תוכנה ואפליקציה להכנת עיצוב אלבום תמונות בפוטושופ - אפליקציות אלבומים דיגיטליים

תוכנה ואפליקציה להכנת עיצוב אלבום תמונות בפוטושופ – אפליקציות אלבומים דיגיטליים

כדי לעצב אלבום תמונות בפוטושופ אנחנו ניקח תמונות שצילמנו ונערוך אותם דרך התוכנה של הפוטושופ ונוסיף לאותם תמונות אפקטים ויזואליים שונים ואיכותיים כדי לתת מראה מיוחד ואיכותי שנוכל לשמר את האלבום כחלק מזיכרון אישי בחיינו. אנחנו לוקחים תמונות שצילמנו במצלמה דיגיטלית מאירועים שונים בחיי היום יום כמו בר מצווה, חתונה וכו ודרך התוכנה אנחנו נותנים לו עיבוד מחודש על ידי הוספת איכות תמונה ואפקט וסגנון שונה שנבחר לעצב. אנחנו יכולים לעצב אלבום על ידי סגנונות שונים של תמונות וטקסטים ריכוך תמונות וליטוש.
מעצבים אלבום תמונות בתוכנה

איך מעצבים אלבום תמונות בתוכנה?

עיצוב אלבום דיגיטלי נעשה דרך פתיחת קובץ והעלאת תמונה לפוטושופ נכנסים ל edit  ובוחרים free transform מגדילים את התמונה שבחרנו לעצב באלבום עם shift אנחנו בוחרים כדי לעצב תמונה באפשרות של טקסט מוסיפים דרך כלי הבחירה ואז רושמים טקסט לוחצים על הטקסט וזורקים אותו לפח אנחנו עומדים על כלי הבחירה ועושים בקליק ימני layer via copy אנחנו פותחים בשכבה אחרת נפרדת משכבת התמונה. בחלון השכבות נלחץ על fx ומשם נמשיך ל blending option יפתח חלון עם מלא אופציות של אפקטים שונים שנוכל לשלב בתמונה אנחנו לוחצים פעמיים קליק ובוחרים איזה אפקט שנרצה לדוגמא drop shadow כדי לעצב אנחנו בוחרים צבעים והבלטות והצללות כדי להוסיף אפקטים ובוחרים בעוד צורות ואפקטים אחרים כמו שחור ולבן.

כאשר אנחנו שמים אפקטים אנחנו משלבים אפקטים שונים בכמות קטנה ומרככים את התמונה ואפשר להבריק ולשים stroke . אחרי כל השילובים שאנחנו בוחרים לשלב לתמונה שנעלה אנחנו מקבלים עיצוב משודרג כדי לשים באלבום תמונות שלנו שישמר לאורך שנים באלבום דיגיטלי.

אילו תמונות ניקח כדי לעצב?

אנחנו לוקחים תמונות מהחיים האישיים שלנו מכל מיני אירועים שונים כדי לעצב ולשמר כזיכרון לשנים אנחנו משדרגים את התמונות דרך התוכנה ונותנים להם אפקטים וסגנון שונה כדי שנוכל לעצב אלבום דיגיטלי מיוחד שנוכל להראות לנכדים ולילדים. את האלבום מעצבים אנשים  בעלי ניסיון ומיומנות של שנים בתחום העיצוב הגרפי שנעזרים בצלמים או שיש לנו את האפשרות גם לעצב בעצמנו את האלבום דיגיטלי על פי הטעם שלנו והתמונות שלנו. לכל אלבום דיגיטלי יש סיפור וחלק אישי מהחיים שלנו והעיצוב מסמל את זה דרך האלבום דיגיטלי.

 קורסי מעצב גרפי – חווית משתמש בפיתוח אלבומים

מעצבים לומדים איך להשתמש בפוטושופ כדי ליצור דברים. תוכנות עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת יכולות להיות קשות ללמידה בהתחלה. איך מתחילים? במאמר זה נראה לכם כיצד להתחיל בעולם העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית. נציג לך דוגמאות ושיעורים בפוטושופ כדי להראות לך כמה קל לעצב תוכנה. גם אם יש לך קצת ניסיון עם התוכנה, עדיין תוכל לראות את החשיבה מאחורי השימוש בפקודות בתוכנה. המטרה של לימודי עיצוב בתוכנת פוטושופ היא לדעת איך להשתמש בתוכנה.

