מדריך מברשות פוטושופ מהו ערוץ היוטיוב הטוב ביותר ללימוד עיצוב גרפי

מדריך מברשות פוטושופ מהו ערוץ היוטיוב הטוב ביותר ללימוד עיצוב גרפי?

פוטושופ נחשבת לתוכנת עיבוד התמונות הטוב בעולם, ויש בה המון פונקציות ופיצ'רים שאפשר לנצל. אם אתם צופים בסרטון זה סביר להניח שאתם מעצבים גרפיים, או צלמים או עוסקים בתחום זה בכל דרך אחרת שהיא, ושימוש במברשות יכול לסייע לכם מאוד. הסרטון הינו פשוט וקל להבנה, וכל מה שצריך הוא לעקוב אחר ההוראות ולהפנים את הנלמד, כמו גם לתרגל כמה שיותר את הנלמד בו. מברשות הן עוד כלי אחד מיני רבים שתוכנת פוטושופ מציעה, וניתן לעשות בהם שימוש לצרכים שונים. כנה כמה מילים על המברשות ועל פוטושופ בכלל.

מי צריך לעשות שימוש במברשות?

המברשת היא כלי מרכזי שמציעה תוכנת פוטושופ. עם מברשות ניתן לצבוע כיתובים שונים ולתת להם מראה מיוחד ולא סטנדרטי. מברשות רגילות יוצרות קווים וצורות סטנדרטיים ויש מברשות מיוחדות שיכולות ליצור אפקטים מיוחדים, וכמובן ניתן לעשות בהם שימושים שונים, לשחק עם רמת השקיפות שלהן ועוד. מברשות הן חלק מסל כלים רחב שמציעה התוכנה, ויש אפשרות גם להוריד מברשות נוספות מעבר למה שפוטושופ מציעה בבסיס, והן נמצאות בשימוש של צלמים אך יותר בשימוש של מעצבים גרפיים.
לעשות שימוש במברשות

תוכנת פוטושופ

בשנים האחרונות אנו עדים לתכנות עריכת תמונות כמו גם עיבוד שלהן, תוכנות בהן ניתן לעשות לא מעט דברים אך עם כל הכבוד להן הן לא מספקות את היכולות שתוכנת פוטושופ מציעה. פוטושופ היא התוכנה המתקדמת ביותר בתחום, והיא תוכנה שפותחה על ידי חברת אדובי, תוכנה שהינה תוכנת אחות לתוכנות כמו אילוסטרייטור, אינדיזיין, פלאש ואחרות. כל מי שעושה שימוש בתוכנה מבין את הייחודיות שלה, ולא משנה כמה לומדים אותה תמיד יש מה ללמוד בנוסף, מכיוון שהתוכנה משתדרגת כל הזמן ונוספים לה עוד ועוד פיצ'רים וכלים מתקדמים. לא לחינם זו הבחירה הראשונה של אנשי המקצוע הטובים והוותיקים ביותר בתחום, ואם גם אתם תעשו בה שימוש ותשלבו בין השאר את המברשות, תפיקו עבודות מיוחדות וייחודיות.

הסרטון הזה כמו רבים אחרים נוגע בלא מעט דברים שתוכנת פוטושופ מציעה, וצריך ללמוד ולתרגל את הנלמד עוד ועוד כך שניתן יהיה להגיע לרמת ביצועים גבוהה.

עולם העיצוב הגרפי והעבודות שאתה יכול לעשות

אנשים רוצים לעבוד בתחום העיצוב הגרפי כי רק באמצעות מעצבים גרפיים ניתן לחלוק מידע עם שאר העולם. אנשים שמייצרים את הבקבוקים שאנחנו שותים מהם כל יום מייצרים אותם. מי מכין את האפליקציות שאנו גולשים בהן כל יום? האנשים שעושים את כל האתרים שגוגל מראה לנו כשאנחנו מחפשים דבר מסוים אנשים שעוסקים בתחום העיצוב, כמובן שהם עובדים עם מדיה דיגיטלית וגם עם מדיה מודפסת.

ול במאמר הבא נראה לכם איך ללמוד את התחום הפופולרי ביותר בעולם העיצוב, שנקרא אמנות דיגיטלית או עיצוב דיגיטלי. אם אתם חושבים על הסבה מקצועית, אין ספק שהעמוד הזה יעזור לכם להתחיל בתחום שצריכים אנשים שיודעים לעבוד עם הידיים. שיעורים מדהימים על עיצוב גרפי רב תחומי הרכיבו מורים בבית הספר שעבדו שנים בעולם ההייטק ובמשרדי הפרסום. אתה יכול למצוא אותם בעמוד זה. לך, מתחיל שמתעניין בעולם העיצוב הגרפי, עשויות להיות שאלות רבות. החלטנו לענות להם על ידי מתן כל המידע הדרוש לך.

