עיטורים בפוטושופ

עיטורים בפוטושופ

אם אתם צופים בסרטון זה, תוכנת פוטושופ מעניינת אתכם, בין אם אתם אנשי מקצוע בתחום העיצוב או הצילום ובין אם אתם חובבנים או כאלו שרוצים ללמוד "לשחק" עם תמונות. פוטושופ היא התוכנה המתקדמת ביותר בתחום עיבוד התמונות והעיצוב הגרפי, ומליוני אנשים עושים בה שימוש יום יומי הן כחובבנים והן כמקצוענים. בסרטון שלפניכם תוכלו ללמוד איך לעשות שימוש בכלים שונים, פטרן, טקסטורות, ועיטורים בפוטושופ, ותלמדו מתי הם רלוונטיים ואיך משלבים את האפשרויות הללו בעיצובים שלכם.

מי צריך את זה בכלל?
אם אתם מעצבים גראפיים או מתעתדים להיות כאלו, אתם חייבים לדעת לעשות שימוש באפשרויות הללו. טקסטורה בפוטושופ כשמה כן היא, יצירת "מגע" לרקע של תמונה או אות או כל אובייקט אחר שרוצים למלא במשהו אחר ממה שהוא היה במקור. כך לדוגמא אם אתם מוסיפים מלל לתמונה בכדי להעצים אותה, שימוש בטקסטורות או עיטורים ייקח את המלל הזה עוד כמה צעדים קדימה, ותוכלו להציג עבודה גראפית מיוחדת יותר וייחודית יותר.

רקעים ומסגרות

טקסטורות ועיטורים יכולים לשמש אותנו בבואנו להוסיף רקעים או מסגרות לתמונות עליהן אנו עובדים. יש מסגרות שונות שניתן לשלב, אך ניתן לקחת עיטור או טקסטורה מתמונה אחרת ולשלב בתמונה הנוכחית, וכך להעצים אותה. מעצבים גראפיים עושים שימוש רב באופציה הזו, אך גם צלמים שרוצים משהו מיוחד, משהו אחר שאינו שגרתי יכולים לנצל את האופציה לטובתם.
חינם! מדריך חינם איך לעשות אות פטרן, טקסטורות, עיטורים בפוטושופ.

פוטושופ – תוכנת העיבוד מספר 1 בעולם…

אם אתם צופים בסרטון זה חשוב שתדעו שעם כל הכבוד לתוכנות העריכה והעיבוד החדשות שנוספו ופותחו בשנים האחרונות, פוטושופ היא המקור לכל אלו והיא התוכנה הטובה והאיכותית ביותר. פוטושופ היא תוכנה מבית חברת אדובי, והיא אחות לתוכנות אילוסטרייטור, אינדיזיין, XD ואחרות, ושימוש בה יכול לשדרג את העבודות שלכם. מגוון הכלים הבלתי נגמר יחד עם נוחות העבודה עם התוכנה, הפכו אותה למה שהיא – תוכנת הבחירה של כל אנשי המקצוע בתחום.

כיצד אוכל להקים משרד פרסום דיגיטלי משלי? מהי בעצם סוכנות שיווק דיגיטלית?

בפוסט הבא נראה לך איך להפוך למעצב גרפי ולהקים משרד פרסום דיגיטלי משלך. עיצוב גרפי הוא אחד מהדיסציפלינות המבוקשות ביותר בתחום העיצוב הגרפי בישראל, וכתוצאה מכך, למעצבים גרפיים יש מספר הזדמנויות לעבודה חוצה תחומית. העסקה רב תחומית אינה מתייחסת בהכרח לתחום הפרסום והשיווק באינטרנט, אלא גם למתן שירותי שיווק ופרסום לחברות הייטק רבות המשתפות פעולה עם גרפיקאים.

בעמוד זה צירפנו שפע של טיפים ושיטות לעיצוב גרפי שיספקו לכם הסברים מקיפים על מה עובד גרפיקאי במשרד פרסום. הקורסים באתר זה נוצרו על ידי מערכות אדובי, המאפשרות לגרפיקאים לספק פתרונות דיגיטליים לאדובי באמצעות. כל תוכנה כוללת מערכת פקודות עם פקודות שונות, אותן נדגים באמצעות שפה ויזואלית. מדריכי העיצוב הגרפי באתר זה מדגימים כיצד לחשב בצורה יצירתית ומחוץ לקופסה בכל רמה.