 להשתמש בפוטושופ.

אדובי העולמית היא חברה המייצרת תוכנה. יכולה לעזור לך להיכנס לעולם הפרסום והשיווק. פוטושופ היא תוכנית העיצוב מספר אחת, והיא יכולה לשמש אנשים רבים, כולל צלמים, מעצבי תמונות ועוד. בבית הספר, נלמד אותך על כל הנושאים הללו. כדרך לקבל הבנה רחבה של התוכנה ולא להיות מוגבלת לנושא אחד בלבד, נעבוד איתך על מגוון רחב של גרפיקה פרסומית. זה כולל עיצוב מודעות גרפיות לקידום ומכירות; עיבוד גרפי, כגון ביצוע שינויים בתמונות לאחר שצולמו; והעברת מסרים ותחושות דרך התמונה. בפוטושופ אנשים שרוצים ליצור רקעים גרפיים או עיצובים אחרים יכולים להשתמש בתוכנה שיכולה לקחת כל חומר גלם ולהוציא ממנו את מה שהם רוצים. כשתסיימו עם הלימודים, נכין בתוכנה תיק של גרפיקה גרפית כדי לעקוב אחר כל העבודה שעשיתם ביחד בלימודים. יש מטרה בהדרכה ללמד אותך איך לחשוב כמו מעצב גרפי כדי שתוכל לעשות עיצובים גרפיים יפהפיים.

איך זה עובד? הסטודנט מודרך על עיצוב גרפי באינטרנט אחד על אחד.

לימודים מקוונים ילוו על ידי חונכים שיעזרו לך אחד על אחד. יתקיימו שיעורים דרך המחשב. המורה שלך יעבוד איתך על התוכנה וידבר איתך דרך המחשב עם מיקרופון ואוזניות. המורה יראה כיצד לעבוד על התוכנה. המורה יהיה איתך בכל שלב. בסוף השיעור תקבלו מטלות ותרגילים שיעזרו לכם להיזכר במה שלמדתם בשיעור.

הקפדה על תרגול והכנת שיעורי בית חשובה מאוד כדי שהקורס יעבור כשורה.

ישנם כללים בגרפיקה דיגיטלית, והתרגילים שתבצעו ילמדו אותך כיצד לעקוב אחריהם. תלמד בין היתר כיצד לשלב תמונות באופן מקצועי, כיצד להעביר את המסר שלך ללקוחות שלך, ואילו צבעים מתאימים לפרויקט שלך, בין היתר. אתה יכול לפנות אלינו עוד היום כדי לברר איך ללמוד מהבית, מה תלמד וכמה זמן וכסף זה ייקח. תוכלו גם לצפות בשיעורים מקורס הפוטושופ שתלמדו כדי לקבל תחושה של מה תלמדו וכמה זמן וכסף זה ייקח. טעימה קטנה מהעולם המופלא שפוטושופ יכול לעשות, שכיף להסתכל עליו!

כדי להבין מדוע מיתוג הפך להיות כל כך חשוב בעיצוב גרפי, אתה צריך לדעת מה זה מיתוג.

הביקוש למעצבים גרפיים מאוד גבוה כרגע, ידעתם את זה? אילו שינויים עבר עולם העיצוב הגרפי מבלי שאף אחד שם לב? בשל כך, מעצבים גרפיים מבוקשים כיום בעולם העיצוב הגרפי. אנו נראה לך מדוע במאמר הבא. זו הייתה תקופה מאוד מעניינת עבורנו בקורונה. ראינו את כל השינויים והתמורות שעסקים עובדים עליהם. לאחר מכן, נראה לכם מה מעצבים עושים ברשתות חברתיות וכיצד הם גורמים לכל חברה לקבל יותר אפשרויות שיווקיות. אנשים שעובדים בבית הספר עושים סרטונים על עולם העיצוב הגרפי ואיך משתמשים בתוכנות גרפיקה ממוחשבת כמו אדובי כדי לדבר על זה. אתה יכול למצוא הרבה מהסרטונים האלה בדף זה. בעמוד זה יש סרטונים שמראים כיצד מעצב גרפי משתנה תוך כדי עבודתו. הם גם נותנים לך את ההזדמנות לראות אם אתה מתאים לעבודה מהסוג הזה.