המעבר לתחום המולטימדיה ותקשורת חזותית כעבודה.

כל אחד צריך לחשוב קודם על הסבה מקצועית. אין ספק שהוא בוחן מקומות רבים איך אפשר להתחיל לפתח מקצוע כמו עיצוב גרפי. אנשים לא רוצים לבזבז את זמנם וללמוד דברים שלא יעזרו להם להרוויח כסף ולהרוויח כסף בתחומם. אנחנו יכולים לספר לכם כבר עכשיו שעולם העיצוב הגרפי הוא אחד התחומים המבוקשים בתעשייה הישראלית ובכל העולם. אם אתם אוהבים את עולם המהות הדיגיטלית או האמנות הדיגיטלית, תוכלו להרוויח הרבה כסף ולעבוד מהבית בתחום הזה.

כשאנחנו מסתכלים על עיצוב גרפי, אנחנו רואים את העבודה שלהם בכל המקומות שאנחנו הולכים אליהם.

אנשים שעובדים כמעצבים גרפיים אפשר למצוא בכל רחבי היום, החל מיצירת אפליקציות ועד כתיבת תוכן לאתרים. נכון להיום, חושבים שגוגל היא הדרך היחידה שבה אנשים מקבלים מידע, ולכן כל אתר שרוצה לתת לאנשים מידע או לעשות שיווק יצטרך להשתמש בגוגל. הגולשים החכמים של היום והאנשים שרוצים לקנות מכל מותג צריכים לשמור על קשר עם בעלי עסקים כל הזמן כדי לעמוד בקצב שלהם.

היום, אם אנשים יכנסו לאתר ויראו שהוא לא מעוצב היטב או שהתמונות והצבעים לא עובדים טוב ביחד, הם יחשבו שהמותג לא מאוד רציני. הדבר הראשון שמעצבים גרפיים עושים הוא לגרום לקהל היעד לחשוב שהם הולכים לאהוב את מה שהם רואים. קהל היעד הוא קבוצת האנשים שעסקים רוצים לשווק את המוצרים שלהם. זה יכול להיות באמצעות עיצוב ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, או על ידי מתן מידע ותכנים באתרי מידע שמתערבבים עם אתרי חדשות.

מי שעושה את הפוסטים השיווקיים שאנו רואים באתרי מידע ובלוגים ששולחים אנשים דרך מנוע החיפוש של גוגל מדי יום עושה אותם. כן כמובן. הם אלה שבוחרים את הצבעים ואת אופן ההרכבה של העיצוב, כך שהעבודה שלהם נמצאת בכל מקום. אנחנו גם לא יכולים לשכוח את עולם הדפוס, שהיה המקום החשוב ביותר שעבדו בו בעבר. הסיבה לכך היא שאין מספיק אנשים שמצליחים לגרום לדברים להיראות טוב על הנייר, ולכן אין מספיק אנשים לעבוד בתחום הדפוס, מה שהוביל למחסור גדול מאוד ולשכר גבוה.

אנשים שיודעים לעשות עיצוב מקבלים הרבה כסף.

יש הרבה סוגים שונים של עבודות שמעצב גרפי חדש יכול לעבוד בהן, והשכר שונה מאוד עבור כל אחת. הם יקבלו תשלום על סמך האם הם עובדים כפרילנסרים או אם הם עובדים בהייטק או בעולם הדפוס, או שניהם. לכל נישה בעולם הדפוס התנאים והפרמטרים שלה, כך שכבר במהלך הלימודים תיחשפו לנושאים רבים ותוכלו לדעת רק בתום הלימודים לאיזו נישה אתם מתחברים יותר. רוצים לעבוד עם אדריכלים ומפתחים או להישאר בעולם הדפוס?

 להרוויח שכר נטו של ארבעה עשר אלף שקל

מעצבים גרפיים העוסקים בתחום העיצוב הגרפי והפרסום הדיגיטלי יכולים להרוויח שכר נטו של ארבעה עשר אלף שקל. הם יכולים לעבוד בעולם ההייטק עם מהנדסי מחשבים ומפתחי תוכנה ולהרוויח שכר של תשעה עשר אלף שקל נטו.

עבודה מהבית.

מעצבים גרפיים שעובדים מהבית יכולים בראש ובראשונה לא להיות עם בוס על הגב. 90% מהמעצבים הגרפיים ברחבי העולם בוחרים לעבוד מהבית כי זה נותן להם הרבה חופש והם לא צריכים לעבוד רק עבור קבוצה אחת. הם יכולים לעצב פרסומת לפייסבוק במקביל לעיצוב ספר שיצא לדפוס או אפליקציה לשימוש אנשים. מתן שירותים דיגיטליים נוספים יעזור ליותר אנשים.