מה קרה בעולם העסקים בתקופת הקורונה?

בתקופת הקורונה, חברות רבות נאלצו להגר במהירות ובמאסיבית לתחום הדיגיטלי, וחברות פרסום דיגיטליות נאלצו לעבוד שעות נוספות כדי להקים אתרים ובמקביל לספק שירותי חנויות מקוונות. כל חנות שהייתה מוכרת בקניון או במקום אחר נאלצה להפוך לדיגיטל על מנת להישאר רלוונטית לרוח היום. בתקופת הקורונה וסגירת החנויות החנויות היו סגורות, ולכן על מנת למכור כל סוג של מוצר המייצג את המותג של החברה, היה עליהם לבנות אתר עם אינסוף סחורה שהגרפיקאים הכינו בגישה ויזואלית מקצועית. עסקים שלא הסתגלו למה שהתרחש אז בשוק לא יכלו לשרוד ונאלצו להיסגר.

מהי בעצם סוכנות שיווק דיגיטלית?

משרד פרסום דיגיטלי הוא משרד או סטודיו פרטיים המספקים לחברות פתרונות דיגיטליים ושיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם וכן שירותים מותאמים לאתרי אינטרנט סלולריים וגרפיקה סטנדרטית. מעצב גרפי לומד כיצד ליצור פרסום ורעיונות לרשתות חברתיות תוך הקפדה על העקרונות האסתטיים. שיווק ממומן בפייסבוק ניתן על ידי מעצב פרסום דיגיטלי על ידי הצגת פרסומות לדמוגרפיה המיועדת של המותג. משרד פרסום דיגיטלי מופקד על שיווק החברה בכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת שאינה קשורה לעולם המודפס, החל מיצירת אתר וגולשים המבקרים במותג ועד פיתוח אפליקציה מסחרית למידע על המוצר או המותג. עצמו. הענף הזה גדל בפופולריות בשנים האחרונות, ואנחנו יכולים לראות בתקופת הקורונה שחברות פרסום דיגיטלי הופכות חשובות יותר.

מה לומדים מעצבים גרפיים בתחום העיצוב?

בתחום העיצוב הגרפי, אתה לא רק לומד את הכלים הגרפיים של אדובי, כמו פוטושופ, אילוסטרייטור וINDESIGN, אלא גם לומד מספר שפות. תלמדו כיצד לפתח אינפוגרפיקה ותרשימים עבור ארגוני הייטק בהם תתארו את אופן פעולת הרכיבים ואת חווית המשתמש באפליקציות בצורה מקצועית. בזמן הלימוד תלמדו לחשוב בצורה מקצועית על מנת להראות את המושגים העיצוביים ולבנות את תהליכי המיתוג בצורה נכונה. אתה בונה תיק עבודות לאורך הפגישות מכיוון שזה הדבר הכי מכריע בימינו ליצור קשר עם כל משרד פרסום או ארגון הייטק דיגיטלי.

מי אנחנו כבית ספר ללימודי הייטק ועיצוב מובייל מחנך באינטרנט?

במשך כמעט חמש עשרה שנים, בית ספר סולו ללימודי הייטק ועיצוב מובייל מחנך באינטרנט. בית הספר מספק תוכנה המקשרת בין מחשבים הדומים ביותר לתוכנת הזום או עובדת עם תוכנת הזום עצמה, והמדריך עשוי לצפות במסך התלמיד באמצעות תוכנה זו. השיחה מתבצעת במהלך הקורס באמצעות מיקרופון ואוזניות, והמדריך מסביר כיצד לפעול במערכות אדובי. במהלך השיעור, הדובר מתאר פעולות רבות תוך שהוא מלמד את היסודות של עיצוב גרפי בתוכנת הגרפיקה של אדובי.