בשוק העבודה, איך הקורונה הפכה מעצבים גרפיים למבוקשים יותר?

מעצב גרפי הוא האדם שמוודא שעסקים כמו פייסבוק ואינסטגרם נמצאים ברשתות מסוג זה. עסקים רבים נאלצו לעבור לעבוד באינטרנט בתקופת הקורונה. לדוגמה, עסקים שהיו להם הרבה חנויות שמכרו מוצרים רק במיקום פיזי נאלצו לעבור ולהתחיל לשלוח את המוצרים באמצעות משלוחים. עסקים שלא האמינו בשיווק ומכירות באינטרנט היו צריכים לדעת שזו הדרך היחידה שלהם להישאר בחיים. הם גם נחשפו לעולם חדש שנקרא מדיה טכנולוגית ובניית נוכחות דיגיטלית.

חייבת להיות הרבה נוכחות דיגיטלית לכל עסק שרוצה למכור מוצרים היום, מקבוצת שיווק בפייסבוק ועד לאתר עם תוכן ופרסומות. הרבה עסקים הבינו שזו הדרך היחידה שלהם למכור באינטרנט, ולכן מעצבים גרפיים אחראים על כל מה שנראה טוב לאנשים. כדי לוודא שהצבעים שלך מוכנים ללקוחות ושהם מבינים את השפה החזותית של המותג, עליך לפעול לפי כללים רבים בעת השימוש בתוכנת היישום לעיצוב.

תוכנת אדובי ושפה חזותית משמשות בעיצוב גרפי.

האם מספיק לדעת להשתמש בתוכנת הגרפיקה הממוחשבת של אדובי כדי לעבוד בתחום העיצוב הגרפי? מכיוון שמעצבים גרפיים חושבים על איך המותג צריך להיראות, יש הבדלים גדולים בין השניים. מעצבים גרפיים יודעים להשתמש בתוכנה, אבל הם לא שמים לב לאיך שהיא נראית. לכן, מעצבים גרפיים צריכים להשתמש בתוכנת גרפיקה ממוחשבת כדי לטפל בכל העניין. לאדובי יש הרבה כללים לגבי איך ליצור קומפוזיציות וכיצד להשתמש בצבעים המבוססים על תורת הצבעים. לכל צבע יש הרבה חושים שונים שגורמים לאנשים לחשוב ולהרגיש בצורה מסוימת כשהם רואים אותו. כשזה מגיע לעבודה, ישנם צבעים חמים וקרים שמתאימים לסוגים שונים של אנשים. כמעצב גרפי, אתה צריך לוודא שללקוחות שלך יש את השפה החזותית המתאימה לעסק שלהם.

לימודים מקוונים: תקשורת חזותית בעולם המקוון

כיום, אנו יכולים לראות כי אוניברסיטאות ומכללות רבות המלמדות עיצוב גרפי ותקשורת חזותית החלו ללמד את הקורסים שלהם דרך האינטרנט. חברה בשם סולו מלמדת באינטרנט כבר יותר מחמש עשרה שנים. אנשים יכולים ללמוד מהבית ממגוון סיבות, ובית הספר סולו מקל עליהם. ניתן לראות משפחות שלא יכולות ללכת לקולג' או אנשים שרוצים ללמוד בעברית בזמן שהם חיים במקום אחר.

אנו משתמשים בתוכנת זום או תוכנת חיבור אחרת כדי לעשות זאת בשיעור אחד על אחד. כך מסביר המורה כיצד לעצב גרפיקה ויזואלית בצורה נכונה במהלך השיעור. הוא או היא מדברים גם על הצרכים של הלקוחות והמעסיקים. המורה מסתכל על המסך של התלמיד ואומר לו פקודה אחר פקודה. לאחר שהמורה אומר לו מה לעשות, התלמיד צריך להתאמן. אתה והמורה שלך יכולים לעבוד יחד על חומר הלימוד במשך שעה וחצי. עבורך, יעילות הלימודים שלך גבוהה מאוד כי אתה עובד עליו לבד.

