוד אחד על אחד באינטרנט. היתרון הראשון הוא שאתה חוסך כסף מאחר ולא צריך לצאת מהבית ולא צריך להוציא את הכסף שמגיע איתו. היתרון השני הוא נוחות – אין תנועה, אין צורך לחפש חנייה, אין צורך להתכונן לפני היציאה מהבית. שלישית, זהו קורס שמתאים לאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז וזקוקים לטיפול ספציפי. רביעית, קורס זה פתוח לכל אחד מכל מקום בעולם.

למד להיות מעצב גרפי או גרפיקאי באינטרנט מהבית.

אם אתה מחפש קורס למתחילים בפוטושופ, תוכל לעשות זאת במכללת סולו. מכללת סולו היא המכללה המובילה לחינוך עיצוב גרפי; בית הספר גם מלמד תוכנת פוטושופ אך אך ורק מקוון. הלימודים הם ברמה הגבוהה ביותר וניתן סיוע צמוד על מנת שתוכלו להתקדם ולשגשג באזור.