אם נושא בשיעור אינו ברור, המדריך יעבור עליו שוב ושוב עד שהתלמיד יבין את כל הפריטים שמסביב הנלמדים. במהלך המפגש לדוגמה, המדריך מסביר כיצד להכין גרפיקת תרשימים עבור תאגיד היי-טק בתוכנת אילוסטרייטור או פוטושופ, ועל התלמיד לתרגל את התוכן הנלמד כדי להדגים למורה שהוא מבין. רק עם סיום התרגול של התלמיד רשאי המדריך לעבור לחומרים חדשים. שיעורי בית ופרויקטים רבים נאספים בסיומו של כל שיעור על מנת לפתח את כל החשיבה היצירתית של התלמיד בצורה מקצועית ולעצב רעיון ויזואלי. רק על ידי הכנת שיעורי בית אתה באמת יכול לפתח חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה.

פורטפוליו ועיצוב גרפי עם מה אני יוצא אחרי סיום הלימודים?

בסיום לימודי עיצוב גרפי תקבלו תעודת מקצוע המעידה כי למדתם את מקצוע העיצוב הגרפי בצורה שיטתית. האם נדרשים אישורים ותואר ראשון או שני כדי להיכנס לתחום העיצוב הגרפי? לא זה לא. תעודות ותארים כבר לא מרשימים במיוחד לבעלי חברות, למפעלי היי-טק או למשרדי פרסום דיגיטליים. מה שהם רוצים לראות הוא רק באיזו מקצועיות אתה הוגה ומתקשר מגמות חזותיות. המראיין שלך, או כל לקוח שרוצה לעבוד איתך, ירצה לראות הרבה מקרים.

אם הדוגמאות שלך באמת מציגות שפה ויזואלית מאוחדת מול תקנות שונות בעקרונות עיצוב גרפי, אין ספק שתתקבל לעבודה. חשוב לזכור שכל לקוח שרוצה לעבוד איתך או מראיין שבחר אותך לעבוד בארגון ראה בעבר שפע של סגנונות עיצוב קודמים. זה קריטי לשמור על מושגי עיצוב חדשניים ולהדגים סגנונות שלא נראו בעבר.

להיות מועסק בתחום העיצוב הגרפי איך אני יכול להתחיל לעבוד אם אין לי ניסיון קודם?

תחומי העיצוב הגרפי ופיתוח אתרים ישנם מספר חברות ואתרי אינטרנט המייצרים עבודות עיצוב גרפי על בסיס קבוע. מאמינים שבמגזר של פיתוח אתרים וחווית משתמש יש מחסור חמור באנשים. אנשים רבים מסיימים לימודים ומתחילים בשכר של שישה עשר אלף שקל לחודש ללא ניסיון קודם בעבודה. המחסור נובע מכך שתעשיית הדפוס עדיין חיה וקיימת כיום, ומעסיקה מעצבים גרפיים על בסיס יומיומי.

קבוצת הפייסבוק של בית הספר לתקשורת חזותית:

לבית הספר יש רשת מדהימה של למעלה מתשע עשרה אלף וחמש מאות חברות פרסום וארגוני אינטרנט דיגיטליים המשתמשים במעצבים על בסיס יומיומי כדי לספק פתרונות דיגיטליים ללקוחותיהם. המרצים שלך יכירו אותך לקבוצה זו בשלב מוקדם של לימודיך על מנת לספק לך אפשרות ליצור שותפויות מסחריות עם מפעלי אינטרנט. קבוצת בית הספר היא בת למעלה מ-12 שנה, ונוכל לפרט את כל משרדי ההייטק ומשרדי הפרסום הענקיים בישראל שבוחרים להעסיק מעצבים ללא ניסיון מאחר שהם מביאים טרנדים חדשים ולמדו מה השוק דורש היום.

חומר על תחום התקשורת החזותית באתר זה

הראנו לכם שפע של חומר על תחום התקשורת החזותית באתר זה, שפותח למובייל ולאינטרנט. מדריכים אלו ללא ספק ילמדו אותך שפה חדשה בתחום העיצוב הגרפי. אתה יכול להתקשר אלינו עכשיו ולשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו על מסלולי הלימוד הרבים שבית הספר מציע, החל מעיצוב גרפי במגזר המסחרי ועד לגרפיקה ועיצוב אתרים לעיצוב מובייל שתאהב לגלוש בהם.

הסרטון הזה כמו גם סרטונים אחרים יכול לקדם אתכם לעבר המטרה – להיות מעצבים טובים יותר ומקצועיים יותר, אך חשוב שתתעדכנו כל הזמן בתוספות ובשינויים שנערכים בתוכנה בשביל להישאר בעניינים.