מכללת סולו לימודי תעודה אונליין אחד על אחד עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת לימוד פרטי קורס אישי עם מורים פרטיים 03-6202111 דרך האינטרנט 

סולו עיצוב גרפימכללת סולו לימודי עיצוב גרפי, גרפיקה,

תהליך בחירת הצבעים במיתוג לעיצוב גרפי

דף הבית >> לימודי תעודה עיצוב גרפי >> עיצוב גרפי- טיפים >> תהליך בחירת הצבעים במיתוג לעיצוב גרפי

דוגמאות משיעורי לימוד עיצוב גרפי - בניית אתרים - גרפיקה ממוחשבת אחד על אחד עם מורים פרטיים!

סרטון מדהים!! הטיפ השבועי בגרפיקה ועיצוב מחכה לכם בעמוד ממליצים עלינו כנסו...

שתפו את כולם :
הוסף למועדפיםשלח בטוויטרשתף בפייסבוק
צור קשר והזמן שיעור הדגמה חינם:

שם : טלפון : מייל :

תהליך בחירת הצבעים במיתוג לעיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת נכונה:

צבעים הם אחד העקרונות הכלליים להעברת מסרים ומשמעויות , כדי שנוכל לזהות אלמנטים וסימנים להטמעת המסר הרעיוני הראשון, צבע אדום כדוגמתו מעודד ערנות וגורם לערנות רגשית לעבוד בעיצוב גרפי, הצבע נותן תחושה למוח ומזכיר ריחות , מנגינות, מגרה לאדם את כל התחושות והחושים האפשריים, לא נוכל להתעלם מצבעים בעיצוב גרפי מכיוון שהם תופסים חלק נכבד מחיינו בתחומי הרגשות והאסתטיקה הכללית.

בחירת צבעים נכונה לעיצוב ומיתוג עסקי:
בבחירת קונספט ויזואלי גרפי נצטרך להשקיע מחשבה על כל נושא של בחירת צבעים על פי תורת הצבעים , שהיא בעצם הכלי להעברת המסר ומשמעות.
מוצרים רבים מזוהים אצל האדם בזכות הצבעים שלהם כגון חברות טלפון שונות שמעדיפות להתבלט בצבע מסויים אחד יחודי משלהם.
הלקוח יזכיר את הצבע של המיתוג עוד לפני שבכלל יקרא את הטקסט שמעביר מידע שיווקי.
הצבע הוא הדבר הראשון שמעבירים ללקוח מבחינת מסר כגון אווירה, רגש ועוד.
אנחנו בעזרת הצבעים נצור סקרנות ועניין ללקוח העתידי, נשתדל להעביר את כל העקרונות שהסמל מעביר ובעזרת הצבע נעביר משמעויות רגשיות תחושתיות ועוד.

העיצוב הנקי - המודל הגרפי החדש בקווים המנחים:
לקוחות כיום מעדיפים עיצובים גרפיים נקיים ,למרות שלעיתים צבעוניות משמחת ואמורה להעביר את הכל על ידי תחושות בעיצוב הגרפי על מנת שנעביר רגשות וסמלים לצופה.
כשאנחנו אמורים לעצב קונספט גרפי כלשהוא נצטרך להיות מתונים בכל מה שקשור לבחירת הצבעים ומיתוג בכלל. נשתדל תמיד לשמור על מראה נקי מראה הייטקי ובמילים אחרות ניצור עיצוב קל נקי ומינימלסטי שבעצם יעביר המון שטח ריק בעיצוב הגרפי שלנו, כדי להציג את המוצר במצב שלם ללא כל הפרעה אחרת בעין,
התמקדות נטו במוצר שאותו אנחנו רוצים למכור יעלה את הצפייה שלנו למוצר ויצור את תחושת הסיפוק המכירתית שהיא הרעיון מלכתחילה, נשתדל לשמור על צבע אחד שהוא הקו המוביל ונעביר על ידי גווניו את כל המשמעות שהוא בעצם מעביר.
במידה שאנחנו בעצם ממשיכים קו של עיצוב גרפי כלשהוא שכבר קיים הלקוח יעדיף להשתמש בצבעים שהלוגו צבוע כדי לא לשבור את קו העיצוב הגרפי שאותו הוא מוביל.
כאשר נשתמש בצבעוניות נשתדל למתן אותה בצבעים כגון שחור ולבן או אחוזים מהצבעים הללו, לדוגמא בעיצובי לוגו או כל מודעה מכירתית אחרת.
אם נעצב עיתון או ברושור נמתן בדף מנגד שיכיל טקסטים עם עיצוב מינימלסטי תמיד נעדיף להבליט גרפיקה על דרך ניגוד הצבעים ונשמור על מראה קלאסי ונקי.

לחצו על תמונת העמוד :


 

תיק עבודות עיצוב גרפי - אופנה ממוחשבת תיק עבודות אופנה ממוחשבת
במדור זה של האתר אנחנו גאים בתיקי העבודות ברמה הכי גבוהה בארץ ,שהם בעצם הפנים שלנו והצלחת התלמידים

 
תיק עבודות עיצוב גרפי
בחלק זה של האתר ניתן לראות תיקי עבודות גרפי ברמה הכי גבוהה בארץ , שהם בעצם הפנים שלנו והצלחת התלמידים


 

 
קישורים מהירים ומומלצים לגלישה מהירה באתר של מכללת סולו עיצוב גרפי
מסלולי לימודי תעודה בתחום גרפיקה ועיצוב:
© כל הזכויות שמורות למכללת סולו עיצוב גרפי 03-6202111 גרוזנברג 26 ת"א 65811