ישנן דרכים רבות ללמוד באינטרנט.

בשלב מסוים, אנשים הבינו שהעולם הדיגיטלי כאן כדי להישאר ולא לעזוב. תקופת הקורונה הייתה אחת מהפעמים הללו. משרד החינוך החל להשתמש בזום כדי ללמד את תלמידיו וצעיריו, ובתי ספר רבים לתואר ראשון ושני החלו להשתמש באינטרנט כדי ללמד את התלמידים והצעירים שלהם. אנחנו מלמדים את השיטה הזו באינטרנט כבר יותר מחמש עשרה שנה, עוד לפני שעידן הקורונה הגיע לפתחם של כולם. בית הספר למקצועות העיצוב מלמד בתיק עבודות מקוון אישי אחד על אחד, מה שמקל על הבוגרים לקבל עבודה לאחר סיום הלימודים.

המורה יכול לראות את המסך של התלמיד בתוכנה המחברת מסכים בזמן שהוא מלמד אותו כיצד לבצע משימות עיצוב בעולם ההייטק או בעולם העיצוב. אתה יכול לבקש מהמורה שלך להראות לך איך לעשות משהו שוב אם זה לא ברור. כאשר כל שיעור מסתיים, התלמיד מקבל שיעורי בית ומשימות כדי שיוכל ללמוד הכל על איך לחשוב על עיצוב בעולם הזה. שיעורי בית ותרגילים הם אלו שיעזרו לכם להכיר את המעצב הגרפי שרק מתחיל את דרכו ואיך הוא חושב על הדברים. האנשים שמשתמשים בחשיבה עיצובית חשובים מאוד.

התפקיד שלהם הוא ליצור גרפיקה.

כתוצאה מכך, מעצבים גרפיים לומדים לחשוב במונחים של תמונות וטיפוגרפיה כדי לתת שירותי מיתוג ועיצוב לקהל היעד. הם גם חושבים באיזה צבע להשתמש כשיוצרים קומפוזיציות וגרפיקה ואיך להעביר מסרים שיווקיים לקהל היעד, שהוא קהל היעד. התלמידים לומדים על הפסיכולוגיה של צורות, צבעים ואלמנטים גרפיים אחרים המיוצרים בתוכנת עיצוב גרפי. לצבעים יש כוח רב בעולם העיצוב הגרפי, ולכן הם לומדים עליהם.

הן חלק מהתוכנות המשמשות בעולם העיצוב הגרפי. התוכנה היא רק כלי, והמעצבים הגרפיים צריכים לדעת איך להשתמש בתוכנת אדובי כדי לשנות דברים.

לאחר שנה סטודנטים יכולים לשלם מאה שקלים בחודש עבור תוכנת אדובי. השימוש בתוכנה עולה שבעים שקל בחודש. בסופו של דבר, התוכנה היא רק כלי, ומה שהופך עיצוב גרפי למקצועי או לא הוא רק איך המעצב חושב על הפרויקט.

בית הספר יכול לעזור לך למצוא עבודה בתור משווק דיגיטלי מקוון או עבודה בהייטק עם מהנדס מחשבים ומהנדס תוכנה.

בבית הספר קבוצה של למעלה מ-19,000 חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים אותך, המעצב הגרפי שרק מתחיל להיכנס לתחום העבודה הזה. כבר במהלך הלימודים תצטרפו לקבוצה הזו ותראו עשרות מודעות שמעצב גרפי חדש מחפש כל יום.

בעבר, הקבוצה הזו קמה עבור הרבה מעצבים גרפיים שכבר סיימו את הקבוצה הראשונה שלהם. קבוצת הפייסבוק של בית הספר בטוח תעזור לך למצוא לקוחות אם אתה עובד מהבית בתחום זה.

"במדינת ישראל, תחום העיצוב הגרפי הוא אחד המבוקשים שבהם"

בישראל, תחום העיצוב הגרפי הוא אחד המבוקשים שבהם. אם אתה חושב על שינוי קריירה, תראה שתחום זה יאפשר לך גם לעבוד מהבית וגם ללמוד טכנולוגיה חדשה בו זמנית! הרבה אנשים מקבלים את המידע שלהם מהאינטרנט היום, והעולם הדיגיטלי הולך להשתפר. הסיבה לכך היא שהעולם היום והדור של היום מקבלים את המידע שלהם רק מהאינטרנט. בעבר אנשים השתמשו באפליקציות וברשתות חברתיות. יש אנשים שיכולים לעזור לך ללמוד על התחום הזה מהבית היום.

סרטונים בעמוד זה יגידו לך אם אתה טוב בעבודה הזו או לא.