לימוד פוטושופ ואפקט המראה מתחיל פה בסרטון הזה,
אם אתם צופים בסרטון זה, פוטושופ היא תוכנה שמעניינת אתכם וזה יכול להיות בגלל שאתם עוסקים בתחום העיצוב, אתם צלמים, או שאתם סתם חובבנים שרוצים לדעת איך לעבד תמונות בעזרת התוכנה הזו. ואכן, פוטושופ היא תוכנת עיבוד התמונות מספר 1 בעולם, התוכנה הפופולארית ביותר ובעלת הכלים הרבים ביותר. בסרטון זה תוכלו ללמוד איך לעשות אפקט מראה, איך לעשות בו שימוש ואיך לנצל אותו לטובת התמונה, ועם יישום של הנלמד בסרטון יחד עם תרגול שלו תוכלו להפיק עבודות מדהימות או שתוכלו לשפר ולשדרג תמונות שלכם.

למה צריך אפקט מראה?

אפקט מראה מיושם בדרך כלל כשרוצים להעצים תמונה כלשהיא ולהכפיל אותה. לא מדובר על עיבוד ותיקון תמונות באופן פשוט ובסיסי אלא מדובר על צורך ספציפי לעבודה ספציפית. דוגמא טובה לשימוש באפקט המראה הוא בתמונות של אגמים, לעיתים רוצים לקחת תמונה של אובייקט מסוים מעל לאגם, ולנסות להפוך את התמונה לכזו שבה האובייקט ייראה כאילו הוא משתקף גם מהאגם, מה שמעצים את התמונה והופך אותה למיוחדת יותר. שימוש בכלי המראה ייצור את האפקט הזה וישדרג את התמונה פי כמה וכמה ממה שהיא הייתה לפני כן, אך צריך כמובן ניסיון רב ועבודה מדויקת מאוד בשביל שהשינוי המלאכותי הזה לא ייראה לעין.

מדוע תחום התקשורת החזותית והעיצוב הגרפי נתפס כמופלא?

אם אתם מתעניינים בתחום התקשורת החזותית והגרפיקה, מאמר זה יעזור לכם להבין כיצד אתם עשויים להפוך את הבילוי והאהבה שלכם לאמנות דיגיטלית לעבודה חדשה ויפה. תקשורת חזותית ועיצוב גרפי הם מהתחומים המבוקשים ביותר בעסקים הישראליים וברחבי הגלובוס, ובמאמר הבא נסביר כיצד תוכל לעשות את הצעד הראשון בקריירה שלך. אם אתה רוצה לעבוד מהבית ורוצה לעשות הסבה מקצועית, אין ספק שעיצוב גרפי הוא המגזר הבא לבחון.

אנחנו יכולים לראות בעידן הקורונה של סגירות שמדינת ישראל דחפה אנשים להישאר בבית ולא ללכת לעבודה, אלא לעבוד רק באינטרנט. מעצבים גרפיים עושים זאת כבר עשרות שנים, ואם תרצו עבודה איתנה בכלכלה יציבה ומשגשגת, ללא ספק תגיעו להצלחה גדולה במקצוע זה. נושא המדיה והמובייל הדיגיטלי גדל בפופולריות בשנים האחרונות, והמאמר הזה יספק לכם ידע באמצעות סרטים מדהימים שנוצרו על ידי פרופסורים לעיצוב גרפי שעובדים בהייטק ובבתי ספר. לפוסט משלימים שיעורי גרפיקה שנוצרו באמצעות תוכנת אדובי, כלומר, וגם דנו בפירוט מהי תוכנה למערכות פיתוח אתרים.

עיסוק מעצב גרפי:

למעצבים גרפיים יש ביקוש רב במגזר ההייטק ובמשרדי הדפוס, וניתן להבחין כי לאורך תקופת הקורונה, המעצבים הגרפיים גדלו פי אלף יותר בביקוש בתחום זה. חברות רבות נאלצו להיסגר בתקופת הקורונה, והצורך בפרסום במובייל ובאינטרנט זינק. לכולנו יש טלפונים סלולריים בימינו, ואנחנו מקבלים מהם את כל המידע שלנו. אין ספק שחברות צריכות למקד את מאמצי השיווק שלהן בתחומים שבהם ניתן למצוא את לקוחותיהן. בתקופת הקורונה, כל עסק שהיה לו נוכחות פיזית בקניון או ברחוב היה צריך לחשוב מחוץ לקופסה במונחים של לאן הוא הביא אנשים.

מה קרה לעסקים וארגונים בקורונה?