התלמידים מקבלים הרבה שיעורי בית ומשימות בסוף כל שיעור כדי לעזור להם לחשוב בצורה יצירתית יותר כדי שיוכלו להתמודד עם סוגים שונים של עיצובים ורצונות כאשר הם מסיימים עם המכללה ולעבור לעבודות אחרות. כיום, עיצוב גרפי רב תחומי הוא לא רק מיתוג. אנו יכולים לראות מעצבים גרפיים עובדים במגוון רחב של תחומים, מטקסט ועד צורות ואלמנטים, עבור כל חברה שצריכה זאת, כמו היי-טק. לאחר שתסיימו לקרוא את הפסקה הזו, תראו סרטון המדבר על סגנונות חשיבה עיצובית בעולם הגרפיקה הרב-תחומית. זה מאוד מעניין.

כמה מהדברים שתלמידים לומדים עליהם בשיעור עיצוב גרפי:

בעולם העיצוב הגרפי, חיבור הדברים וסידורם לחלל הוא אחד הדברים החשובים ביותר. הסיבה לכך היא שבכל סוג של עבודה שאנו עושים, מעיצוב מודעה ועד בניית לוגו, עלינו לחשוב על ההרכב ועל המשקלים השונים שיש לכל אלמנט. איך האלמנט או האובייקט הגרפי נראה לצד אלמנטים אחרים, כמו גם איך הוא נראה ביחס לצבע שיש לו, נקרא משקל בעיצוב גרפי. פסיכולוגיית צבע והבעת איזון גרפי למסר השיווקי מול המכירתי.

הצבע נחשב לאחד הדברים שנותנים למעצב הגרפי את כל הכלים לאחר שהוא יודע מהו המותג. אם אתה רוצה ללמוד על סגנונות מיתוג, אתה צריך להשקיע הרבה זמן כדי להבין למי אתה צריך לעצב ומה אתה צריך למכור כדי לעשות זאת. המעצב הגרפי לא חייב להכיר את כל סוגי העיצוב השונים בעולם ולכן כדאי לו לעבוד עם הלקוחות עד תום. כאשר אין שיתוף פעולה מלא בין הלקוחות והמעצבים הגרפיים, הם יתקשו לקלוע אותם יחד. במהלך הלימודים אתה עושה הרבה סימולציות ומעצב סימולציות כדי לענות על צרכי הלקוחות.

שמים דגש על תוכנת הגרפיקה:

כאשר התלמיד משתמש בתוכנה הגרפית ומדגיש יצירת דיאלוגים חזותיים, תיק העבודות שלו נראה כאילו הגיע מאדם אמיתי. כך לקוחות או אנשים שמסתכלים על מותג יכולים לקבל מסר מכירתי או שיווקי ממה שהם רואים. סיום לימודים: מסרים ביצירה או שיווק הם שני דברים שונים שמעצבים גרפיים לומדים עליהם בזמן שהם בבית הספר.

אנשים עושים שיעורי בית ועושים את העבודה שלהם

במהלך הלימודים תלמדו רבות על מה שמעצבים גרפיים עושים למחייתם. כשאתה עושה שיעורי בית ועושה דברים אחרים, אתה בונה תיק עבודות. זה כולל את כל החשיבה היצירתית והוויזואליות שלמדת במהלך הלימודים. כמורים, אתם אחראים לוודא שהתלמידים שלכם מבינים מהו מותג וכיצד לחשוב על סוגים אחרים של סגנונות גרפיים, כמו לוגואים.

הדרך הטובה ביותר לגלות אם אתה טוב בעיצוב גרפי היא לראות אם אתה מתאים.

מי שרוצה לעבוד בעיצוב גרפי לפעמים לא יודע אם זו העבודה המתאימה לו. בעמוד זה ריכזנו רק בשבילכם הרבה שיעורים על עולם הגרפיקה והעיצוב הממוחשבת. שיעורים אלו יתנו לך מושג מהי גרפיקה ועיצוב ממוחשב. האם עיצוב הוא משהו שאתה רוצה ללמוד עליו יותר? האם אתה רוצה לעשות את העולם טוב יותר? לעולם העיצוב הגרפי מטרות רבות והוא לא רק עבודה עם תוכנות מחשב. זה גם על לגרום לתמונות בראש שלנו להתעורר לחיים. איך אני יודע אם אני טוב בלהיות מעצב מותג? אני צריך להסתכל על כל מה שקורה בדף הזה כדי להבין את זה. כדי להיכנס לבית הספר צריך לדבר אנגלית ברמה בסיסית מכיוון שהתוכנה הגרפית של אדובי עובדת בשפה זו.