חברות וארגונים נאלצו להתאים את הפרסום והשיווק שלהם בפלטפורמות דיגיטליות חדשות, כמו פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, תוך מתן דחיפה לעולם המידע והחומר הנגיש באינטרנט. אתרים רבים עברו טרנספורמציות מקצה לקצה, וחברות שלא היו להן בעבר אתרים נאלצו להקים אתרים ושווקים מקוונים. כדי להישאר רלוונטית בשוק, חברה שמכרה בעבר מוצרי אמבטיה רק ​​ברחוב הייתה צריכה לפתח חנות מקוונת וגם אסטרטגיית שיווק בפייסבוק ובגוגל. חנות מקוונת בה מוצגים כל הפריטים של חברת מוצרי האמבט, כך שגולשים המעוניינים לרכוש מוצרים יוכלו להיכנס לאתר ולהזמין דרך האינטרנט. כדי להישאר רלוונטי ולשגשג בשוק ובתקופה זו, היה על המשרד להסתמך על שירותי משלוחים. ללא ספק, הטכנולוגיה עלתה על עצמה בשנים רבות, והעולם הדיגיטלי השתנה.

על מה אחראים מעצבים גרפיים?

מעצבים גרפיים אחראים בעיקר לכל ההיבטים של הראייה החזותית על מנת לספק תקשורת חזותית טובה דרך אתרי אינטרנט, אתרי תוכן ורשתות חברתיות. מעצב גרפי אחראי על הכל, החל ממראה האתר ועד עיצוב הפרסומים השיווקיים של כל חברה. מכיוון שעיצוב גרפי נמצא כיום בכל מקום, מעצבים גרפיים אחראים על שפע של נישות ותתי-נישות. במהלך הלימודים, התלמידים לומדים כיצד לפתח גרפיקה בהתאם למאות סטנדרטים וחוקים של חברות אדובי.

מה לומדים מעצבים גרפיים במהלך הלימודים?

מעצבים גרפיים מתחילים לומדים כיצד לחשוב על מותגים ולהבין אותם, כמו גם כיצד להתאים את הקונספט האסתטי הכולל לקהל הלקוחות שלהם. בסופו של דבר, מטרת כל ארגון וחברה היא לקדם מכירות בכל הפלטפורמות ולהגדיל את ההכנסות. תהליך המכירה מתחיל בפיתוח שיווקי טוב והבנה ויזואלית ארוכת טווח של איך הלקוחות חושבים. מעצב גרפי יצור אתר במערכת ההפעלה וורדפרס תוך יצירת אפליקציה מותאמת למובייל בתוכנת XD של אדובי.

מי הם בדיוק החברה למתן פתרונות מולטימדיה ודיגיטל לגרפיקאים?

אדובי היא החברה היחידה בעולם שמספקת פתרונות מולטימדיה ודיגיטל לגרפיקאים כבר למעלה משלושים שנה. מעצבים גרפיים עובדים באמצעות כלים של. במקביל, אדובי מספקת כלים לבניית אתרים ופיתוח אפליקציות. כל מעצב גרפי משלם לו כעת תשלום חודשי באמצעות רישום לחברות והקמת פרופיל באתר אדובי. דמי חבר הסטודנטים הנוכחיים הם שבעים שקלים לחודש, ולאחר שנה משלם כל גרפיקאי מאה שקלים לחודש עבור כל התוכנות הגרפיות שיותקנו במחשב שלו.

תוכנית גרפיקה והורדה שלה:

כדי לעבוד באזור יש להצטרף תחילה לאדובי וליצור פרופיל אישי בתחילת הלימודים. לאחר שיצרת פרופיל אישי והזנת את פרטי כרטיס האשראי שלך, תוכל להוריד את כל התוכנה ישירות למחשב שלך. לפני ההורדה יש ​​לוודא שהתוכנה תומכת בשפה העברית ושכל הפונטים והתכנים מתאימים לישראלים דוברי עברית. אין ספק שלקוחות תוכנת אדובי מקבלים עדכונים אוטומטיים, המאפשרים לגרפיקאי לעבוד במהירות בעיצוב גרפי.

מי אנחנו כבית ספר ללימודים בתחומי העיצוב הגרפי?

בית ספר סולו פועל כבר למעלה מחמש עשרה שנה ומציע תכניות לימודים בתחומי העיצוב הגרפי, עיצוב אתרים והתאמה למובייל במסגרת מקוונת ייחודית ומותאמת אישית. בית הספר מספק תוכנה המקשרת בין מחשבים, המאפשרת לתלמיד ולמורה לקיים מפגש חי אחד על אחד מקוון. במהלך המפגש, המדריך רשאי לצפות במסך התלמיד ולהסביר פעולות שונות בתוכנית העיצוב באמצעות תוכנת זום או כל תוכנת חיבור אחרת. במהלך השיעור יקבל התלמיד תוכן וחוקים רבים ללמידה באמצעות תוכנת גרפיקה של אדובי, ולאחר הסבר המורה יידרש התלמיד לתרגל את כל המהלכים. אם יש מהלך או פקודה לא ברורה, המורה יחזור עד שהתלמיד יבין את כל הנושאים.

למידה פרטנית לעומת למידה קבוצתית: מה עדיף?

למידה פרטנית מעמידה את התלמיד במרכז, מה שמרמז שהמדריך לא יכול להמשיך לדברים אחרים אלא אם התלמיד מבין את התוכן. המדריך אינו יכול להסתגל לתלמידים איטיים או מהירים בלימוד קבוצתי. אם סטודנט איטי בלימודים קבוצתיים, הוא מאבד חומר וכתוצאה מכך הקריירה שלו בעיצוב גרפי כבר הסתיימה. הלימודים הפרטניים משתנים בבית ספר סולו; אם תלמיד מהיר במיוחד ולומד את התוכן במהירות, המדריך ידחוף אותו בתרגילים מסובכים יותר; אם התלמיד איטי, המורה יציע לו תרגילים רבים שיתאימו למה שנדרש היום בשוק. זה לא משנה שכן בסופו של דבר כולם לומדים את אותו נושא ועל המדריך לגלות מי מתמודד איתו בלימודים פרטניים. כשהתלמיד מסיים את שיעורי הבית, אין ספק שהוא יעבור את הקורס.

מעצבים גרפיים לעבודה מהבית:

כיום, מעצבים גרפיים רבים מעדיפים לעבוד מהבית, לספק שירותי פרילנסרים ועיצוב לארגוני פרסום דיגיטליים או לספק שיווק דיגיטלי ללקוחות המעוניינים לפרסם ברשתות חברתיות או באתרי חדשות. בבית הספר יש למעלה מתשע עשרה אלף וחמש מאות חברים, ואנחנו יכולים לראות את כל עסקי ההייטק הגדולים בישראל שמקדמים מעצבים גרפיים ותפקידי תקשורת חזותית על בסיס קבוע. זה לא משנה אם יש לך ניסיון או לא; קבוצת בית הספר מתאימה לבוגרים חסרי ניסיון.

אנו מזמינים אתכם לצפות בכל הסרטים בעמוד זה על מנת לקבל מושג מעמיק במה כרוך תחום העיצוב הגרפי. אתה יכול להתקשר אלינו עכשיו לשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו על מה לומדים מעצבים גרפיים וכיצד ניתן ללמוד את שפת העיצוב וכן כיצד להשתמש בתוכנת הגרפיקה של אדובי לתיק עבודות ותעודה בסיום הקורס. שתהיה לך חווית צפייה נעימה, ואני מקווה לראות אותך בבית הספר.

תיק עבודות ותעודת עיצוב גרפי:

בעולמות המולטימדיה ועיצוב האינטרנט של היום, תעודות כבר לא מאחסנות מידע חיוני. התעודה שלך לא תעניין אף לקוח או חברה. כדי להבטיח שאתה באמת מבין עניין, תתבקש לספק תיק עבודות וסימולציות מהלימוד שלך. ייתכן שתאושר לכל תפקיד אם תיק העבודות שלך מתאים.

פוטושופ – שלל כלים לעבודה עם תמונות

בפוטושופ עושה שימוש כל מי שעוסק בעיצוב או בתמונות, מכיוון שזו התוכנה המתקדמת ביותר בתחום זה. אומנם בשנים האחרונות פותחו לא מעט תוכנות גרפיקה ותוכנות עיבוד תמונות, אך עם כל הכבוד להן אף אחת מהן לא משתווה ליכולות שמציגה תוכנת פוטושופ. פוטושופ היא תוכנה עם כלים רבים והיא משתדרגת כל הזמן כך שמי שלומד אותה לעומק ויודע לעשות שימוש בכלים הללו יכול להפיק מהן לא מעט.

לימוד פוטושופ ואפקט המראה מתחיל פה בסרטון הזה, אך הוא ממשיך באין ספור סרטונים וחומרים נוספים המדגימים שימוש בתוכנת הפוטושופ ובכלים שהיא מציעה. פוטושופ היא תוכנת העיבוד והגרפיקה מספר 1 בעולם ולימוד מעמיק שלה יכול לסייע לרבים.